fo2re Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Skal ikke påstå at jeg har sett mye tegnefilmer/animasjonsfilmer/Manga osv, men Rick & Morty var virkelig en heisatur. Rick & Morty er noe av det sprøeste, morsomte og beste som er laget de siste årene - egentlig uavhengig av om det er animasjon eller ikke. Ja jeg kan ikke huske sist jeg lo så mye faktisk, tempoet, innholdet er rock n roll. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Jeg hadde den greia der på Twin Peaks. Det hadde vært bedre for meg om jeg hadde droppa å se hele den nye sesongen på nye Twin Peaks, det samme på Legion (skulle stoppet etter første episode). Whaaaaat? Twin Peaks og Legion var jo 2 av de aller beste seriene i 2017. Fordi folk sa det jeg kastet bort timer på det også. Men jeg fikk keiserens nye klær følelse av det. Det skal liksom være bra fordi det er Lynch, kunst osv. og så tør ingen si at det er bare rart. Men så hadde jeg med meg en utålmodihet etter å sett sesong 1 og 2 forånd da, Twin peaks var nok bedre for de som ikek hadde sett det på lenge, men allikevel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Two and half men mimring : Oh-chi-kuru (Jake var ikke begeistret mht Charlies elendige jingle , lol) -da Jake må overnatte hos Charlies mor (squab , lol) Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Akkurat sett ferdig Sherlock igjen. The Final Problem henger fremdeles ikke helt sammen... Synd, for det er mye bra der, men de har liksom lagt litt vel mye i "just go with it, she's mentally ill" tropen. En stor skuffelse for min del. Forguder serien og alle andre episoder, men The Final Problem var ikke Sherlock nivå/kvalitet slik vi kjenner det. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Slutter Sherlock med cliffhanger fra helvete ? Sjansen for at de klarer å stable flere episoder på beina ser dårlig ut med folk opptatt på alle kanter nå om dagen. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Husker ikke riktig, men tror ikke det var noen cliffhanger. Bare en veldig dårlig siste episode blant en rekke av fantastiske episoder. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Neida, ingen cliffhanger. DET var forøvrig en dårlig film... 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Øy! Cliffhanger er jo en kultklassiker. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Er 3 episoder inn i Manhunt: Unabomber (2017) på Netflix, glimrende saker. Elsker dette med språk-forensic osv. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Holder veldig bra nivå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Crashing på HBO har begynt igjen. Fantastisk serie! En av mine favoritter fra i fjor Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Spent på forsettelsen av Counterpart som hadde ordinær premiere natt til i dag (og skal være tilgjengelig på Viaplay i dag etter hva jeg husker). De første 3 episodene jeg så på forhånd setter opp en del, og jeg er ikke helt sikker på om serien har altfor mye handling, eller for lite handling for en hel sesong. Litt på grunn av hvor lite serien jobber med karaktergalleriet utenfor de to utgavene av Howard/J.K. Simmons. Men jeg simpelt elsker hvordan Simmons som har vært en så solid skuespiller igjennom mange år fra Oz til Whiplash ser ut til å ha den beste dobbelrollen på TV-skjermen det siste året over James Franco (The Deuce) og Ewan McGregor (Fargo). Men et jævla potensiale til å utvikle universet, og jeg elsker blandingen av sci-fi og mer sånn tradisjonell seig thriller (ala The Americans). Starz har allerede gitt grønt lys til sesong 2, så veldig spent på hvorvidt serien vil ende ganske opp med å gjøre noe stort som endrer serien betydelig mot utgangen av sesongen, litt som Fringe i slutten av sesong 1. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Der banka jeg meg igjennom sesong 2 av Broen gitt, syns det var høy kvalitet over denne også. Alldeles nydelig serie altså Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Noen som har sett Mindhunter? Bra eller bare,,, ? Forøvrig, beste dere har sett i 2018? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Der banka jeg meg igjennom sesong 2 av Broen gitt, syns det var høy kvalitet over denne også. Alldeles nydelig serie altså Godt å høre Venter selv på at Nrk blir ferdig med sitt sendeskjema for sesong 4 - slik at alle episodene blir tilgjengelig på nrk.no - så jeg kan se de i mitt eget tempo. Gleder meg - ikke minst til den deilige åpningssekvensen, hopper aldri over den, fet musikk og fete nattbilder. Mindhunter var for meg absolutt noe av det beste jeg så i fjor! Gleder meg til sesong 2! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Noen som har sett Mindhunter? Bra eller bare,,, ? Forøvrig, beste dere har sett i 2018? Jeg synes Mindhunter var noe av det beste i 2017. Det er en serie der det holder å se første episode for å vurdere om den er for deg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Så ferdig første sesong av "OSL 24 / 7" i går. Litt hjernedød underholdning som har vært grei. De første 3 episodene var litt vel like men eller grei. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Noen som har sett Mindhunter? Bra eller bare,,, ? Forøvrig, beste dere har sett i 2018? Utrolig bra serie! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Liten spoiler om mindhunter, så jeg skjuler det her. Dersom det kun kommer en sesong av serien synes jeg kjærlighetsforholdet mellom hovedpersonen og dama tok opp for mye av serien og var relativt unødvendig. Virket som om en del scener med han og henne kun var for å drepe litt tid her og der. Forståelig at hun måtte involvere henne tidlig i serien for å sette han på sporet av tanker om analyse av morderne, men etterhvert blir det forhold mest for å trø vannet føler jeg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Sesong to var bestilt seks måneder før sesong en ble tilgjengelig, så ingen fare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå