0laf Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 https://edition.cnn.com/2018/06/08/us/anthony-bourdain-obit/index.html Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Anthony Bourdain, vinner av 4 Emmy, nominert 18 ganger, kanskje den mest kjente programlederen for reise- og matprogram det siste tiåret med programmer som "Parts Unknown" og "No Reservations", samt forfatter av bestselgeren "Kitchen Confidental". Aha. Har begrenset kjennskap til disse programmene, men dro kjensel når jeg trykte på linken på neste side. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Ja, den har en viss sjarm. Kanskje litt karikerte/grunne karakterer og store problemer som løst med et par replikker. Men det er litt koselig også. Et ikke oppbrukt tema og setting også. Jeg er nok også litt postiv til serien pga gode minner fra Sid Meiers Colonization, der Jamestown er en av byene. Good times. Likte den bedre og bedre. Skal nrk sende S2 også? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Jeg så avsluttningen på Sense8 i natt. Veldig bra og veldig vemodig. 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Likte den bedre og bedre. Skal nrk sende S2 også? Håper det. 1 Lenke til kommentar
biisou Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) . Endret 21. juni 2018 av biisou 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) NRK bekrefter på twitter at sesong to er innkjøpt men ikke programsatt: https://twitter.com/nrkno/status/1006148550303080448 Håper NRK også sender sesong tre av Victoria når den blir ferdig. Andre som har sett på den? Så bra. Det var vel ca et år etter med sesong1 (spørs om de kjøper andre luke for sending, men en eller annen strømmetjeneste er først ut), så det kan fort bli nesten et år til. Absolutt. God stemning og påkostet serie og Zimmer setter oss i riktig modus med sin musikk. Jeg har sans for at de viser hvor tett kongehusene i Europa egentlig er knyttet sammen, og at de berører såvidt ting man lærte på skolen, men har godt av å få brushet opp av og til, som f.eks hungersnøden i Irland (the great potato famine), hvordan den rammet familier hardt. Dog kommer ikke omfanget helt frem, men så skal det da også være et koselig kostymedrama da. Endret 11. juni 2018 av maanemann 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Synes Westworld har vært litt opp og ned ila s02. Men denne siste episoden (ep08 / Kiksuya) må være den beste episoden i serien hittil! Lenke til kommentar
Monolungo Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 (endret) Hvor ble det av nye Mr Robot sesongen? Venter i spenning på The Ozark, Shameless (us), og ny Billions. Disse har vært fantastiske! Westworld etterlot meg meget nysgjerrig på en S03 Endret 12. juni 2018 av TDV1H482 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Synes Westworld har vært litt opp og ned ila s02. Men denne siste episoden (ep08 / Kiksuya) må være den beste episoden i serien hittil!Det var rett og slett breathtaking. Historiefortelling på sitt aller beste. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Jeg har bare sett to episoder av Westworld s2 så langt, men synes det er litt vanskelig å følge handlingen. S2 hopper rett inn etter den dramatiske slutten på S1 og når handlingen er såpass kompleks med forskjellige tidslinjer og roboter som ikke kan skilles fra mennesker så er det vanskelig å huske hvem som er hva, når og hvor etter over et års opphold. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Det blir værre. Var enten i episode 4 eller 5, som var sykt forvirrende og jeg skjønte veldig lite. Men blir bedre og siste episode var helt magisk bra. Lenke til kommentar
biisou Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 (endret) . Endret 21. juni 2018 av biisou Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Hvor ble det av nye Mr Robot sesongen? Venter i spenning på The Ozark, Shameless (us), og ny Billions. Disse har vært fantastiske! Westworld etterlot meg meget nysgjerrig på en S03 Ozark har sesong i år ser det ut til. Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Det var rett og slett breathtaking. Historiefortelling på sitt aller beste. Uten tvil den beste episoden av Westworld. Herregud så solid Zahn McClarnon er. Så bunnsolid i sesong 2 av Fargo, og scorer nok en gang i Westworld. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) Ble ferdig med The Alienist (Netflix), fantastisk serie, prøvde meg så på Le Bureau (Nrk) - det holdt med 1 episode. Spanderte på meg et Amazon prøve abb - og satte på The Terror - wow, skikkelig bra!! Fet surround lyd også. Endret 15. juni 2018 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Le Buerau er en av de bedre synes jeg.. Men, den var litt anderledes enn mange andre, så litt uvant å komme inn i kanskje?! Uansett.. Jeg likte den veldig godt, men alt er opp til deg.. Alt er ikke for alle Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Venter i spenning på The Ozark, Shameless (us), og ny Billions. Disse har vært fantastiske! Enig! Synes sesong 1 av Ozark var ganske bra. Shameless hører jeg ofte bli nevnt, men har aldri sett? Men Billions. For en serie. Og for en finale av sesong 3. Virker ikke som det er mange i tråden som ser denne, men dette er virkelig høykvalitets drama med mange interessante karakterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå