Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

 

Trenger litt hjelp. 

 

Prøver å finne serien vinterveiens helter. Den norske serien, men også kalt ice road rescue.

 

Alt streames i dag, bare ikke denne ?

Dplay tror jeg har den, men den går under navnet Veipatruljen?

EDIT: Glem det, er visst ikke samme.

 

 

 

 

Trenger litt hjelp. 

 

Prøver å finne serien vinterveiens helter. Den norske serien, men også kalt ice road rescue.

 

Alt streames i dag, bare ikke denne ?

 

Sendes vel på National Geographic.. prøvd på sidene deres?

 

 

 

takk :) er dem som sender den ja, men finner ingen steder den streames ... tenkte jo det at alt streames jo i 2017, mens denne må man se i sendetid? rart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Waaaait, whaaaat? Trodde den serien var ferdig, kjempenyheter!

 

Kan komme enda mer, men Mackenzie Crook har sånn forsiktig sagt at han er klar for å gi seg med serien etter denne sesongen. I hans egne ord, så sa han at han ikke ser for seg å komme tilbake til serien etter denne, men dette har skjedd før.

 

Liker hvordan hver av sesongene har hatt et tema overall så langt. Sesong 1 var forhold, sesong 2 om foreldreskap, og denne er mer eller mindre om det å slå seg ned og hvor man tilhører. 

 

Nok av britiske serier som plutselig har kommet tilbake flere år etter at det har vært sagt at dette var slutten, som Kalde Føtter (kom tilbake i fjor mener jeg) og Luther (tilbake i 2018 eller 2019) f. eks.

Lenke til kommentar

Grenseland er en utrolig tynn historie. Handlingen er syltynn, skuespillet er elendig, og politiets opptreden er så lite troverdig. Noe av det dårligste så langt. Santelmann spiller en av sine svakeste roller. Plottet er lite troverdig. 

 

Det er kjedelig å lese poster som bare slenger rundt seg med dritt, uten verken å begrunne eller utdype. Vil gjerne høre hva som kunne vært gjort bedre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo enkelt snik... Han vil ha tjukkere historie. Tjukkere handling. Bedre skuespill og mer troverdig opptreden av politiet.

 

Og han kunne godt tenkt seg at Santelmann heller spilte en av sine sterkeste roller. 

 

Plottet skulle vært mer troverdig.

 

Altså noe galt med historien, handlingen og plottet.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Grenseland er en utrolig tynn historie. Handlingen er syltynn, skuespillet er elendig, og politiets opptreden er så lite troverdig. Noe av det dårligste så langt. Santelmann spiller en av sine svakeste roller. Plottet er lite troverdig. 

 

Det er kjedelig å lese poster som bare slenger rundt seg med dritt, uten verken å begrunne eller utdype. Vil gjerne høre hva som kunne vært gjort bedre. 

 

Hvis du skal kverulere, og det gjør du. Dette er min mening og jeg mener serien er elendig. Et helt usansynlig plott, dårlig skuespill, og alt er filmet i mørket. Får ikke med oss noe. Tåler du hvirkelig ikke at andre mener noe annet en deg? Det må jeg si er oppsiktsvekkende. Flere kommentarer er bra. Flere er kritisk til dette makkverket. 

Lenke til kommentar

 

 

Grenseland er en utrolig tynn historie. Handlingen er syltynn, skuespillet er elendig, og politiets opptreden er så lite troverdig. Noe av det dårligste så langt. Santelmann spiller en av sine svakeste roller. Plottet er lite troverdig. 

 

Det er kjedelig å lese poster som bare slenger rundt seg med dritt, uten verken å begrunne eller utdype. Vil gjerne høre hva som kunne vært gjort bedre. 

 

Hvis du skal kverulere, og det gjør du. Dette er min mening og jeg mener serien er elendig. Et helt usansynlig plott, dårlig skuespill, og alt er filmet i mørket. Får ikke med oss noe. Tåler du hvirkelig ikke at andre mener noe annet en deg? Det må jeg si er oppsiktsvekkende. Flere kommentarer er bra. Flere er kritisk til dette makkverket. 

 

 

Det var vel ikke kverulering, bare et ønske om at du kunne utdype litt mer. Klart, det er din mening, og ingen nekter deg å ha den. Men når du da velger å dele den på internett, må du også regne med at folk er uenige og at noen gjerne ønsker å vite litt mer om hvorfor du har denne meningen. Om du da velger å svare på det igjen eller ikke er helt opp til deg selv. Som du er inne på, flere kommentarer og meninger er bra, men sånn det så ut nå så var det faktisk du som hadde alle piggene ute så snart noen var uenige i kritikken din. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Embargoen til Marvel's The Punisher er over i morgen, så anmeldelser kommer til å slippes da.

 

Var helt grei første sesong, men det faktum at det tøffeste øyeblikket til The Punisher er i Daredevil sesong 2 er litt skuffende. Serien avslutter sesongen grei, og gjør en god oppladning til sesong 2. Micro er den beste Marvel-sidekicken så langt. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Har nettopp sett første episoden av andre sesong i Stranger Things.

 

Som over gjennomsnittet interessert i gamle TV-spill, er det jo fiffig å se hva de har gjort med gamle spillmaskiner, og særlig skiltet til spillehallen. 

 

 

stranger-9-1500768875704_1280w.jpg

 

Det er nok en del som kjenner igjen logoen til en av verdens første TV-spill konsoller, Phillips/Magnavox Odyssey (eller så kan det være meg som er en nerd, som faktisk eier en slik maskin ?)

 

odyssey2_ad.jpg

 

 

Lenke til kommentar

 

 

 

Grenseland er en utrolig tynn historie. Handlingen er syltynn, skuespillet er elendig, og politiets opptreden er så lite troverdig. Noe av det dårligste så langt. Santelmann spiller en av sine svakeste roller. Plottet er lite troverdig. 

 

Det er kjedelig å lese poster som bare slenger rundt seg med dritt, uten verken å begrunne eller utdype. Vil gjerne høre hva som kunne vært gjort bedre. 

 

Hvis du skal kverulere, og det gjør du. Dette er min mening og jeg mener serien er elendig. Et helt usansynlig plott, dårlig skuespill, og alt er filmet i mørket. Får ikke med oss noe. Tåler du hvirkelig ikke at andre mener noe annet en deg? Det må jeg si er oppsiktsvekkende. Flere kommentarer er bra. Flere er kritisk til dette makkverket. 

 

 

Det var vel ikke kverulering, bare et ønske om at du kunne utdype litt mer. Klart, det er din mening, og ingen nekter deg å ha den. Men når du da velger å dele den på internett, må du også regne med at folk er uenige og at noen gjerne ønsker å vite litt mer om hvorfor du har denne meningen. Om du da velger å svare på det igjen eller ikke er helt opp til deg selv. Som du er inne på, flere kommentarer og meninger er bra, men sånn det så ut nå så var det faktisk du som hadde alle piggene ute så snart noen var uenige i kritikken din. 

 

Ingen pigger ute. Men jeg forklarte godt hvorfor jeg synes den var elendig. Står i en post lenger oppe. Jeg mener jeg har utdypet mer en nok. Ingen grunn til å bli vonbroten. Vi har heldigvis forskjellige meninger. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...