Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Den er ikke ferdigfortalt nei. Laaangt ifra. Så hvis det er et kriterie så er det liten vits å begynne å se en serie på 10 episoder pluss en film....

14 episoder. Som du vel får svinebillig nå, samme med filmen.

Episodene henger riktignok sammen, men det er ingen "to be continued..."-greier. Flere ubesvarte spørsmål når serien er over, ja, men dét er ikke akkurat unikt for en TV-serie, kansellert eller ikke.

Se Firefly+Serenity hvis du liker action/drama/humor/western/sci-fi i en herlig pakke, genialt skrevet og velspilt. Ja, de fleste vil nok ha mer etter at alt er sett, men det det betyr ikke at man vil angre på tiden man brukte på Firefly-universet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha virker som det er hvertfall en lovende sommerserie som kommer i år.

http://www.youtube.com/watch?v=wwPF_1GBVdc

"The Good Guys", Action/komedie litt som Chuck om to dårlige politifolk. Med Bradley Whitford fra The West Wing/Studio 60 og Colin Hanks fra blant annet Band of Brothers/Mad Men(også sønnen til Tom Hanks).

haha, kommer garantert til å sjå piloten på det der, ser ut som ein bra serie.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Larry < Hvorfor har du paa Spiderman pysj ?

Balki < Fordi He Man pysjen er til vask

lol , genial serie.......

Larry er lik Karl Reverud , hissig oppurtunistisk graadig slu og egosentrisk

Balki er barnslig og har teit humor slik som Nils

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

wtf.. Imo så er BG tidenes serie. Jeg og liker veldig godt firefly og serenity. Men langt like bra som BG. Satt nesten med tårer i øyekroken når jeg så siste episode av BG. ^^ Men dette er jo smak og behag..

Bare synd Firefly hadde bare 1 sessong.

Sorry ass, men BSG er langtfra tidenes serie. Sesong 1 var omtrent perfekt, så gikk det downhill halvveis ut i sesong 2. Såpe-in-space? neitakk.

Lenke til kommentar

wtf.. Imo så er BG tidenes serie. Jeg og liker veldig godt firefly og serenity. Men langt like bra som BG. Satt nesten med tårer i øyekroken når jeg så siste episode av BG. ^^ Men dette er jo smak og behag..

Bare synd Firefly hadde bare 1 sessong.

Helt enig med deg. BSG er helt kanon. Sett hele serien 2 ganger, og alikevel kjøpte jeg hele serien for en liten stund tilbake på Blu-Ray. Ser frem til å se igjennom alt igjen i 1080p og med DTS-MA lyd :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...