Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Last Man Standing (helt grei sitcom. Er fem sesong så langt, så er ikke en "ny" serie. Men har ikke sett noe som helst før for noen uker siden.)

Ble jo dessverre kansellert etter noen uttalelser fra Tim Allen !

Kansellert? Typisk. Når jeg endelig begynner å like en serie blir den kansellert. :p Men at det kun er pga uttalelsene fra Tim Allen er nok ikke helt korrekt.

https://www.hollywoodreporter.com/live-feed/why-last-man-standing-was-canceled-tim-allen-responds-1004414

Lenke til kommentar

:p Men at det kun er pga uttalelsene fra Tim Allen er nok ikke helt korrekt.

De kan jo ikke akkurat bekrefte at de avlyser den mest populære komiserien de har, etter Modern Family, på grunn av politiske motiver.

Det er lite annet sjefen for ABC kan gjøre, enn å kategorisk nekte på anklagene og hevde det er økonomiske motiver som er årsaken.

ABC hevdet altså for noen måneder siden at de ønsket å redusere kostnader, og derfor ikke ville fornye avtalen med 20th Century, som produserte Last Man Standing.

ABC er igjen eiet av Disney ... og wait for it .... Disney kjøpte hele 21th Century Fox for noen dager siden.

Lenke til kommentar

Nylig anskaffet meg amazon prime, så en serie som heter the missing med james nesbitt, legenden tcheky karyo og Jason flemyng b.la. noen som har sett den? Kidnappingsthriller satt i frankrike og england. Virkelig bra! Får ikke sett sesong 2 på ps4 fordi den ikke er tilgjengelig i min region.

Så må se den på pc med vpn. Sesong 2 har david morrisey som den andre hovedrollen!

Vurderer etter dette the man in the high castle, kult konsept iallefall.

Noen andre anbefalinger på Amazon?

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ang Batman '66 :

Se siste sesong (#3) først , den er dårligst...et stort fall fra sesong 1 & 2 dessverre (noen dårlige episoder i ses 2 men jevnt over en god sesong , ses 2 er dobbelt så lang som ses 1)

Da har man de beste igjen , man kan også se de hulter til bulter da det ikke er kontinuitet & det kan være gjevt.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Litt seint ute, men har begynt å se på Broen sesong 3. Skal få den med meg på Nrk før de stenger tilgangen.

Liker det jeg ser, håper sesongen holder like god kvalitet som de 2 forrige. Er veldig fascinert av Saga :)

Når fjerner NRK serien? Har ikke sett noe som helst av Broen, men den har jo fått så mye skryt så den må sjekkes ut :)

Lenke til kommentar

Litt seint ute, men har begynt å se på Broen sesong 3. Skal få den med meg på Nrk før de stenger tilgangen.

Liker det jeg ser, håper sesongen holder like god kvalitet som de 2 forrige. Er veldig fascinert av Saga :)

Når fjerner NRK serien? Har ikke sett noe som helst av Broen, men den har jo fått så mye skryt så den må sjekkes ut :)

To uker til:

https://tv.nrk.no/serie/broen/KMTE41004109/sesong-1/episode-1

Glimrende serie!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg begynte å se serien "12 monkeys" for et par år siden og er snart ferdig med å se ferdig sesong 1. Jeg så på IMDB i går at de skal lage en fjerde og siste sesong. Jeg skjønner ikke hvordan de skal klare å melke så mye ut av handlingen.

Ja det kan du si!

Hvordan synes du budsjettet var? For min del manglet det på dette slik at den falt utenfor A-kategorien. Jeg så derfor ikke mer av den.

Lenke til kommentar

Har sett ferdig sesong 3 av 12 monkeys, helt grei underholdning. Jeg så det i to omganger, mistet litt interessen i begynnelsen av sesong 3 (tror jeg), etter en god pause var det underholdene igjen. Hele serien er om tidsreiser og å avdekke hva eller hvem the 12 monkeys er og litt andre ting. Som med mange andre serier (f.eks. The Black List) så introduserer man nye mysterier/spørsmål for å opprettholde interessen, liker man ikke det så faller det nok igjennom, men man får svar på det meste etter hvert.

Lenke til kommentar

Jeg begynte å se serien "12 monkeys" for et par år siden og er snart ferdig med å se ferdig sesong 1. Jeg så på IMDB i går at de skal lage en fjerde og siste sesong. Jeg skjønner ikke hvordan de skal klare å melke så mye ut av handlingen.

De klarer etterhvert å ta en The Usually Suspects og snu alt så jævlig på huet, at til og med Lynch burde vært stolt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...