Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Da har Ben Carrington fra Dynastiet tatt kvelden oxo...... En milepael i wrestling.....25 aar siden WrestleMania I 1.4.90 Hogan vs Warrior , der snakker man clash of titans ! En av publikum var faktisk Edge...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Søren ta, hva skjer med at alle TV-seriene jeg følger med på plutselig har blitt ekstremt spennende og overraskende samtidig? Så nyeste episoden av Bones nå og woah, snakker meg om. Jeg blir gal av venting! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kan Bones faktisk være spennende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kan Bones faktisk være spennende? Jeg synes det er uhyre spennende, hehe. Men så er det ikke akkurat 24-spennende, mer spennende på hva som kommer til å skje mellom Bones og Booth Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kan Bones faktisk være spennende? Jeg synes det er uhyre spennende, hehe. Men så er det ikke akkurat 24-spennende, mer spennende på hva som kommer til å skje mellom Bones og Booth Og de har klart å dratt "spenningen" over nesten 6 sesonger :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Og de har klart å dratt "spenningen" over nesten 6 sesonger :| Synes fortsatt det er uhyre morsomt og se på, antar det er bare meg som er sær. I allefall i Norge, er ganske greit likt i USA. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Og de har klart å dratt "spenningen" over nesten 6 sesonger :| Synes fortsatt det er uhyre morsomt og se på, antar det er bare meg som er sær. I allefall i Norge, er ganske greit likt i USA. Du er ikke alene. Har fulgt det hele veien. Var morro å se dagens episode, og se hvordan de var første gangen de møttes. Ble litt skuffet på slutten når endelig Booth tok mot til seg å sa hva han følte men......., altså ble skuffet over svaret han fikk, og hvordan det endte. Kan bli morro å se hvordan de skal klare å jobbe sammen nå fremover. Endret 8. april 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Etter å ha slitt med å komme i gang med Sopranos kan jeg nå si at jeg digger det. Har kun sett åtte episoder, men den siste var konge. Ser ut til at det bare blir bedre og bedre. Digg å vite at jeg har så mye igjen, som forhåpentligvis er like bra. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Å ja det blir bedre. Ses 5 er en høydare. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Å ja det blir bedre. Ses 5 er en høydare. Sesong 6 er en liten nedtur, til Sopranos å være, ellers er serien fantastisk fra start til slutt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Da var hele Battlestar Galactica sett og mange av mine fordommer mot sci-fi i serieform skylt ned i kloakken. Selvfølgelig har man enkelte elementer å sette fingeren på når en serie spinner over såpass mange episoder, men alt i alt er BSG definitivt oppe og kriger om en plass på topp 10. Spørsmålet er jo hvor man går videre i sci-fi land? Vil alt bli en skuffelse eller kan noe matche nivået denne serien har satt? Jeg har hørt mye fint om Firefly, men jeg er skeptisk til serier som plutselig blir kansellert. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ingen grunn til det i Fireflys tilfelle. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 jeg er skeptisk til serier som plutselig blir kansellert. Firefly ble kansellert helt uten grunn så ingen grunn til å være skeptisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Du er ikke alene. Har fulgt det hele veien. Var morro å se dagens episode, og se hvordan de var første gangen de møttes. Ble litt skuffet på slutten når endelig Booth tok mot til seg å sa hva han følte men......., altså ble skuffet over svaret han fikk, og hvordan det endte. Kan bli morro å se hvordan de skal klare å jobbe sammen nå fremover. Ble mer skuffet over at Booth gav opp så lett på slutten der, og i allefall at Bones også gav opp litt lett. Men jau, kommer til å bli genialt fremover, gleder meg som en liten unge. I allefall siden produceren av serien har sagt at de havner i seng denne sesongen, så vi får nesten regne med at det skjer noe nå Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Firefly ble kansellert helt uten grunn så ingen grunn til å være skeptisk Jeg er skeptisk fordi historien kan ende opp med å ikke bli ferdigfortalt, i motsetning til BSG. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Den er ikke ferdigfortalt nei. Laaangt ifra. Så hvis det er et kriterie så er det liten vits å begynne å se en serie på 10 episoder pluss en film.... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Firefly er uansett god underholdning, og fin scifi. Ble desverre kansellert ikke pga kvalitet eller innhold, med ratings, pure and simple. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Firefly ble kansellert helt uten grunn så ingen grunn til å være skeptisk Jeg er skeptisk fordi historien kan ende opp med å ikke bli ferdigfortalt, i motsetning til BSG. De slapp filmen Serenity som en liten oppsamling og avsluttning av serien. Ville gjerne hatt 3 - 4 sesonger selv, men filmen gjør en grei nok jobb den også. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Se Firefly + Serinity. Du kommer ikke til og angre. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg skal også garantert se Firefly en dag. Har sett et par episoder, men gidder ikke å se det for fullt før jeg får det i 1080p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå