Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Kjøpte akkurat "Dexter" Sesong 1 på DVD. Har nesten ikke bevegd meg bort fra tv-skjermen siden. Det er det beste jeg har sett siden "Heroes" sesong 1. Skal bestille resten av sesongene nå, er de like bra eller blir det verre og verre, som i "Heroes"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Der kom jeg på at jeg ikke har blitt ferdig med sesong 4! Må utsette det så lenge som mulig tror jeg, vil ikke bli ferdig..

Lenke til kommentar

Ble nettopp ferdig med serien Twin Peaks (fantastisk serie). Har nå startet med X-Files. =) Er allerede veldig imponert etter de 10 første episodene! :D:D

Lenke til kommentar

Dexter er konge, men jeg synes sesong 1 er den klart beste så langt. Ikke at de andre er noe dårligere, for det er de ikke

Dette var jo litt av en motsigelse.

Dexter er obligatorisk DVD-mat. I sesong 3 manglet man en skikkelig skurk og det ble litt for mye sidepjatt og mas om familiegreier, men ellers har det vært et av de beste showene fra forrige tiår.

Lenke til kommentar

Dexter er konge, men jeg synes sesong 1 er den klart beste så langt. Ikke at de andre er noe dårligere, for det er de ikke

Dette var jo litt av en motsigelse.

Dexter er obligatorisk DVD-mat. I sesong 3 manglet man en skikkelig skurk og det ble litt for mye sidepjatt og mas om familiegreier, men ellers har det vært et av de beste showene fra forrige tiår.

Det var en motsigelse ja :)

Ser det nå, men det skulle stå dårlige og ikke dårligere :D

Lenke til kommentar

Hmm, jeg begynner å føle at HBO lager for gode serier rett og slett. Jeg har alltid fulgt med på mange serier, kanskje 5-8 om gangen. Nå etter at jeg har sett Sopranos (begynner å bli en stund siden), The Wire og Six Feet Under, så blir jeg plutselig lei alt annet. Må ikke glemme BoB og Pacific heller da. Californication, House, delvis Dexter begynner jeg å bli dritt lei. Er rett og slett ikke engasjerende nok. Fint jeg har 3 sesonger av Deadwood liggende, det blir nok min neste serie. Håper virkelig ikke jeg mister lysten på Entourage også, hehe.

Noen som har forslag til hvilken serie jeg bør ta for meg etter Deadwood? Jeg tenker litt på OZ, dessuten kommer jo både Treme og Boardwalk Empire. Er det noen andre serier fra HBO som leverer varene? Helst ikke komedie, da jeg aldri får nok av Entourage eller Seinfeld uansett.

Forresten; Hvorfor kan ikke IMDB ha en liste over de 50 beste TV-Seriene? Det ville vært fantastisk, da jeg egentlig er mer en "serie-type" enn en "film-type".

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

Justified er en slags Deadwood i moderne tid. Med hovedskuespillern fra Deadwood i tilegg, og Walton Goggins fra The Shield blant annet. Oz er veldig bra, anbefaler deg å kjøpe serien på dvd. Treme kommer snart.

Sons of Anarchy anbefales. Er en kjempebra serie med en kanskje litt svak første sesong, men en knallsterk andre sesong og det kommer mer fra serien lagd av en Kurt Sutter som er en av de beste produsentene som var på The Shield.

Liker ikke Dexter så veldig selv, men serien gir meg nok til å følge med videre. Mer enn mye annet som ikke kommer fra HBO, Showtime og FX.

Lenke til kommentar

Så nettopp episode 1 av "Samurai Champloo". Likte hva jeg så. Noen som har sett alt og har innspill?

Bra serie ja. Er noen år siden jeg så den, men husker jeg ble ganske hekta når jeg først kom i gang. Ikke helt på Cowboy Bebop-nivå, men alikevel verdt å se, absolutt.

Lenke til kommentar

Hei, noen som har sett Castle? er det noe bra

Først såg eg Chuck, so har eg nettopp bitt ferdig med firefly( knallbra serie) etter eg såg adam baldwin var med, og no lurer eg på om eg skal sjå Castle med Nathan Fillion fra Firefly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...