Cyberfrog Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Den er ikke ferdigfortalt nei. Laaangt ifra. Så hvis det er et kriterie så er det liten vits å begynne å se en serie på 10 episoder pluss en film.... 14 episoder. Som du vel får svinebillig nå, samme med filmen. Episodene henger riktignok sammen, men det er ingen "to be continued..."-greier. Flere ubesvarte spørsmål når serien er over, ja, men dét er ikke akkurat unikt for en TV-serie, kansellert eller ikke. Se Firefly+Serenity hvis du liker action/drama/humor/western/sci-fi i en herlig pakke, genialt skrevet og velspilt. Ja, de fleste vil nok ha mer etter at alt er sett, men det det betyr ikke at man vil angre på tiden man brukte på Firefly-universet. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 herreminhatt og jeg fikk lyst til og se opp igjen Firefly. Skal joggu kjøpe den. Finnes den på bluray enda? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 herreminhatt og jeg fikk lyst til og se opp igjen Firefly. Skal joggu kjøpe den. Finnes den på bluray enda? Jepps. Så igjennom både Firefly og Serenity på Blu-Ray sist. Var enda litt kulere med 1080p, og DTS-MA lydspor Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Da får jeg prøve meg på Firefly. Satser på at det er bra etter all skryten, men jeg har egentlig ingen forhåpninger om at det skal matche Battlestar Galactica. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Haha virker som det er hvertfall en lovende sommerserie som kommer i år. http://www.youtube.com/watch?v=wwPF_1GBVdc "The Good Guys", Action/komedie litt som Chuck om to dårlige politifolk. Med Bradley Whitford fra The West Wing/Studio 60 og Colin Hanks fra blant annet Band of Brothers/Mad Men(også sønnen til Tom Hanks). Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Haha virker som det er hvertfall en lovende sommerserie som kommer i år. http://www.youtube.com/watch?v=wwPF_1GBVdc "The Good Guys", Action/komedie litt som Chuck om to dårlige politifolk. Med Bradley Whitford fra The West Wing/Studio 60 og Colin Hanks fra blant annet Band of Brothers/Mad Men(også sønnen til Tom Hanks). haha, kommer garantert til å sjå piloten på det der, ser ut som ein bra serie. Endret 10. april 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Nice, Bradley Whitford er en av mine favorittskuespillere. Kommer garantert til å sjekke den ut Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Bradley Whitford var lett den beste grunnen for å se Studio 60. Han var også veldig god i Presidenten. Men var litt vanskelig å se at det var han med barten på. :!: Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Malcolm Tucker i The Guardian For dere som ikke er kjent med Malcolm Tucker er han en hysterisk morsom karakter kjent fra tv-serien "The Thick of It" og filmen "In the Loop". Synes det var en morsom vri at han fikk skrive en egen artikkel for The Guardian. Endret 11. april 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=mifM5RFI0ZE Noen som vet når sesong 6 starter? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=mifM5RFI0ZE Noen som vet når sesong 6 starter? nei, men trur sesong 5 starter 27. september Endret 11. april 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Mente selvfølgelig sesong 5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ten hut ! Oberst Potter er 95 , grattis Harry Morgan ! FYI , han har norsk svensk slekt...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Larry < Hvorfor har du paa Spiderman pysj ? Balki < Fordi He Man pysjen er til vask lol , genial serie....... Larry er lik Karl Reverud , hissig oppurtunistisk graadig slu og egosentrisk Balki er barnslig og har teit humor slik som Nils Endret 12. april 2010 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Da får jeg prøve meg på Firefly. Satser på at det er bra etter all skryten, men jeg har egentlig ingen forhåpninger om at det skal matche Battlestar Galactica. Nei den matcher ikke, er flere lysår foran! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Agreed. Prøvde meg på BG, men gav opp etter sesong 1. Ikke i nærheten av samme sjarmen over seg som Firefly har. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 wtf.. Imo så er BG tidenes serie. Jeg og liker veldig godt firefly og serenity. Men langt like bra som BG. Satt nesten med tårer i øyekroken når jeg så siste episode av BG. ^^ Men dette er jo smak og behag.. Bare synd Firefly hadde bare 1 sessong. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 wtf.. Imo så er BG tidenes serie. Jeg og liker veldig godt firefly og serenity. Men langt like bra som BG. Satt nesten med tårer i øyekroken når jeg så siste episode av BG. ^^ Men dette er jo smak og behag.. Bare synd Firefly hadde bare 1 sessong. Sorry ass, men BSG er langtfra tidenes serie. Sesong 1 var omtrent perfekt, så gikk det downhill halvveis ut i sesong 2. Såpe-in-space? neitakk. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 wtf.. Imo så er BG tidenes serie. Jeg og liker veldig godt firefly og serenity. Men langt like bra som BG. Satt nesten med tårer i øyekroken når jeg så siste episode av BG. ^^ Men dette er jo smak og behag.. Bare synd Firefly hadde bare 1 sessong. Helt enig med deg. BSG er helt kanon. Sett hele serien 2 ganger, og alikevel kjøpte jeg hele serien for en liten stund tilbake på Blu-Ray. Ser frem til å se igjennom alt igjen i 1080p og med DTS-MA lyd Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 BSG er enkelt topp 3 for meg. Er vel kun the wire og Band of Brothers som har toppet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå