Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan ikkje fårstå koffor den blei canceled

Veldig enkelt. Den møkka tv-kanalen rota det helt til.

 

Fox er kjent for å avslutte serier så fort de daler såvidt på rating.

Hjelper ikke med lojal fanbase om den ikke er evig stor.

 

Er ikke få serier de har slaktet før sin tid heller. Synd ikke de andre selskapene har mer penger så fox "slipper" å kjøpe rettighetene til flere serier.

 

Problemet var at Fox sendte serien i feil rekkefølge, slik at episodene ble fullstendig ulogiske når folk ikke visste om ting som hadde skjedd i tidligere episoder som ikke var sendt, men som skulle vært sendt...

Lenke til kommentar

Synes det er så synd at alle bra ting slutter for tidlig.

Nå har jeg bare en episode av Twin Peaks igjen å se, men jeg vil ha mer...! Håper det blir en slutt sånn som jeg vil ha det da. :)

 

Men hva skal jeg se etterpå som er like bra eller i nærheten? Må vel også se Fire Walk With Me(tror det var det den heter)

Lenke til kommentar

Synes det er så synd at alle bra ting slutter for tidlig.

Nå har jeg bare en episode av Twin Peaks igjen å se, men jeg vil ha mer...! Håper det blir en slutt sånn som jeg vil ha det da. :)

 

Men hva skal jeg se etterpå som er like bra eller i nærheten? Må vel også se Fire Walk With Me(tror det var det den heter)

 

Jeg ville egentlig droppet Fire Walk With Me om jeg var deg.

Lenke til kommentar

Noen som gleder seg til Boardwalk Empire? Jeez, mye å glede seg til fremover! The Pacific har akkurat kommet, og snart kommer både Treme (tråd) og Boardwalk Empire.

 

HBO = Love.

 

Aah, gleder meg helt utrolig mye til både Treme og Boardwalk Empire. Personene som står bak disse to seriene har bevist før at de har virkelig peiling på å lage god tv. Treme kommer vel i April i USA om jeg ikke tar feil, så er ikke lenge igjen til den nå. Mens Boardwalk kommer vel ikke før til høsten?

 

Uansett, jeg er også en stor fan av HBO, de sender det klart beste, og mange ramser opp serier som The Wire, Sopranos, OZ osv, men jeg vil anbefale Six Feet Under også, som helt klart er en sinnsykt bra serie!

Lenke til kommentar

Woho. Futurama har endelig starta opp igjen!!! Skal til å se ep 1 s 6 nå :D

Hvis du snakker om den på pb som ble lagt ut i dag, er ikke det en ny episode. Det er første del av Bender's Big Score som kom ut 27.11.07. Det kommer ikke ny episode før 24. juni.

Jess, 3 min ut i episoden merket jeg at det var noe kjent. De har delt opp de 4 filmene til en 16 episoders sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...