jae-ols Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Spennende eller morsom? Dramatikk? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Mer morsom.. Familiekos.. EDIT: Dramakomedie .. Endret 10. januar 2018 av Bone Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Broen S1E1 kjør Utrolig bra serie! Spenningen er helt på topp! Har kun fått klokket inn 5 episoder, men ja! Prima vare sålangt! Og nydelige karakterer og skuespillere Endret 10. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Er Manhunt en bra serie? Manhunt går for å være en av de beste seriene som ble laget i 2017. En følger FBI mens de jakter på en som har sendt ut masse brevbomber. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Ble den det? Skal få sett serien, men kan ikke huske å ha sett den på mange topplister. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Er Manhunt en bra serie? Manhunt går for å være en av de beste seriene som ble laget i 2017. En følger FBI mens de jakter på en som har sendt ut masse brevbomber. Er den veldig voldelig? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Nja, det er et par scener der hvor folk dør av brevbomber de mottar men det er i og for seg for å underbygge hva slags monster UNA-bomberen var. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Ble den det? Skal få sett serien, men kan ikke huske å ha sett den på mange topplister. VG Rampelys har den som en av de beste seriene. Det samme har TV2. Serien er på en tilsvarende liste hos Dagasvisen. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Du blander Mindhunter og Manhunt! Førstnevnte er den som har skåret høyt hos de fleste - selv om også Manhunt har fått en del bra omtale NB! Den første linken er til filmpolitiet og ikke VG Endret 10. januar 2018 av Tomeito 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Er Manhunt en bra serie? Manhunt går for å være en av de beste seriene som ble laget i 2017. En følger FBI mens de jakter på en som har sendt ut masse brevbomber. Er den veldig voldelig? Ingen vold så langt, det bare snakkes om forbrytelser. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Noen her som har sett Hard Sun (BBC) ? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Er Manhunt en bra serie? Manhunt går for å være en av de beste seriene som ble laget i 2017. En følger FBI mens de jakter på en som har sendt ut masse brevbomber. Veldig bra så langt. Har sett fem episoder. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg greide ved et uhell å se hele End of the F-ing World i går. Det var så korte episoder. Falt i smak. Likte du traileren liker du serien. Ferdig med denne mini-serien selv. Definitivt topp 10 gitt ut i 2017 for meg. Har sett hele serien på en gang også Hadde håpet på mer nakenhet og dreping, da det snakkes om det hele tiden.. Og den cliffhangeren... må jo se neste Tror de begrenset nakenheten litt pga at hovedpersonene jo begge skal være under 18 i serien. Men selv om ikke så mye dreping, så vil jeg si at det var ganske brutalt. Spesielt mtp på at det hele befinner seg i en ganske realistisk verden. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Ferdig med første sesong av Le Bureau nå. En veldig bra og troverdig serie, men det ble aldri virkelig spennende for min del. Skal se videre, men ettersom en del ble avsluttet i sesong en og det ikke var en stor cliffhanger, så tar jeg kanskje en liten pause og kikker litt på siste sesong av Broen mens jeg venter. Noen andre som har sett denne? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Har begynt å se på Dark (2017) Netflix, spennende og vellaget - er bare et par episoder inn, håper det fortsetter å være bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 (endret) Syns det var en så til de grader god serie! Syns de har fått til en veldig uhygghelig og trykkende stemning Endret 12. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg var litt skeptisk til Westworld grunnet mitt forhold til filmen, men serien falt virkelig i smak. Intelligent, dyp og mørk. Rett og slett jævlig bra. Eneste jeg ikke likte var hu norske dame. Faen for et punchable fjes hun har. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Filmen Westworld er jo en klassiker. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Jupp, og derfor var jeg skeptisk. Elsker Westworld og liker Future World veldig godt. Har enda ikke sett Beyond Westworld, men må få sett den snart. Har selvfølgelig max trua! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Er Fawlty Towers på nettflix? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå