Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Ga opp marvel for lenge siden. Mulig jeg ser på den nye Thor filmen, for den har visst ikke fått den angst-trøya tvunget over skuldrene av mamma Joss Whedon.

Siste Thor er av flere kåret til beste "superhelt" filmen i 2017.

 

Den har mye mer humor denne gang, så ser ut til å ha hentet mye inspirasjon fra Guaridans of the Galaxy hvis du har sett og liker den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ga opp marvel for lenge siden. Mulig jeg ser på den nye Thor filmen, for den har visst ikke fått den angst-trøya tvunget over skuldrene av mamma Joss Whedon.

Siste Thor er av flere kåret til beste "superhelt" filmen i 2017.

 

Den har mye mer humor denne gang, så ser ut til å ha hentet mye inspirasjon fra Guaridans of the Galaxy hvis du har sett og liker den.

 

Ja, jeg likte gog. For å være ærlig så ser jeg ikke på den som en Marvel film, på samme måte som Deadpool. Det er litt som om Kingsmen faktisk var med i Bond-franchisen.

Lenke til kommentar

Siste Thor er av flere kåret til beste "superhelt" filmen i 2017.

 

Den har mye mer humor denne gang, så ser ut til å ha hentet mye inspirasjon fra Guaridans of the Galaxy hvis du har sett og liker den.

Personlig er det kanskje den kuleste og morsomste Marvel-filmen som de har laget. Er litt mer lik Guardians, men aller mest er den bare preget av regissøren Taikka Watiti. Utrolig morsom type.

Lenke til kommentar

Den nyeste Spider-man er med i Avengers, noe som gjør ham langt bedre enn de to forrige tullingene. Og nå da Disney så godt som har kjøpt opp Fox, vil vi nok se flere kjente fjes dukke opp her og der. Skal ikke se bort ifra at en eller annen fra X-Men dukker opp i Avengers etterhvert. Vi trenger jo en ny Wolverine uansett, så det hadde vært en perfekt intro til den nye å ha ham med i en Avengers-film. :D 

Lenke til kommentar

Jeg står over denne edderkoppen. Kanskje neste.

Homecoming er kanskje beste siden den første med Tobey Maguire (bedre enn de med Andrew Garfield i alle fall). Den har også fordelen av å være i resten av Marvel-universet som er nå. Skal sies at jeg likte de med Tobey Maguire, men kan være litt av nostalgiske grunner også.

 

Verdt en titt i alle fall!

Lenke til kommentar

Sjelden jeg deltar i denne tråden men må bare få anbefale netflix-serien Mindhunter! Svært godt skuespill, og stemningen og handlingen i serien er bare helt fantastisk.

 

Denne serien kan enkelt måle seg med serier som True Crime etc. Ikke mange serier hvor jeg føler jeg er nødt å se en hel serie på en dag, men idag tror jeg at jeg fullfører de 5 siste episodene :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Legion

12 Monkeys

Game of Thrones

Stranger Things

American Gods

 

(Mye bra ikke har sett enda som Fargo, Mr. Robot m.m.)

 

Hehe, visste ikke at det fantes en serie som hette 12 Monkeys, er jo en favorittfilm dette - må sjekkes ut!

 

Har ikke nok inntrykk enda til en topp 5 serieliste - men tviler på om jeg kommer å se noe bedre enn Mindhunter i år!

Lenke til kommentar

 

Legion

12 Monkeys

Game of Thrones

Stranger Things

American Gods

 

(Mye bra ikke har sett enda som Fargo, Mr. Robot m.m.)

 

Hehe, visste ikke at det fantes en serie som hette 12 Monkeys, er jo en favorittfilm dette - må sjekkes ut!

 

Har ikke nok inntrykk enda til en topp 5 serieliste - men tviler på om jeg kommer å se noe bedre enn Mindhunter i år!

 

For å si det sånn så ble den liggende nettopp pga filmen, men etter at tok sjansen på Fargo - så syns iallefall jeg at filmene er bare et vagt minne. Sier ikke at filmene er dårlig, derimot at tv-seriene er helt rå.... 12 Monkeys er en av de mest undervurderte sci-fi seriene på tv i nyere tid sammen med The Expanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Legion

12 Monkeys

Game of Thrones

Stranger Things

American Gods

 

(Mye bra ikke har sett enda som Fargo, Mr. Robot m.m.)

 

Hehe, visste ikke at det fantes en serie som hette 12 Monkeys, er jo en favorittfilm dette - må sjekkes ut!

 

Har ikke nok inntrykk enda til en topp 5 serieliste - men tviler på om jeg kommer å se noe bedre enn Mindhunter i år!

 

For å si det sånn så ble den liggende nettopp pga filmen, men etter at tok sjansen på Fargo - så syns iallefall jeg at filmene er bare et vagt minne. Sier ikke at filmene er dårlig, derimot at tv-seriene er helt rå.... 12 Monkeys er en av de mest undervurderte sci-fi seriene på tv i nyere tid sammen med The Expanse.

 

 

Spennende, virker som noe jeg vil like  :)

 

Tror jeg må legge til Star Trek: Discovery og The Expanse på min topp 5 liste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er deres topp 5 av (nye) serier i år?

 

1. The Vietnam War

2. The Good Place (Ja, 2016, men kom ikke lovlig til Norge før i år når jeg så den først)

3. The Deuce

4. Fauda

5. Legion

 

+

6. Big Little Lies

7 Mindhunter

8. American Vandal

9. The Handmaid's Tale

10. Godless

11. The Marvelous Mrs. Maisel

12. Wormwood 

OSV

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...