Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Castle minner meg litt om the mentalist. Ein som ikkje heilt høyrer heime i politiet, men er med allikevell. Og tenker litt annerledes enn resten av politi folkene.

Hvor bra er serien? Den ligger on-hold hos meg.

Eg liker den godt, er vell ikkje akkuratt super, men den underholder meg når eg ikkje har noke annet å gjer på.

Lenke til kommentar

The Wire-forfatter død tolv dager før premieren på Treme

Onsdag ettermiddag skal tekstforfatteren David Mills, kollapset på settet i New Orleans, ifølge BBC.

Han døde senere på sykehuset. Ifølge IV.com skal Mills ha fått aneurisme, som oppstår når blodåreveggen poser seg ut. Brister hovedpulsåren kan det komme et plutselig blodtap som fører til døden.

Mills var medforfatter til den populære TV-serien The Wire. Og det er også store forventninger til hans neste serie, Treme.

Ny serie

Dødsfallet skjer bare tolv dager før den nye serien skal slippes.

Serien er oppkalt etter et nabolag i New Orleans, og handler om livet etter orkanen Kathrine. Det er spesielt livene til musikere som filMkrøniken handler om.

Premieren er den 11. april.

Hedret

Den tidligere journalisten har vunnet flere Emmy-priser for sin forfatter medvirkning.

Mills har har blant vært tekstforfatter til, Homicide: Life on the Street, NYPD Blue, ER og den The Wire.

- Han var svært talentfull, sier Rafael Alvarez, forfatterkollega på The Wire og nær venn gjennom 20 år.

:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...