Filmvenn Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 How to make in america ep 5. Liker denne serien godt enda ep6 kom nå i natt. Liker serien ganske godt =) Sitter å håper på mer Kappo i dagens episode, eller Rene. Begge er awsome. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Sessongpremiere av Breaking Bad idag ja. Herlig! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Haha dagens How To Make It In America var konge. Rene bare sucker-puncha han fyren. Og Kappo var morsom, spesielt i scenen med Domingo(Kid Cudi). Kappo og Rene er garantert How To Make It In America sine Ari Gold(andre en hovedkaraktern som er så og si det beste med serien). Endret 22. mars 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Er det idag/inatt det kommer ny Supernatural episode? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Er det idag/inatt det kommer ny Supernatural episode? Det er vel natt til fredag tror jeg. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Har sett 5 episoder av firefly no, og der er jo ein nermest perfekt serie spør du meg, kan ikkje fårstå koffor den blei canceled, men no har jo ikkje eg sett alt. Endret 22. mars 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 kan ikkje fårstå koffor den blei canceled Veldig enkelt. Den møkka tv-kanalen rota det helt til. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 kan ikkje fårstå koffor den blei canceled Veldig enkelt. Den møkka tv-kanalen rota det helt til. Det suger jo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=EGwhlcwXxig Relevant. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Begynte med southland denne uka. Veldig bra, og minner meg litt om the wire i stil. Dette skal fortsettes med. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Nyest episoden av Simpsons (Ep 15, Season 21) var ganske bra -- noe av det bedre i det siste. Med den gode humoren de hadde for 15 år siden, masse morsomme hyllester/references til masse kjente filmer og annet moro. Akkurat slik det skal være. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Har fått sett første episode av Justified etter anbefaling av Mahavishnu, og må den den var knall. Spennende å se om den greier å holde seg någenlunde jevnt videre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Noen som gleder seg til Boardwalk Empire? Jeez, mye å glede seg til fremover! The Pacific har akkurat kommet, og snart kommer både Treme (tråd) og Boardwalk Empire. http://www.youtube.com/watch?v=j5fpNXPVG1k (Finnes det en tråd for serien?) HBO = Love. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 kan ikkje fårstå koffor den blei canceled Veldig enkelt. Den møkka tv-kanalen rota det helt til. Fox er kjent for å avslutte serier så fort de daler såvidt på rating. Hjelper ikke med lojal fanbase om den ikke er evig stor. Er ikke få serier de har slaktet før sin tid heller. Synd ikke de andre selskapene har mer penger så fox "slipper" å kjøpe rettighetene til flere serier. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg gikk i den fella at jeg så en episode av The Wire her om dagen. Det skulle jeg aldri gjort, for nå har jeg ikke gjort annet i to dager enn å se på The Wire, så dette blir nå 3. gang jeg ser gjennom alle sesongene Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du har altså sett alle episodene (60) 3 ganger på 3 døgn? Ganske godt gjort å se 5 døgn med episoder på 3 døgn... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du har altså sett alle episodene (60) 3 ganger på 3 døgn? Ganske godt gjort å se 5 døgn med episoder på 3 døgn... regner med han har sitt det 2 ganger før Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Som en annen fyr påpekte lenger oppe, dette blir en skummel tråd. Har allerede hundrevis av gigabyte av serier liggende på den eksterne (nei, jeg kjøper ikke serier jeg ikke har sett ), og har lagt til 4-5 nye serier etter å ha lest de siste sidene. Ellers vil jeg bare spørre om noen har sett/ser 30 Rock? Prøvde å få i gang en tråd om serien, men fikk ingen svar. Hvis dere ikke har sett den så anbefales den sterkt, ordentlig god humor og herlige skuespillere. (Alec Baldwin er spesielt morsom) Her er tråden jeg lagde. Endret 23. mars 2010 av Jakoozie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Vet iallefall en kompis av meg likte 30 Rock jævlig godt. Jeg holdt på med å se så mye annet rart så den har enda ikke kommet på lista. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Likte 30 Rock før, men ble gangske lei etter å ha sett en sesong liksom. Å jeg liker Tina Fey gangske godt etter Saturday Night Live, men ble rett og slett drittlei både henne og Tracy Morgan etter 30 Rock. Se heller Community heller er min anbefaling hvis du skal se på en "sitcom". I tilegg er Cheavy Chase og Kim Jeong(kinesern fra Party Down/The Hangover) med som noen geniale karakterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå