Thommesen Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Fordelen er at du kan luke ut middelmådige serier som House, The Punisher og Suits til fordel for bedre serier slik som Nathan For You, Godless og The Americans, i en ellers travel hverdag. 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Startet på Godless! Meget bra selv om jeg savner noen roboter når jeg ser western om dagen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Startet på Godless! Meget bra selv om jeg savner noen roboter når jeg ser western om dagen. Det er der headcanon kommer inn, vet du Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Fordelen er at du kan luke ut middelmådige serier som House, The Punisher og Suits Tre utrolig forskjellige serier så blir vanskelig å sette de i samme bås, men synes Punisher var bedre enn de to andre på listen. Punisher har dog en fordel av å ikke ha blitt dratt ut i det uendelige (enda). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Handlingen i Punisher er vel ganske tradisjonell med tanke på at det er en eller få hovedfiender men jeg likte måten de hadde klart å holde trykket oppe på. Når det gjelder privatlivet til Medani som er nevnt over så har det en viss relevans for videre plott og hvordan ting utarter seg. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Kommer det mer Stranger Things? Når kommer mer The Crown? Når kommer The Expance? Unnskyld for lat for google... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 En eller annen gang i 2018 (dato ikke spesifisert på IMDB), 8. desember og en eller annen gang i 2018 ()ikke spesifisert dato på IMDB) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) Ulempen med å følge en slik tråd er alle gode tips til nye serier en kan/bør/må følge med på - som en ikke får tid til å se på i en ellers travel hverdag. Ja , det e næsten tell å bli SKRÆMT av , ikke saint (peker på din avatar , knegg knegg) Endret 23. november 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Har binget Mindhunter de siste dagene. Grom, tilbakelent serie om fæle folk. Robert Stoltenberg er solid som Holden Ford. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 (endret) Når det gjelder privatlivet til Medani som er nevnt over så har det en viss relevans for videre plott og hvordan ting utarter seg. Greit å lese hva jeg skrev. Jeg nevnte ikke noe om at det ikke burde vært med, bare at tiden som ble brukt på det var litt i overkant. Endret 24. november 2017 av Maury Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Robert Stoltenberg er solid som Holden Ford. Hehe, tenkte det samme flere ganger. Fantastisk serie! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Peaky Blinders er tilbake og det er jammen god stemning De har også hentet inn Adrien Brody, som gjør en meget imponerende rolle så langt. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 (endret) At Mr. White går seirende ut av serien var en utrolig nedtur. Håpet han fikk sin velfortjente straff. Men slik kan det ende. Det gjelder Breaking Bad og er femte sesong. Utrolig merkelig slutt. Ikke slik jeg hadde håpet. Endret 24. november 2017 av jae-ols Fikser spoiler Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 (endret) . Tips, du må også avslutte med /spoiler, i klammeparentes. Forøvrig bør du også nevne hva spoileren gjelder/inneholder, altså hvilken serie det er er snakk om, og kanskje også hvor langt uti serien (sesong/episode) det er snakk om.. Endret 24. november 2017 av Hårek fjerner spoil 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Startet på Godless! Meget bra selv om jeg savner noen roboter når jeg ser western om dagen. Er serien så bra som noen hevder? Er det gode skuespillere? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Startet på Godless! Meget bra selv om jeg savner noen roboter når jeg ser western om dagen. Er serien så bra som noen hevder? Er det gode skuespillere? Ja, jeg synes ikke den skuffet. Få kjente med i serien, men kvaliteten er høy. Synes ofte western er dørgendes kjedelig (når det ikke involverer roboter eller Clintern), men den her klarte å holde interessen oppe! Måtte se fire episoder i går. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 At Mr. White går seirende ut av serien var en utrolig nedtur. Håpet han fikk sin velfortjente straff. Men slik kan det ende. Det gjelder Breaking Bad og er femte sesong. Utrolig merkelig slutt. Ikke slik jeg hadde håpet. Hvordan lager du ramme? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Startet på Godless! Meget bra selv om jeg savner noen roboter når jeg ser western om dagen. Er serien så bra som noen hevder? Er det gode skuespillere? Ja, jeg synes ikke den skuffet. Få kjente med i serien, men kvaliteten er høy. Synes ofte western er dørgendes kjedelig (når det ikke involverer roboter eller Clintern), men den her klarte å holde interessen oppe! Måtte se fire episoder i går. Western er vel det kjedeligste av alt på film. Husker tilbake til 60-tallet. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Husker du så langt tilbake? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 At Mr. White går seirende ut av serien var en utrolig nedtur. Håpet han fikk sin velfortjente straff. Men slik kan det ende. Det gjelder Breaking Bad og er femte sesong. Utrolig merkelig slutt. Ikke slik jeg hadde håpet. Hvordan lager du ramme? Når jeg snakket om serie og hvor du er (sesong/episode), så mente jeg at du skriver det utenfor spoileren. Ellers så, som du ser, så havner den beskrivelsen i spoileren og man vet ikke helt om man vil lese eller ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå