Gouldfan Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Bare 2 lange filmepisoder her tror jeg... I Svea.... Dark har jeg sett en episode av, engelsk dubbet.. Fy det kjedeligste jeg noengang har sett, og klarte ikke følge med på noe av handlingen.... Den strøm greia amerikanske serien med de døde som stod opp igjen var veldig bra i forhåld,, the Returned? Det er også en serie jeg ikke har sett ferdig... Men den var bra... Men Tyske Dark njet... Lurer på om jeg skal gi Black Sails en sjangse... 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 https://www.audible.com/pd/History/The-Story-of-Medieval-England-From-King-Arthur-to-the-Tudor-Conquest-Audiobook/B00DGBC6Y8 Glimrende foredragsholder. Dessverre har hun bare dette og et minikurs om 1066 tilgjengelig. (Som jeg hørte på samtidig, derfor jeg trodde det var over 20 timer.) Virker interessant, men $41,95 er hakket stift, selv om det er 19 timer - sier jeg som er temmelig glad i middelalder generelt og deler av engelsk middelalder spesielt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Bare 2 lange filmepisoder her tror jeg... I Svea.... Dark har jeg sett en episode av, engelsk dubbet.. Fy det kjedeligste jeg noengang har sett, og klarte ikke følge med på noe av handlingen.... Hvorfor i alle dager ser du med engelsk dub? For å ta igjen på tyskerne for at de er kjent for å dubbe det meste innenlands? Og i tillegg avskrive en serie basert på én episode? Lykke til med Black Sails med den holdningen Endret 27. januar 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Bare 2 lange filmepisoder her tror jeg... I Svea.... Dark har jeg sett en episode av, engelsk dubbet.. Fy det kjedeligste jeg noengang har sett, og klarte ikke følge med på noe av handlingen.... Den strøm greia amerikanske serien med de døde som stod opp igjen var veldig bra i forhåld,, the Returned? Det er også en serie jeg ikke har sett ferdig... Men den var bra... Men Tyske Dark njet... Lurer på om jeg skal gi Black Sails en sjangse... Problemet kan være at du så den dubbete versjonen? 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Bare 2 lange filmepisoder her tror jeg... I Svea.... Dark har jeg sett en episode av, engelsk dubbet.. Fy det kjedeligste jeg noengang har sett, og klarte ikke følge med på noe av handlingen.... Den strøm greia amerikanske serien med de døde som stod opp igjen var veldig bra i forhåld,, the Returned? Det er også en serie jeg ikke har sett ferdig... Men den var bra... Men Tyske Dark njet... Lurer på om jeg skal gi Black Sails en sjangse... Problemet kan være at du så den dubbete versjonen? Vel Dark... Kona er filippinsk og leser dårlig undertekster, så da blir det som regel engelsk språklig.. Ellers så tar jeg igjen for krigen!! Neida, jeg synes jo Derrick var stas på Tysk... Så skylder på kona... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Skjønner ikke hvorfor folk anbefaler Dark. Hele serien sentrerer seg rundt en umulighet. Da burde du se Die Hard serien istedet, den er sjemperealistisk Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Noen som har sett Mosaic ? Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Skjønner ikke hvorfor folk anbefaler Dark. Hele serien sentrerer seg rundt en umulighet. Da burde du se Die Hard serien istedet, den er sjemperealistisk Die Hard er et annet eksempel på møkkafilm, ja. Underholdningsverdi: 0%. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Er du broren til jae-ols? 9 Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Jeg har flere søsken, vet ikke om de er på diskusjon.no, så i teorien er det mulig, ja. Har for øvrig aldri vært borti den brukeren. På et vis så misunner jeg dere som klarer å la seg underholde av billige fantasy-serier. Jeg blir altfor ofte skuffet. Sist gang var med Stranger Things, den er jo full av billige jump scares of klisjéer. Edit: Jeg setter ting litt på spissen her, men jeg er faktisk seriøs. Endret 27. januar 2018 av Vulpes Vulpes Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hva med dyre fantasy-serier, er det bedre? Du skal jo selvsagt få lov å ikke like noe som er urealistisk. Men hvis det er det eneste som gjør en serie fullstendig ubrukelig så er det litt snodig syns eg... Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Nå høres jeg kanskje litt i overkant negativ ut, det finnes mange serier jeg mener er gode også. Noen gode kvalitetsserier: Mindhunter Homeland Breaking Bad Prison Break (minus siste sesong) Manhunt: Unabomber Narcos Listen er lang. Det triste er bare at listen med dårlige serier er 10x lengre... Edit: Selvsagt er dette bare min mening, men jeg tror jeg også har lov til å ytre den. Endret 27. januar 2018 av Vulpes Vulpes Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Jeg har flere søsken, vet ikke om de er på diskusjon.no, så i teorien er det mulig, ja. Har for øvrig aldri vært borti den brukeren. På et vis så misunner jeg dere som klarer å la seg underholde av billige fantasy-serier. Jeg blir altfor ofte skuffet. Sist gang var med Stranger Things, den er jo full av billige jump scares of klisjéer. Edit: Jeg setter ting litt på spissen her, men jeg er faktisk seriøs. Jeg tror det er lettere å lage bra billige realistiske krim som Broen, Derrick!! Og The Killing, enn GOT, Stranger things etc... Stranger Things er ikke klisje, og bare en som ikke har opplevd 80 tallet kan ha så håpløs mening. Nerder og 80 tallsnostalgi er så realistisk som er mulig, minner litt om E.T. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Da også vi sett siste sesong av Black Mirror, og her er min rangering: 1. Black Museum 2. Hang the DJ 3. Arkangel 4. Crocodile 5. USS Callister 6. Metalhead Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Noen som har begynt på Homeland sesong 6? Så første episode i kveld. Får litt følelsen av at det er noe du har sett før og blir litt for fristet til å heller bla på telefonen underveis. Lol. Jeg er visst ett år på etterskudd her. Noen som har sett denne eller? Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Homeland er bra, men som med alle serier så synker kvaliteten med antallet sesonger. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Homeland er bra, men som med alle serier så synker kvaliteten med antallet sesonger. Nicht so mit Got und Stranger Things Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Interessant tema! Hvilke serier mener dere blir bedre (gjenomsnittlig?) etter antall sesonger! Optional cheatcode: det er lov å si "frem til sesong X". The Wire The Simpsons frem til sesong 7 Firefly...? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Breaking Bad. Ikke alle episoder i alle sesonger er 10/10, men gjennomsnittlig så er alle sesongene kanon. Siste sesongen (spesielt del to) er jo fantastisk. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Interessant tema! Hvilke serier mener dere blir bedre (gjenomsnittlig?) etter antall sesonger! For min del vil jeg si Sopranos. Uten tvil. Til dels også enig med Breaking Bad som ble nevnt. De aller fleste serier går nok andre veien. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå