thomassit0 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Ikke en aprilsnarr: Hele The IT Crowd er nå på Netflix. Nice! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Ikke en aprilsnarr: Hele The IT Crowd er nå på Netflix. Whop whop. Tror jeg bare har sett de to første sesongene men skal få med meg resten. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 IT Crowd er nydelig. Gleder meg til å se hele serien fra a til å. Tidligere har det bare blitt masse random episoder her og der Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 (endret) Herlig! Nå kanskje jeg klarer å få samboeren til å se det. Prøvd forgjeves i årevis. Fantastisk serie som jeg vet hun blir å like. Brukte et års tid på få henne til å se Brooklyn Nine Nine og nå bingewatcher hun det. Seinfeld har jeg også prøvd, men der er det ikke håp lengre. Endret 1. april 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Er vi på siste sesong av The Americans nå? Plukket det opp igjen i går etter litt recaps og lesing. Såg det låg 5 sesonger på Netflix, så da var det bare å rulle i gang med sesong 3 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Wild Wild Country @ Netflix is the shit. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Er vi på siste sesong av The Americans nå? Plukket det opp igjen i går etter litt recaps og lesing. Såg det låg 5 sesonger på Netflix, så da var det bare å rulle i gang med sesong 3 Ja, sesong 6, siste sesong, hadde første episode her om dagen.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Wild Wild Country @ Netflix is the shit. Yes! Det vil jeg si jeg har ikke sett den ennå, men med en gang jeg så hva dette handlet om så var jeg interessert. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 De første to episodene av Barry er ren gold, Jerry! Gold! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 (endret) http://www.tmz.com/2018/04/02/melrose-place-star-jamie-luner-sued-sexually-assaulting-16-year-old-boy/ Først Locklear , enda en fra MP i trøbbel....... ----------------------------------------------------- En full oberst Potter til Klinger : "Din usynlige kamel kan dra hjem men du må bli her" Endret 3. april 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Savner en kanon serie om dagen...Føler jeg har sett det meste som er veldig bra og sitter igjen med en drøss OK serier. Sett ferdig tre sesonger av Halt Catch and Fire. Vet ikke om jeg deler entusiasmen til Maury og enkelte anmeldere på IMDB, MEN, det er definitivt en severdig serie. Føler dog for litt forandring før jeg ser videre på sesong 4. Billions er kanon, men 1 episode per uke... Samme med Heimebane. Ser frem til Westworld begynner igjen. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Savner en kanon serie om dagen...Føler jeg har sett det meste som er veldig bra og sitter igjen med en drøss OK serier. Sett ferdig tre sesonger av Halt Catch and Fire. Vet ikke om jeg deler entusiasmen til Maury og enkelte anmeldere på IMDB, MEN, det er definitivt en severdig serie. Føler dog for litt forandring før jeg ser videre på sesong 4.[klipp] Helt enig i det første avsnittet. Til det andre har jeg et spørsmål. Jeg har sett sesong 1 av HaCF. Den synes jeg var grei fordi jeg er interessert i computerbransjen og synes den tar konferanser endel på kornet. Hvis jeg ikke husker feil har noen i tråden nevnt av sesong 2 var daffere pga manglende sentrale karakterer eller lignende. Jeg har derfor foreløpig valgt å "legge serien på hylla". Er sesong 2 et stort steg ned, eller er den på det gjevne med sesong1? Jeg er enig med Maury i at HaCF er en litt slow starter, så kan en diskutere når den tar av. Jeg tenker at den tar av noe før enn det Maury gjør, men også etter at den tar av er det betydelig variasjon i kvaliteten. Endret 4. april 2018 av maanemann Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Jeg har sett sesong 1 av HaCF. Den synes jeg var grei fordi jeg er interessert i computerbransjen og synes den tar konferanser endel på kornet. Hvis jeg ikke husker feil har noen i tråden nevnt av sesong 2 var daffere pga manglende sentrale karakterer eller lignende. Jeg har derfor foreløpig valgt å "legge serien på hylla". Om jeg husker riktig etterlyste vedkommende nye karakterer. Vi følger stort sett de samme karakterene videre i sesong 2. Er sesong 2 et stort steg ned, eller er den på det gjevne med sesong1? Jeg er enig med Maury i at HaCF er en litt slow starter, så kan en diskutere når den tar av. Jeg tenker at den tar av noe før enn det Maury gjør, men også etter at den tar av er det betydelig variasjon i kvaliteten. Definitivt ikke et stort steg. Den holder samme nivå, men jeg synes det var mer fart i sesong 1 og det var mer nyskapende og spennende (slik sesong 1 på mange serier ofte er). HaCF kan vel klassifiseres som et karakterdrevent drama uten en veldig spennende historie (etter min mening) og hvor jeg ikke synes karakterene nødvendigvis er forferdelig interessante, foruten Gordon og Joe. Jeg så alle sesongene mer eller mindre etter hverandre, så det gjør at ting flyter litt sammen for min del og kanskje også gjør at man får litt nok når det blir mye på kort tid. Kommer uansett til å se sesong 4 før eller siden. Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Sesong 2 av Legion har akkurat starta. For meg var sesong 1 den beste serien i hele 2017. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Lost in Space er noe fordømt kjedelig greier. Men hei, folk forventer vel gull av en visuelt flott serie på Netflix, selv om de ikke sjekker ut at serien er skrevet av manusforfatterne til noen av de beste filmene skrevet noensinne; Gods of Egypt og Dracula Untold. Killing Eve. Hvis første episode er representativt for resten av serien er noe lovende greier. Var kanskje ikke helt det trailerne tilsa i en positivt forstand, men det burde jeg nesten ha sett for meg når jeg ser hvem som har lagd serien. Phoebe Waller-Bridge. https://www.youtube.com/watch?v=dbe3w425o4I Endret 4. april 2018 av Maury Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) The Terror er fantastisk bra. Anbefaler det virkelig! Veldig godt skuespill, dialog, kulisser, kostymer og handling. Tror nok dette kan bli et av 2018s beste serier. Endret 5. april 2018 av Quakecry Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Tydeligvis ikke bare jeg som liker Legion: http://p3.no/filmpolitiet/2018/04/legion-s02-sesongpremiere/ Lenke til kommentar
afterall Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 The Terror er fantastisk bra. Anbefaler det virkelig! Veldig godt skuespill, dialog, kulisser, kostymer og handling. Tror nok dette kan bli et av 2018s beste serier. Er The Terror tilgjengelig på noen strømmetjeneste i Norge? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) The Terror er fantastisk bra. Anbefaler det virkelig! Veldig godt skuespill, dialog, kulisser, kostymer og handling. Tror nok dette kan bli et av 2018s beste serier. Er The Terror tilgjengelig på noen strømmetjeneste i Norge? Nei. Ikke enda. Desverre. Dem gjør det vanskelig for seg å la folk se den lovlig. Er vell bare i USA den er tilgjengelig på en strømmetjeneste såvidt jeg vet. Dog på de jeg har lastet ned så er norsk tekst et valg. Så vil jo tro at det kanskje er mulig å få sett her i Norge. Jeg er ikke sikker. Endret 5. april 2018 av Quakecry Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) The Terror er fantastisk bra. Anbefaler det virkelig! Veldig godt skuespill, dialog, kulisser, kostymer og handling. Tror nok dette kan bli et av 2018s beste serier. Er The Terror tilgjengelig på noen strømmetjeneste i Norge? Nei. Ikke enda. Desverre. Dem gjør det vanskelig for seg å la folk se den lovlig. Er vell bare i USA den er tilgjengelig på en strømmetjeneste såvidt jeg vet. Dog på de jeg har lastet ned så er norsk tekst et valg. Så vil jo tro at det kanskje er mulig å få sett her i Norge. Jeg er ikke sikker. I følge justwatch.com er den tilgjengelig hos oss på amazon prime. Som jeg forøvrig har abonnement hos til 39,- per måned første 6 måneder. Og jeg både fant og fikk startet en serie som heter "The Terror".. Edit: Takk for tips forresten, den ser bra ut. Endret 5. april 2018 av Gabri3L 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå