Mr_Spock Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Jeg husker at jeg så miniserien et par-tre år før resten av sesongene begynte å dukke opp. Handlet miniserien for £6 inkl frakt hos Play.com (selve nettbutikken i gamle dager) i 2005. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Savner virkelig å ha Battlestar Galactica i sving ja. Nå er jo Ronald D. Moore i gang med ett sci-fi prosjekt i samarbeid med Apple eller noe greier, så det kan jo bli spennende det. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Spennende - mer SciFi er bestandig bra Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) Men for tiden ser jeg på sesong 3 av Broen, synes den leverer, høy klasse på filming og skuespillere som vanlig. Ser samtidig at nrk har spiket sendetider for sesong 4 - starter allerede nå på mandag: https://tv.nrk.no/serie/broen/KMTE41004109/sesong-1/episode-1 med episoder hver søndag videre fremover. Fine greier. Edit: Mens jeg var inne på siden, oppdaterte tilgjengligheten for sesong 1-3 seg til en måned til - ikke noe stress altså Endret 26. desember 2017 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Til info kan årets Big Fat Quiz of The Year sees i Youtube-videoen nedenfor. https://www.youtube.com/watch?v=hguRjCX4FiU 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Yeeessss. Plusspoeng til deg for å tipse meg om at den er ute allerede, Maury. Har en flytur senere, skal laste ned og se den på flyet. Et av juletidens største høydepunkt å se Big Fat Quiz of The Year! Veldig bra panel i år ser jeg! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Richard Ayoade og Noel Fielding er det beste ekteparet på TV, ever. En nerd og en goth sammen. Du får ikke mer juleglede enn det. Det er bestemt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Til info kan årets Big Fat Quiz of The Year sees i Youtube-videoen nedenfor. Wth... Trenger teksting av "Big Narstie"... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Ja for en gjøk han er. Et par morsomme øyeblikk, men så at selv Jimmy slet med han på panelet. Forsto nesten ingenting han sa. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Syne stort sett at Richard Ayoade er noe av det morsomste med Big Fat Quiz, men storkoser meg stort sett hver gang jeg ser en episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Richard Ayoade, David Mitchell eller Noel Fielding må så og si være med i hver Big Fat Quiz. Uten de tre med så blir det liksom noe som mangler. Må si BFQ alltid er gøy, selv med noen lame ducks med (som Mel B for noen år tilbake). Big Nartise er ikke min favoritt heller, men han er det i det minste ikke den verste heller. Ikke så gira på neste nyttårsspesialen av The Big Fat Quiz 12. januar. Blir Nish Kumar, Jonathan Ross, Miranda Hart, Claudia Winkleman, Vic Reeves, og Bob Mortimer. Litt for mye "gamlinger" med, selv om jeg synes Mortimer kan være morsom. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Reeves og Mortimer var jo et gammelt team som sjelden jobber sammen lenger. Og Wossy er jo dritmorsom. Og WInkleman er jo en slags gjenganger, selv om hun ikke er noe særlig morsom... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Batman blu ray har ankommet , kos dere med den kjedelig sjakken.....back to the Batcave Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Har noen sett El Chapo? En kamerat påstår det er Narcos-kvalitet på serien, men har av en eller annen grunn fått en B-følelse når den popper opp på Netflix. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Likte den veldig godt, har ikke begynt på sesong 2 enda. Men har hørt bare godt om den så langt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg ser på serien Timeless synes det er en bra serie, den er på netflix. En gruppe usannsynlige helter reiser gjennom tiden og jakter kriminelle, i et forsøk på å bevare den amerikanske historie, noe som får uante konsekvenser. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Endelig ny sesong av Black mirror! Digg Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Ja, faen som jeg gleder meg. Blir nok helt kanon! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Daphne fra Scooby Doo er død....... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Da har jeg endelig sett ferdig miniserien Mars på Netflix. Jeg likte hvordan de hadde blandet inn klipp med ordentlige vitenskapsfolk inn i handlingen til serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå