Glutar Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hva er forskjellen? Jeg så den 90min lange. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Den internasjonale versjonen avslører vel hvem som var morderen, etc. Den var egentlig ment som en film som skulle vises i bl.a. Europa og andre steder som ikke fikk sett serien på TV. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 noen som vet hva serien ¨etter katastrofen¨ som går/gikk på NRK heter på engelsk? kunne tenke meg å eh.. kjøpe den... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 noen som vet hva serien ¨etter katastrofen¨ som går/gikk på NRK heter på engelsk? kunne tenke meg å eh.. kjøpe den... Survivors, googla etter: "etter katastrofen" nrk http://www.tv.com/survivors/show/76372/summary.html?q=Survivors&tag=search_results;title;2 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 noen som vet hva serien ¨etter katastrofen¨ som går/gikk på NRK heter på engelsk? kunne tenke meg å eh.. kjøpe den... Survivors, googla etter: "etter katastrofen" nrk http://www.tv.com/survivors/show/76372/summary.html?q=Survivors&tag=search_results;title;2 tenkte ikke på å legge til nrk jeg... Tusen takk Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ser utrolig frem til "The Pacific" kommer ut på DVD/Blue-Ray!! Liker ikke å se serier på TV. Har sinnsykt store forhåpninger til den serien! Det er en oppfølger til den tidligere serien "Band of Brothers" for de som ikke vet det. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 The Pacific er vel ikke en oppfølger? Trodde bare den var laget av de samme som laget Band of Brothers. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Ikke noe oppfølger, blir akkurat som å si at Sons of Anarchy er oppfølgern til The Shield og Lost er oppfølgern til Alias. Skjønner ikke hvorfor folk har den innstilling, samme folk i produksjonen men helt andre skuespiller og helt annet setting og historie klinger liksom ikke med en oppfølger. Lik serie naturligvis. Så Nettopp ferdig siste sesongen av The Shield denne uka. Siste sesong var gangske bra på slutten. Garantert en av de beste sluttene på en dramaserie sammen med The Wire og Sopranos. Mye bra skuespill fra skuespillerne bak Shane og Vic. Det som virkelig er bra med The Shield er at den kanskje er litt enklere oppbygd enn "The Wire" med mindre spørsmål og veldig er en veldig intens serie av seg. Begge seriene klarer å vise realisme på sine måter virkelig bra. Endret 4. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
......... Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Har akkurat begynt å sett på Dexter. En fantastisk serie som jeg har hørt mye om i noen år, men aldri fått sett. Michael C. Hall er jo en fantastisk skuespiller og skildringen hans av denne Dexter Morgan er utrolig bra, beroligende og virker som rollen passer perfekt til han. Uansett en kjempeserie som jeg virkelig gleder meg til å følge med på videre. Endret 4. april 2010 av ......... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Er akkurat ferdig med å se Band Of Brothers, og har ikke annet å si en at dert var fantastisk. Spesielt episode 7,9 og 10 var gripende. Skal innrømme at jeg var på nippet til å gråte når vi vi hørte hva gamlekara sa helt på slutten av e10. Jeg ble faktisk mer preget over når de kom til konsentrasjonsleiren i e09 enn når jeg var der selv. Så da blir spørsmålet om jeg skal vente med The Pacific og se alt i ett, eller se en og en spisode. Endret 4. april 2010 av Teipball Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Teipball: Jeg ble også mer gripet av ep 9 enn når jeg besøkte leirene selv. Stemningen er ikke helt det samme når du sitter med sentimental musikk i mørket, vs. tullete klassekamerater som ikke tar noe seriøst. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Uff å uff! Da tok jeg meg en maraton og kikka gjennom Firefly+Serenity. Hvorfor i helvette er det ikke mer!! :/ Fox og deres udugelige sjefer.. For et fantastisk sammensatt team av skuespillere. Hver eneste en stiller med noe helt eget. Misslikte ikke noen. Fin kjemi, gode historier. Konge setting. En av de bedre TV opplevelsene jeg har hatt. Nå må jeg bare få tak i de 3 tegneseriene Joss Whedon lagte etter Serenity. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Og det verste er at man knapt får hilst på disse folkene, men allikevel er de så insanely interessante! TENK hvis de hadde fått tid til litt skikkelig karakteroppbygging... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Uff å uff! Da tok jeg meg en maraton og kikka gjennom Firefly+Serenity. Hvorfor i helvette er det ikke mer!! :/ Fox og deres udugelige sjefer.. For et fantastisk sammensatt team av skuespillere. Hver eneste en stiller med noe helt eget. Misslikte ikke noen. Fin kjemi, gode historier. Konge setting. En av de bedre TV opplevelsene jeg har hatt. Nå må jeg bare få tak i de 3 tegneseriene Joss Whedon lagte etter Serenity. enig, kjempe serie Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen som har lagt merke til at den nye serien til Otto Jespersen er en kopi av Curb Your Enthusiasm? Han refererte til og med til Larry David i sist episode, med den svarte skjorta som har to hvite striper foran. Den av de beste episodene i Curb´. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg ser at jeg har fått med en bitteliten Loglady episode til hver Twin Peaks episode, hva er det fornoe? Så den ene til piloten, og da satt ei gammal kjerring der og snakka, og sa at ei dame var "the one".. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Loglady er en karakter i serien, som du kan velge å høre på starten av hver episode. Hun sier små ting som egentlig ikke betyr så mye, bare skipp det. Jeg har sett alle snuttene i ettertid og det er ikke noe vits, mer for folk som vil analysere serien eller noe, tror jeg. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hun prater bare crap ja. Så forresten Saturday Night Live- sketsjen fra Twin Peaks idag. Morsomt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Okay, da dropper jeg de. Så episode 1 (nr 2 hvis man teller med piloten) begynner å ta seg opp litt etter en ganske døll pilot. Gleder meg til å se mer! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Twin Peaks har 20-års jubileum i morra. Morgenklubben på Radio Norge skulle visst prate om serien i morgendagens sending. Kan være morsomt å få med seg for seg, for de som interrisert i Twin Peaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå