Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke kverulering, det er det andre som gjør.Må  være lov å si at man ikke skjønner noe. Og at man synes en serie er dårlig. 

Må du virkelig ha en lang forklaring? Ikke alle er like flinke til å formulere seg, men det bryr ikke du deg noe om. Vi er alle forskjellige, og det er vel bra. Det er mulig jeg ikke synes at det du kommer med er bra. Men jeg sier ikke at du kverulerer. Men det er det flere som gjør.

Nei, jeg ber deg om en forklaring på HVA du syns er dårlig. For min del bryr jeg meg ikke om at du liker serien ikke, du har helt lov til å like eller ikke like serien, jeg vil bare vite hvorfor :)

  

 

 

 

Jeg er ferdig nå, ikke bekymre deg. Ubegrunnede??

Ro ro ro din båt, ta din åre fatt...

 

mPAZnFf.gif

 

 

Har du problemer med at jeg misliker "Breaking Bad"?

 

Nei, igjen så har jeg ikke problemer, jeg ønsker at du skal begrunne HVORFOR du synes at kvaliteten går ned mot slutten. Fordi du ser hva som skjer og har tippet deg frem til hvordan serien slutter? Fordi du liker ikke filmingen? Musikken?

 

 

Vk0NeCF.gif

Lenke til kommentar

 

 

Ubegrunnede??

Ubegrunnede ja. Eg venter med å forklare deg dette da det ser ut til at du har nok med spoilerne dine!
Jepp. Han har ikke gitt noen grunner enda. Også og slite så sykt med spoilere?

 

Tøft å mobbe folk som ikke får det til. Viser at du har mot. Utrolig flott gjort. Du bør skamme deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er ikke kverulering, det er det andre som gjør.Må  være lov å si at man ikke skjønner noe. Og at man synes en serie er dårlig. 

Må du virkelig ha en lang forklaring? Ikke alle er like flinke til å formulere seg, men det bryr ikke du deg noe om. Vi er alle forskjellige, og det er vel bra. Det er mulig jeg ikke synes at det du kommer med er bra. Men jeg sier ikke at du kverulerer. Men det er det flere som gjør.

Nei, jeg ber deg om en forklaring på HVA du syns er dårlig. For min del bryr jeg meg ikke om at du liker serien ikke, du har helt lov til å like eller ikke like serien, jeg vil bare vite hvorfor :)

  

 

 

 

Jeg er ferdig nå, ikke bekymre deg. Ubegrunnede??

Ro ro ro din båt, ta din åre fatt...

 

mPAZnFf.gif

 

 

Har du problemer med at jeg misliker "Breaking Bad"?

 

Nei, igjen så har jeg ikke problemer, jeg ønsker at du skal begrunne HVORFOR du synes at kvaliteten går ned mot slutten. Fordi du ser hva som skjer og har tippet deg frem til hvordan serien slutter? Fordi du liker ikke filmingen? Musikken?

 

 

Vk0NeCF.gif

 

Semi-spoiler om slutten på Breaking Bad

 

Jeg liker ikke slutten, jeg ønsket at Hank skulle drepe Walt. Og ja, jeg synes musikken er elendig. Filmingen er meget bra. Sammenlignet med mange andre serier faller denne gjennom. Vi blir ikke enig, og det er greit.

 

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

 

 

Ubegrunnede??

Ubegrunnede ja. Eg venter med å forklare deg dette da det ser ut til at du har nok med spoilerne dine!
Jepp. Han har ikke gitt noen grunner enda. Også og slite så sykt med spoilere?

 

Hvis du har giddet å følge med, så har jeg forklart at jeg har fått flere forslag på hvordan man legger inn "spoiler" 

Lenke til kommentar

Folk blir helt hysterisk og dritsur når jeg ikke liker BB! Det er bare helt utrolig.

Nei, folk blir irriterte når du lirer av deg ting uten å begrunne deg what so ever. Det er det hva folk reagerer på.

Jeg liker ikke slutten, ................. Filmingen er meget bra. Sammenlignet med mange andre serier faller denne gjennom. Vi blir ikke enig, og det er greit.

Så fordi det skjer ikke hva du hadde håpet på så blir serien dårlig. :lol:

 

Men takk for at du forsøkte å forklare deg :)

Endret av b-real
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg liker ikke slutten, jeg ønsket at Hank skulle drepe Walt. Og ja, jeg synes musikken er elendig. Filmingen er meget bra. Sammenlignet med mange andre serier faller denne gjennom. Vi blir ikke enig, og det er greit.

 

 

 

På grunn av moral?

Da Hank representerer lov og orden, og Walt representerer kriminalitet og kaos?

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

 

 

Jeg liker ikke slutten, jeg ønsket at Hank skulle drepe Walt. Og ja, jeg synes musikken er elendig. Filmingen er meget bra. Sammenlignet med mange andre serier faller denne gjennom. Vi blir ikke enig, og det er greit.

 

 

 

På grunn av moral?

Da Hank representerer lov og orden, og Walt representerer kriminalitet og kaos?

 

Du er en gluping. Walt er kriminell og fortjener en streng straff. Han er en ondsinnet mann. Som tjener penger på andres elendighet. 

Ja her er det moral som kommer inn..

Lenke til kommentar

 

Folk blir helt hysterisk og dritsur når jeg ikke liker BB! Det er bare helt utrolig.

Nei, folk blir irriterte når du lirer av deg ting uten å begrunne deg what so ever. Det er det hva folk reagerer på.

Jeg liker ikke slutten, ................. Filmingen er meget bra. Sammenlignet med mange andre serier faller denne gjennom. Vi blir ikke enig, og det er greit.

Så fordi det skjer ikke hva du hadde håpet på så blir serien dårlig. :lol:

 

Men takk for at du forsøkte å forklare deg :)

 

Det var \en mer en god nok forklaring. Som jeg sa lenger oppe , alt er dårlig utenom filmingen. Sønnen på krykker er en katastrofe. Spiller bare så elendig.  :dribble:  :dribble:

Endret av jae-ols
Lenke til kommentar

Jeg skjønner veldig godt hvor dere vil, men jeg føler at mange her er også ekstra "harde" mot jae-ols, trolling eller ei..

 

Hvis noen sier at en serie er dårlig, så skal det plutselig argumenteres og begrunnes og kvalitetsjekkes, osv, osv.. Men, ikke hvis noen sier at en serie er god? Det bør vel argumenteres like godt for det, eller? Eller er det noe spesielt med jae-ols som gjør at han må dokumentere ekstra nøye?

 

Under her er tre sitater, no offence til noen av dem, som har fått lov til å stå uten krangling. Bør ikke disse begrunnes like godt?

Ofte leser jeg at folk skryter av en serie, som at den er bare fantastisk eller annet. Selv skryter jeg ofte av The Wire, men jeg er ikke like flink til å begrunne hvorfor, stort sett. Aldri fått pes for å ikke gjøre det.

 

Men, jeg er også helt enig. En argumentert diskusjon er mye bedre enn "jeg liker / liker ikke". Føler bare at når jae-ols har sagt at han ikke liker serien pga dårlig skuespill, dårlig handling, osv, så er det hans(?) subjektive mening og har allerede argumentert mer enn mange av oss gjør til daglig. Hvorfor skal akkurat hans meninger analyseres dypere enn våre andres?

 

 

Personlig så får folk skrive så mye / lite folk vil for meg, men som andre her, ja jeg synes velbegrunnede argumenter er mer informativt og bedre å lese enn bare "liker (ikke)"..

 

 

 

 

MASH er like bra som Seinfeld spør du meg.

 

Alt med breaking bad er fantastisk. Fra start til slutt, helt unik serie.

 

Synes BCS er helt der oppe med BB i form av ubderholdningsverdi

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vanlig skikk at den som kommer med en kontroversiell uttalelse må forklare den. Derfor er det ikke noe problem å si "Breaking Bad er fantastisk", punktum. Sier man "Breaking Bad er søppel" bør det derimot følge en viss utdypning, og det har vi kanskje ikke sett så mye til fra den kanten. Det kan være gøy å gå mot strømmen, men det er også krevende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...