Filmvenn Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Sesong 4 av Better Call Saul kommer dessverre ikke før august tidligst. AMC har planene fulle for sommeren med mer Fear The Walking Dead, Preacher og nye Dietland. Her er forresten det første bildet av sesong 4, som kom i dag. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Hmm Hvorfor twitret Saul selv om at den slapp til et visst tidspunkt i USA idag? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Fant ut for et par dager siden at Damian Lewis er britisk!! Der har du noen som er blitt mester på dialekter altså. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Ikke den eneste briten som uten problemer spiller roller med amerikansk talemåte, er vel ganske vanlig det. Ded mindre han også driver og snakker masse andre språk. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Ikke den eneste briten som uten problemer spiller roller med amerikansk talemåte, er vel ganske vanlig det. Ded mindre han også driver og snakker masse andre språk. Andre veien er... sjeldnere... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Ikke den eneste briten som uten problemer spiller roller med amerikansk talemåte, er vel ganske vanlig det. Ded mindre han også driver og snakker masse andre språk. Joda, er klar over det. Mange jeg blir overrasket over å finne ut av de er britisk egentlig. Men utifra det jeg har sett på Homeland så føler jeg det ble enda mer imponerende enn en del. Andre veien er... sjeldnere... Tror faktisk ikke jeg har hørt en amerikaner spille en overbevisende britisk dialekt. Michael C Hall sin i den nye serien Safe er så dårlig at jeg ikke klarer å se serien. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Vurderer og starte på GoT igjen, kom til s4 så kom bare annet i veien. Har en god tv med ps4 pro satt opp, vurderer hbo om den støttes. Kansje Doctor Who. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Vurderer og starte på GoT igjen, kom til s4 så kom bare annet i veien. Har en god tv med ps4 pro satt opp, vurderer hbo om den støttes. Kansje Doctor Who. Cool. Cool cool cool Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Vurderer og starte på GoT igjen, kom til s4 så kom bare annet i veien. Har en god tv med ps4 pro satt opp, vurderer hbo om den støttes. Kansje Doctor Who. Revurder HBO, med mindre de har fått bedre kvalitet i det siste Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 For en perfekt avslutning på The Americans. Jeg tror aldri jeg har sett en serie som gjør rent menneskelig drama bedre. Det er også en av veldig få serier som ikke virker å ha falt i kvalitet i takt med sesongene, men heller det motsatte. De utrettet nøyaktig det de gikk for; en spionserie som ikke handler om spionasje, men om familie og liv som er alt annet enn svart/hvitt. 2 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Ja Americans er en veldig bra serie. Siste sesong på norske Netflix synes var den første sesongen som var litt ned. Særlig mtp spenningsmoment som kunne vært noe mer ut av f.eks ift hva de begynte på med Paige tidligere, det rundt Stan var også ned. Ja generelt var mye av spenningen ute, nesten så de allrede hadde begynt på å avslutte serien og unngå løse ender. Det er derfor bra at de nå har rundet av med sesongen nevnt i posten over. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Hmm Hvorfor twitret Saul selv om at den slapp til et visst tidspunkt i USA idag? Isåfall har du sett syner. Alt som skjer nå er at BCS-kontoen twitrer ut ting for å tease den kommende sesongen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Better Call Saul sesong 4 har premiere i USA på AMC den 6. august, som jeg sa var August tidligste muligheten for sesongen. Tirsdag 7 blir episoden tilgjengelig på Netflix norsk tid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Såg ferdig sesong 5 av The Americans i går. Når kan man forvente å få sesong 6 på Netflix? Spørst om jeg greier å styre unna piratsiden altså.. Endret 31. mai 2018 av Mala Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Blir vel om ca. et år som vanlig. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Så ferdig Psykiateren idag. Genial serie, digger at de ikke gjorde den kunstig lang. Om det kommer en sesong til så er det med ny start. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Så ferdig Psykiateren idag. Genial serie, digger at de ikke gjorde den kunstig lang. Om det kommer en sesong til så er det med ny start. Så første episode i går, virker veldig bra, takk for tipset! Ganske så fett soundtrack i skikkelig dynamisk surround 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Titsmaskin! Uansett er The Expanse sine tre sesonger dobbelt så mye som Terriers fikk. Så det er ingenting her å skrike over WTF, boi, jeg føler meg personlig angrepet. The Expanse ingenting å skrike over. Jeg skriker hver gang en episode er over fordi jeg må vente på neste Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Ser siste episode av Better Call Saul i kveld. Absolutt en severdig serie hittil. Liker Saul bedre enn jeg gjorde i BB, men han er fortsatt ikke en karakter jeg er veldig glad i. Synes allikevel kvaliteten på serien er jevnt over bra og jeg ønsker å se videre. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Tilbake til Star Trek Discovery Samt Mute.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå