Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen skal stå med lua i hånda er det innholdsleverandørene, ikke publikum. I år kunne jeg gladelig betalt for siste sesong av Expanse og Americans, men siden jeg bor i Norge får jeg ikke det. Da kan de faktisk bare dra til helvete. Jeg vet hva som står i loven, men hvis den straffer meg for dette, noe som er lite sannsynlig, tar den feil.

Lenke til kommentar

Hvis noen skal stå med lua i hånda er det innholdsleverandørene, ikke publikum. I år kunne jeg gladelig betalt for siste sesong av Expanse og Americans, men siden jeg bor i Norge får jeg ikke det. Da kan de faktisk bare dra til helvete. Jeg vet hva som står i loven, men hvis den straffer meg for dette, noe som er lite sannsynlig, tar den feil.

Er lett å komme unna ja. Akkurat som folk som kjører søppel ut i naturen eller mishandler dyra på gården sin. De synes såklart dette er greit og kommer med gode unnskyldninger.  Gjør det ikke mer rett dog.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Er lett å komme unna ja. Akkurat som folk som kjører søppel ut i naturen eller mishandler dyra på gården sin. De synes såklart dette er greit og kommer med gode unnskyldninger.  Gjør det ikke mer rett dog.

Setter du de som laster ned tv-serier og de som mishandler dyr i samme bås?

Lenke til kommentar

Jeg har Amazon Prime Video og leste at de har kjøpt The Expanse og jeg da får se sesong 4 (og forhåpentligvis flere...) der.

 

Og at jeg vil kunne se sesong 3 på Netflix - til høsten eller noe?

 

Elsker jo serien og trodde jeg ville få med meg den - hva er det jeg har misforstått?

 

Kan jo handle den på disc da :)

Lenke til kommentar

Hvis noen skal stå med lua i hånda er det innholdsleverandørene, ikke publikum. I år kunne jeg gladelig betalt for siste sesong av Expanse og Americans, men siden jeg bor i Norge får jeg ikke det. Da kan de faktisk bare dra til helvete. Jeg vet hva som står i loven, men hvis den straffer meg for dette, noe som er lite sannsynlig, tar den feil.

 

Hva er det av The Expanse vi ikke vil kunne se i Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...