MKej Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Hvor mange timer bruker dere på å se serier hver dag? 0,3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Kanskje en halvtime på hverdager, stort sett hele helga... I am boring... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Hvor mange timer bruker dere på å se serier hver dag? Det er veldig opp og ned. Når jeg først har startet på en serie hvor jeg har hele sesongen tilgjengelig bruker jeg som regel 3-5 dager avhengig av hvor mange episoder det er i sesongen. Andre serier som jeg "må" se med en gang (Walking dead, GoT, Star Trek og lignende) sees samme dag som de kommer ut. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Jeg bruker ca. to timer hver dag. Ser et par episoder. Må prøve å gjøre noe annet, men ser litt nesten hver dag. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Er på episode 3 av Godless. Dette er de beste hestescenene jeg har sett på årevis, og det er en undervurdert faktor i en god westernserie. Hvis du kan bytte ut hestene med sykler i manuscriptet uten å forandre noe har du ikke skrevet en western, du har skrevet en anakronisme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Gullkorn : Truls : "Klokka var halv ni og Truls dro frem laksen" (Truls a la Hellstrøm) Narvestad : "Homo-Knoll og Homo-Tott" (Narvestad i Berlin) knegg , knegg Endret 29. november 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Det var veldig enkelt å skjønne at du har byttet navn Bjørnar 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Men hvor vanskelig er det å finne noen nordmenn som faktisk snakker Norsk? Dette er jo X-files og Captain Trondheim om igjen! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Ser én episode om dagen, to hvis det er 20 min episoder. Nye episoder ser jeg med en gang, så hvis det for eksempel er to eller flere serier jeg følger som slipper episoder samtidig, bruker jeg mer tid. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 ~10 timer, ofte mindre, og noen ganger mer Ser nå "The Mentalist", for andre gang i år (Har på DVD) I tillegg til de vanlige seriene Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Det varierer veldig. Av og til 0, av og til 2-3 timer. Vanligvis mellom der et sted. 1 time i snitt kanskje? Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Serier som utfordrer moralen vår er ikke bra. De skal være så sære at de lar avskummet komme best ut av handlingen. Det er utrolig provoserende. Men de fleste filmer/serier ender med at det gode "vinner" Prison Break en av de aller beste seriene. I klasse med The Wire og Sopranos. Utfordrer ikke disse seriene moralen vår? 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Selv ser jeg mellom 0 til 2 timer, men det avhenger både av dagen og hva jeg ellers gjør. Jeg blir fort sittende og kope på tv etter middag fordi jeg ikke order. Så hvis man regner inn vanlig tv-titting, blir det fort mer Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Nekter jeg å kommentere uten advokat til stede Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Faen, jeg som hadde så tro på sesong 2 av American Gods etter en tidvis god (og vanskelig) første sesong. Nå er Bryan Fuller og Michael Green ute av serien. Produksjonselskapet bak (Freemantle) ville kutte ned budsjettet til serien, og det ville ikke Fuller og Green jobbe med. Så nå er de ute. Ser ikke for meg at noen andre klarer å gjøre noe bra ut av et mindre budsjett for sesong 2. Fuller er jo en av de beste i den amerikanske TV-bransjen til å strekke ut dollaren. 2 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Argh. Faen altså. Alt som har skjedd rundt American Gods har vært krise, helt fra Gaimans første skript til HBO og frem til dette. Men sesongen fungerte jo greit, uten at serien egentlig fikk noe oppmerksomhet. Utrolig få som egentlig fikk med seg at serien eksisterte. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Vel, kanskje ikke her i Skandinavia (hvor den var på Amazon som jeg opplever har promotert serien bedre nå i høst enn når den kommer i mai). Men på Starz så gjorde serien det ganske bra i seertallene, og ble fornyet etter 3 episoder på lufta.Amazon Worldwide-avtalen burde også hjelpe serien en del på kostnadene, selv om det er snakk om Game of Thrones-nivåer (ikke Game of Thrones nå, men de første 2 sesongene-ish). Endret 30. november 2017 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Gladnyhet! Alle 3 sesongene av franske dramathrilleren Le Bureau slippes 20. desember i nettavspilleren til NRK. I morgen slippes også hele The Wrong Mans (bare to sesonger) også i nettavspilleren til NRK: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå