Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange timer bruker dere på å se serier hver dag? 

 

Det er veldig opp og ned. Når jeg først har startet på en serie hvor jeg har hele sesongen tilgjengelig bruker jeg som regel 3-5 dager avhengig av hvor mange episoder det er i sesongen. Andre serier som jeg "må" se med en gang (Walking dead, GoT, Star Trek og lignende) sees samme dag som de kommer ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Gullkorn :

 

Truls : "Klokka var halv ni og Truls dro frem laksen" (Truls a la Hellstrøm)

 

Narvestad : "Homo-Knoll og Homo-Tott" (Narvestad i Berlin)

 

knegg , knegg :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Serier som utfordrer moralen vår er ikke bra. De skal være så sære at de lar avskummet komme best ut av handlingen. Det er utrolig provoserende. Men de fleste filmer/serier ender med at det gode "vinner" 

 

 

Prison Break en av de aller beste seriene. I klasse med The Wire og Sopranos. 

 

Utfordrer ikke disse seriene moralen vår?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen, jeg som hadde så tro på sesong 2 av American Gods etter en tidvis god (og vanskelig) første sesong.

 

Nå er Bryan Fuller og Michael Green ute av serien. Produksjonselskapet bak (Freemantle) ville kutte ned budsjettet til serien, og det ville ikke Fuller og Green jobbe med. Så nå er de ute. Ser ikke for meg at noen andre klarer å gjøre noe bra ut av et mindre budsjett for sesong 2. Fuller er jo en av de beste i den amerikanske TV-bransjen til å strekke ut dollaren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, kanskje ikke her i Skandinavia (hvor den var på Amazon som jeg opplever har promotert serien bedre nå i høst enn når den kommer i mai). Men på Starz så gjorde serien det ganske bra i seertallene, og ble fornyet etter 3 episoder på lufta.

Amazon Worldwide-avtalen burde også hjelpe serien en del på kostnadene, selv om det er snakk om Game of Thrones-nivåer (ikke Game of Thrones nå, men de første 2 sesongene-ish). 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...