Gouldfan Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 (endret) Jo jeg har også sansen for Nordin... Han har gjort det ganske bra etter Karl & co som jeg synes var frjvlig. Var vel Rød Snø også før det, den var veldig populær hos foreldrene mine.. Så kanskje værdt å se den selv om den er gammel... Endret 17. januar 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Nå skal det sies at Sven Nordin ikke deltok i annet enn nyttårsspesialen til Karl & co.! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Nå skal det sies at Sven Nordin ikke deltok i annet enn nyttårsspesialen til Karl & co.! Jeg mente Mot i Brøstet.... Med Karl.... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Det er delte meninger om Mot i Brøstet (dog synes jeg det er mye snobberi blant kritikerne), men man kan ikke si at Nordin gjorde en dårlig rolle. Han spikret rollefiguren sin der. 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Satt på bord ved siden av Nordin, Vogt, Øyvind Blunck, Wenche Myhre og Bettan på en restaurant for litt siden. Skuffet over mangelen på vitser fra bl.a. Mot i Brøstet... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Det er delte meninger om Mot i Brøstet (dog synes jeg det er mye snobberi blant kritikerne), men man kan ikke si at Nordin gjorde en dårlig rolle. Han spikret rollefiguren sin der. Synes skuespillerne var bra, men manus og regi var ræva.. Aldri tålt fyren. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Sett en episode Rød Snø på NRK. Elsket det, noen ganger kan gamle serier og filmer passe meg litt dårlig.. Typ Dallas, og enkelte krim serier. Men Rød Snø var bra. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Sett Valkyrien? Riktignok 2017 når jeg tenker meg om. Bra at folk liker den. For meg er den for goofy. Jeg har sans for at norske serier nå også finnes i andre sjangere enn denne. Veldig positiv utvikling med Nobel og Kampen om tungvannet. Fortsetter dette kan det bli virkelig bra. Ingen stor serie, men vel verdt tiden min synes jeg. Ble litt tåpelig på slutten, men startet ganske bra. Så aldri ferdig Nobel. Synes den begynte bra, men jeg mistet litt interessen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) God start på American Crime Story sesong 2. I motsetning til alt styret rundt OJ Simpson, så visste jeg en god del på forhånd, men denne historien er helt ny for meg. Så spennende å følge med videre på Endret 18. januar 2018 av Vertical^ Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Jeg hadde den greia der på Twin Peaks. Det hadde vært bedre for meg om jeg hadde droppa å se hele den nye sesongen på nye Twin Peaks, det samme på Legion (skulle stoppet etter første episode). Whaaaaat? Twin Peaks og Legion var jo 2 av de aller beste seriene i 2017. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Har begynt å se på Dark (2017) Netflix, spennende og vellaget - er bare et par episoder inn, håper det fortsetter å være bra. Ferdig med Dark, veldig bra saker, dyster og SciFi, har ikke særlig erfaring med tyske serier, men er ganske imponert hva de har fått til. Mye å holde styr på - men interessant helt til siste episode. Leste at de holdt på med en sesong 2, den skal jeg få med meg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Enig. Jeg er ikke ferdig med The Dark ennå, men så langt er det engasjerende på flere plan. Litt vanskelig å holde styr på alle karakterene, for når handlingen foregår i to tidsperioder med de samme karakterene i ung og voksen versjon, og noen av disse i tillegg har reist i tid og eksisterer som både ung og gammel på samme tidspunkt, ja da blir det litt forvirrende. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Enig. Jeg er ikke ferdig med The Dark ennå, men så langt er det engasjerende på flere plan. Litt vanskelig å holde styr på alle karakterene, for når handlingen foregår i to tidsperioder med de samme karakterene i ung og voksen versjon, og noen av disse i tillegg har reist i tid og eksisterer som både ung og gammel på samme tidspunkt, ja da blir det litt forvirrende. Det holder ikke med 2 tidsperioder, det blir verre!!! hehe. For å ikke snakke om de "etisk/moralske utfordringene en av hovedfigurene opplever - kostelig!! Sprø saker, akkurat slik vi liker det. Endret 18. januar 2018 av Mr_Spock Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Har tatt meg et Grimm maraton her denne uken (sesong 5) etter jobb. Trodde det bare var 5 sesonger, men er tydeligvis 6 sesonger. Finner dog ikke sesong 6 verken på Netflix eller HBO. Noen som vet om den kan streames lovlig noe sted, eventuelt når sesong 6 blir lansert i Norge? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Akkurat sett ferdig Sherlock igjen. The Final Problem henger fremdeles ikke helt sammen... Synd, for det er mye bra der, men de har liksom lagt litt vel mye i "just go with it, she's mentally ill" tropen. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Vet noen av dere om Suits sesong 8 er bekreftet? Ja - det er ikke bekreftet...nå forsvinner også Patrick J. Adams (Mike), så spørsmålet er om serien overlever dette. Castle ble jo omtrent nedlagt på dagen når den kvinnelige hovedrollen flagget ut. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Nei valkyrien har jeg ikke sett... Men har funnet mye norske nå.. alle Varg Veum, Rottenetter, Dag, Pioneer, Nobel.... Hvis du liker svenske serier finnes det en jungel der ute med mye som er bra, nå er vel indirekte mange av de også filmer og ikke typisk tv-serier, men feks Beck, Wallander osv så er vel hovedparten ikke kinofilmer, men kun sendt på TV. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Skal ikke påstå at jeg har sett mye tegnefilmer/animasjonsfilmer/Manga osv, men Rick & Morty var virkelig en heisatur. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Ja - det er ikke bekreftet...nå forsvinner også Patrick J. Adams (Mike), så spørsmålet er om serien overlever dette. Castle ble jo omtrent nedlagt på dagen når den kvinnelige hovedrollen flagget ut. Forsvinner både Mike og Rachel er det vel kroken på døren for den serien. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Skal ikke påstå at jeg har sett mye tegnefilmer/animasjonsfilmer/Manga osv, men Rick & Morty var virkelig en heisatur. Rick & Morty er noe av det sprøeste, morsomte og beste som er laget de siste årene - egentlig uavhengig av om det er animasjon eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå