Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen pigger ute. Men jeg forklarte godt hvorfor jeg synes den var elendig. Står i en post lenger oppe. Jeg mener jeg har utdypet mer en nok. Ingen grunn til å bli vonbroten. Vi har heldigvis forskjellige meninger.

 

Du forklarte ikke godt hvorfor du synes noe som helst. Du skrev bare en rekke negative adjektiver uten å begrunne dem. Jeg er veldig interessert i å høre hva som kunne vært bedre med serien. På et diskusjonsforum og spesielt i en tråd for diskusjon om tv-serier må man kunne forvente et visst nivå, ellers blir det verdiløst.

 

 

## sitatbonansa fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Ingen pigger ute. Men jeg forklarte godt hvorfor jeg synes den var elendig. Står i en post lenger oppe. Jeg mener jeg har utdypet mer en nok. Ingen grunn til å bli vonbroten. Vi har heldigvis forskjellige meninger.

 

Du forklarte ikke godt hvorfor du synes noe som helst. Du skrev bare en rekke negative adjektiver uten å begrunne dem. Jeg er veldig interessert i å høre hva som kunne vært bedre med serien. På et diskusjonsforum og spesielt i en tråd for diskusjon om tv-serier må man kunne forvente et visst nivå, ellers blir det verdiløst.

 

 

## sitatbonansa fjernet av ilpostino ##

 

Jeg forklarte godt hvorfor jeg synes den er elendig. Det er du som kverulerer nå. Du får mene hva du vil. Jeg har sagt mitt. Må du ha en egen forklaring på dette? Absolutt alt kunne vært bedre med denne serien. Du skjønner sikkert hva jeg mener. 

Endret av jae-ols
Lenke til kommentar

 

 

Ingen pigger ute. Men jeg forklarte godt hvorfor jeg synes den var elendig. Står i en post lenger oppe. Jeg mener jeg har utdypet mer en nok. Ingen grunn til å bli vonbroten. Vi har heldigvis forskjellige meninger.

 

Du forklarte ikke godt hvorfor du synes noe som helst. Du skrev bare en rekke negative adjektiver uten å begrunne dem. Jeg er veldig interessert i å høre hva som kunne vært bedre med serien. På et diskusjonsforum og spesielt i en tråd for diskusjon om tv-serier må man kunne forvente et visst nivå, ellers blir det verdiløst.

 

 

## sitatbonansa fjernet av ilpostino ##

 

Jeg forklarte godt hvorfor jeg synes den er elendig. Det er du som kverulerer nå. Du får mene hva du vil. Jeg har sagt mitt. Må du ha en egen forklaring på dette? Absolutt alt kunne vært bedre med denne serien. Du skjønner sikkert hva jeg mener. 

 

 

Hvis du mener dette:

 

"Grenseland er en utrolig tynn historie. Handlingen er syltynn, skuespillet er elendig, og politiets opptreden er så lite troverdig. Noe av det dårligste så langt. Santelmann spiller en av sine svakeste roller. Plottet er lite troverdig."

 

 

... er å forklare godt så, javel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du mener dette:

 

"Grenseland er en utrolig tynn historie. Handlingen er syltynn, skuespillet er elendig, og politiets opptreden er så lite troverdig. Noe av det dårligste så langt. Santelmann spiller en av sine svakeste roller. Plottet er lite troverdig."

 

... er å forklare godt så, javel.

 

er det noe vits i å dra dette ut noe mer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

:eek:

 

 

 

Ingen pigger ute. Men jeg forklarte godt hvorfor jeg synes den var elendig. Står i en post lenger oppe. Jeg mener jeg har utdypet mer en nok. Ingen grunn til å bli vonbroten. Vi har heldigvis forskjellige meninger.

 
Du forklarte ikke godt hvorfor du synes noe som helst. Du skrev bare en rekke negative adjektiver uten å begrunne dem. Jeg er veldig interessert i å høre hva som kunne vært bedre med serien. På et diskusjonsforum og spesielt i en tråd for diskusjon om tv-serier må man kunne forvente et visst nivå, ellers blir det verdiløst.


## sitatbonansa fjernet av ilpostino ##

 

Jeg forklarte godt hvorfor jeg synes den er elendig. Det er du som kverulerer nå. Du får mene hva du vil. Jeg har sagt mitt. Må du ha en egen forklaring på dette? Absolutt alt kunne vært bedre med denne serien. Du skjønner sikkert hva jeg mener. 

 

 

Hvis du mener dette:
 

"Grenseland er en utrolig tynn historie. Handlingen er syltynn, skuespillet er elendig, og politiets opptreden er så lite troverdig. Noe av det dårligste så langt. Santelmann spiller en av sine svakeste roller. Plottet er lite troverdig."

 

 

... er å forklare godt så, javel.

 

Jeg mener det er mer en godt nok. Må jeg skrive en lang stil om det? Skjønner at folk som liker serien blir sure for at noen synes den er elendig. Men som sagt fint at vi har forskjellige meninger. Det gir frisk debatt. Nå må vi være ferdig med dette. Ingen stor sak. 

Lenke til kommentar

 

Hvis du mener dette:

 

"Grenseland er en utrolig tynn historie. Handlingen er syltynn, skuespillet er elendig, og politiets opptreden er så lite troverdig. Noe av det dårligste så langt. Santelmann spiller en av sine svakeste roller. Plottet er lite troverdig."

 

... er å forklare godt så, javel.

 

er det noe vits i å dra dette ut noe mer?

 

Svaret er: Nei. Plussen fikk du meg.

Lenke til kommentar

Nei vettu hva, nå har jeg plutselig lyst til å diskutere mer Grenseland...

 

NOT.

 

 

 

Etter at ryktene starta for noen uker tilbake så har Amazon i dag bekreftet at de har plukket opp rettighetene worldwide for The Lord of The Rings TV-serien, som de også skal produsere naturligvis igjennom Amazon Studios. Litt vel desperate på å få sin "egen" Game of Thrones men.
 

DOiBTydV4AA0pcO.jpg

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Er dette noe jeg trygt kan anta blir å skje (eller er dette pilotstadie)? Forøvrig, ut av det aner jeg ikke hva de skal lage. Noe Tolkien-relatert, men ikke LotR eller The Hobbit(?), men noe som tar sted før dette...? Wut!?

 

Dette er full commitment, for flere sesonger. Altså poenget er at serien skal skje, hvis ikke så må Amazon sikkert betale en ganske heftig sum til Tolkien-boet uansett, som kan være så øknomisk stor at Amazon ikke har hensikt til å backe ut. 

 

Slik jeg forstår blir det mer Shadow of Mordor-aktig, hvor handlingen også var satt mellom The Hobbit og The Lord of The Rings: The Fellowship of The Ring, som jeg forstår er poenget med denne. Får håpe ikke det er en Tom Bombadil-serie i det minste.

 

Personlig hadde jeg likt å sett en serie satt etter Return of The King istedenfor. Jeg tror det hadde vært en interessant verden å utforske mer enn noe annet. 

Lenke til kommentar

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kjenner denne loren noe mer enn det filmene i den første trilogien + Hobitten filmene har gitt meg.

 

Men har skjønt at det er rimelig massivt.

 

EDIT: Samt en håndfull timer med Shadow of Mordor, men fullførte jo aldri det første spillet i serien der ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...