jae-ols Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Synes du The Killing var dårlig? Jeg synes den var meget bra. Gode skuespillere. Joel Kinnamann er fantastisk. Endret 25. februar 2018 av jae-ols Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 The Killing var elendig.Skuespillerne var bra.The Killing var fremdeles elendig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Tja. Var flere områder The Killing hadde mye forbedringspotensiale, men alt i alt så var det en veldig underholdende serie å se. Som nevnt av dere så gjorde skuespillerene serien mye bedre og reddet den litt. Likte mesteparten av serien selv om jeg synes de brukte for lang tid og det var noen skuffende områder. Synes bare at å si den var elendig er å ta litt hardt i. Vil si den er middelmådig, men underholdende. Kan hende jeg endrer mening hvis jeg ser den på nytt nå, men dette er tankene mine nå etter jeg så den når den kom ut. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 The Killing likte jeg veldig godt, fantastisk serie! Snart på tide med et gjensyn. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Bra at folk har forskjellig mening. The Killing er en av de beste! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Det er ikke mer enn 10-15 serier jeg har likt så godt at jeg skaffet de på disc, slik at jeg kan se de om igjen når jeg ønsker. The Killing er en av disse få. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 (endret) Terskelen min for å kjøpe fysisk er ganske høy og har blitt enda høyere nå som "alt" er tilgjenglig via streaming hele tiden. Det er mange serier jeg synes er gode som jeg allikevel ikke har noe behov for å se mer enn en gang. Har solgt unna en hel haug med bluray- og DVD-bokser det siste året, mye av det kjøpt på den tiden man enten kjøpte seriene på disk eller lastet de ned ulovlig. Endret 26. februar 2018 av Spartapus Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 (endret) Seven second blir bedre og bedre. Flotte karer som DeAngelo og Jablonski og en totalt forvirret advokat. Gode skuespillere. Partneren til Harper er en fryd. Endret 26. februar 2018 av jae-ols 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Hei sveis. Vet dere om det er mulig å streame Workaholics og Two and a half men noen steder? Har vpn hvis dere vet om utenlandske sider som har det Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Ufyselig å se så mange rasister samlet på et sted. Men slik er vel virkeligheten. Håper de må brenne i helvete. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 spesifikt hva er det du snakker om Jae-ols? Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Hmmm... Måtte faktisk google The Killing fordi tittelen ikke ringte noen umiddelbare bjeller, men denne har jeg jo sett og elsket den! Synes sesong 1 var kanonbra. Husker jeg rikig var sesong 2 (eller siste halvdel) mindre bra. Sesong 3 så jeg aldri. Men, den første historien var kanon. Det er i hvert fall min mening. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Sesong 3 var veldig bra. Usensurert og grovere. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Fikk endelig sett ferdig Altered Carbon, likte serien så veldig godt at jeg drøyet ut episodene over litt lengre tid - før jeg dro til på slutten og avsluttet med 3 episoder i kveld. Synes denne serien hadde veldig store kvaliteter på det meste, bemerket meg at den faktisk bare ble bedre og bedre helt til siste episode. Et utrolig detaljert, troverdig og interessant univers som er skapt i serien. Og mange veldig interessante rollefiguer. Så er det eyecandy så det holder, atmosfære og kule våpen og dingser! Fett Atmos lydspor skader heller ikke! Lurer jo litt på hva som kan toppe dette? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Fikk endelig sett ferdig Altered Carbon, likte serien så veldig godt at jeg drøyet ut episodene over litt lengre tid - før jeg dro til på slutten og avsluttet med 3 episoder i kveld. Synes denne serien hadde veldig store kvaliteter på det meste, bemerket meg at den faktisk bare ble bedre og bedre helt til siste episode. Et utrolig detaljert, troverdig og interessant univers som er skapt i serien. Og mange veldig interessante rollefiguer. Så er det eyecandy så det holder, atmosfære og kule våpen og dingser! Fett Atmos lydspor skader heller ikke! Lurer jo litt på hva som kan toppe dette? Sesong 2? ? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 spesifikt hva er det du snakker om Jae-ols? Seven second. Men den har vel ikke du sett. Ufyselige rasister og svarte som blir diskriminert, serien viser et bilde av dagens USA! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Halvveis gjennom Altered Carbon. Ser det er litt blandede tilbakemeldinger på denne, men så langt synes jeg denne serien har mange kreative ideer som den også bruker på en god måte iom at plottet er bygd opp rundt bytting av såkale sleeves. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Halvveis gjennom Altered Carbon. Ser det er litt blandede tilbakemeldinger på denne, men så langt synes jeg denne serien har mange kreative ideer som den også bruker på en god måte iom at plottet er bygd opp rundt bytting av såkale sleeves. Jeg synes Mr_Spock oppsummerte mitt inntrykk av serien ganske bra (sitert nedenfor). for min del ble det et stort minus hvordan handlingen i serien utviklet seg over de siste episodene. Alt annet er veldig bra laget ganske bunnsolid i mine øyne. Synes denne serien hadde veldig store kvaliteter på det meste, bemerket meg at den faktisk bare ble bedre og bedre helt til siste episode. Et utrolig detaljert, troverdig og interessant univers som er skapt i serien. Og mange veldig interessante rollefiguer. Så er det eyecandy så det holder, atmosfære og kule våpen og dingser! Fett Atmos lydspor skader heller ikke! 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Begynte å se Detectorists da jeg bodde en periode i England i fjor, og har sett ferdig tredje og siste sesong i løpet av den siste uka. Utrolig fin og velskrevet britisk serie, med Mackenzie Crook som både forfatter og skuespiller. Diana Rigg (Lady Oleanna) blant annet dukker også opp. En serie på 3x6 episoder (~30 min) som er perfekt til å avslutte lange, slitsomme dager med. Endret 27. februar 2018 av afterall Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Den serien er ganske nydelig! Synd den ikke er så lett å få sett i Norge (tror jeg) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå