Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og titter på tommy byrbrosta's top ten random movies 2 nå.

Plutselig kom twin peaks ut av den ene enden der. Jippi! Og han sa at det var en av hans favoritt serier.

Men så viste han boksen da, og inni boksen der så lå det sånne postkort på en måte. Liten konvolutt med bilder. Hva faen ?

Har dere andre det også, som har kjøpt twin peaks gold edition !?

Jeg fikk det ikke med, irriterer meg noe jevli!

Lenke til kommentar

Plutselig kom twin peaks ut av den ene enden der. Jippi! Og han sa at det var en av hans favoritt serier.

Men så viste han boksen da, og inni boksen der så lå det sånne postkort på en måte. Liten konvolutt med bilder. Hva faen ?

Kjøpte den for to uer siden, og der var det ikke noe sånt inni.

Lenke til kommentar

I min boks er det med postkort, ja. 12 stykker tror jeg.

Lenke til kommentar

Ja likte sesong 2 av Soutland bedre så langt, skal prøve å få sett episode 3 denne sesongen.

Justified er allerede en suksess på FX. Hadde ikke forundret meg om en fornyelse av serien for en andre sesong blir offentligjort snart. Alikevel så blir den garantert det hvis de seertallene som er til nå forsetter.

The pilot episode on March 16, 2010 was watched by 4.2 million viewers and was the second highest debut show for the F/X Network since The Shield . The series received a score of 80 on Metacritic which represents generally positive reviews.
Lenke til kommentar

Noen her som følger med på Skins? Synes faktisk serien er ganske god. Liker hvordan sesong4 er bygd opp, ved at hver karakter har sin "egen" episode.

Jeg ELSKER Skins. Sesong 4 er gruelig spennende. Er fælt å måtte vente helt til neste sesong for å kanskje få vite hva som skjer videre. MEN de kommer Skins-the movie. vet ikke når enda, men det kommer:D Filmen skal handle om folkene i sesong 3 og 4 + Sid og Cassie fra første sesongene + at de folkene de to neste sesongene skal handle om. men ja. i love it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...