Tomeito Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Har fortsatt ikke fått sett American Gods. Lurer på om jeg skal ta et prøveabo på amazon i jula og pløye gjennom sesongen. Gleda meg tross alt veldig mye til at den kom Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 American Gods og Legion er vel 2 av de mer unike seriene i 2017, selvsagt ikke noe for alle som liker Hverdagsliv og Suits. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 *australsk såpeopera flashback* 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 *australsk såpeopera flashback* Unnskyld ! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Jeg spurte om en miniserie for noen dager siden, gikk vel fort i svingene, mulig BBC 4 ble til 4 episoder - serien var Electric Dreams.Noen som har sett den og kan si noe pent om den ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Så ferdig sesong 2 av Frontoer i går og med en uke igjen til The Crown sesong 2 kommer må jeg ha ny serie å fylle tiden med. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Serier som utfordrer moralen vår er ikke bra. De skal være så sære at de lar avskummet komme best ut av handlingen. Det er utrolig provoserende. Men de fleste filmer/serier ender med at det gode "vinner" Prison Break en av de aller beste seriene. I klasse med The Wire og Sopranos. Utfordrer ikke disse seriene moralen vår? Jeg synes ikke det. Du blir ikke moralsk fordervet av å se The Crown. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Var vel snakk om the wire, sopranos og prison break? 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Har sett alle tre, og jeg kan bekrefte at jeg er moralsk fordervet. 2 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 (endret) Det et jeg ikke. Men The Crownn gjør noe med deg. Den trigger moralen din, og får deg til å vise følelser. Gleder meg voldsomt. Homeland fikk det moralske kompasset til å komme ut av kurs. En av tidenes beste serie. Endret 1. desember 2017 av jae-ols Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Var vel snakk om the wire, sopranos og prison break? Jo, det var det. Men the crown... Og Homeland var bra og fordervet Jeg tror jeg lar det hele være. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Var vel snakk om the wire, sopranos og prison break? Jo, det var det. Men the crown... Og Homeland var bra og fordervet Jeg tror jeg lar det hele være. Hva er det med Crown? Det er jo en fantastisk bra serie. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Hva er det med Crown? Det er jo en fantastisk bra serie. Kun dersom man er moralsk fordervet, vel og merke ! 4 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Hva er vitsen med å henge deg oppi slikt? Gir ikke positiv stemning eller gode diskusjoner i tråden. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Hva er vitsen med å henge deg oppi slikt? Gir ikke positiv stemning eller gode diskusjoner i tråden. Helt enig, hører vel mer hjemme i en psykologi relatert diskusjon. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Husker jeg ble moralsk fordervet av de Olsenbanden-filmene der gutta vinner til slutt. Ah, det var tider. 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Pompel & Pilt er selve senvirkningers mor Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 "Dark" på Netflix virker veldig lovende. Så to episoder i går kveld. Tysk serie. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Sett ferdig The Punisher. 6/6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå