Isbilen Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Sumo uten fotball er da ikke så ille. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 100 kroner mnd betaler eg for vanlig sumo. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Økte de ikke nettopp til 120,- ? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Hadde jeg valgt Sumo, så hadde det vært kun for fotball. Det er det som teller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Økte de ikke nettopp til 120,- ?Har ikke de aller fleste strømmetjenestene økt prisene nå i det siste? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Økte de ikke nettopp til 120,- ? Har binding et år av gangen, så foreløpig er det hvertfall 100. Det blir trekt en gang i året. Men hva det blir etterpå vet eg ikke. Edit: 107,5 blir det visst da.... Endret 31. oktober 2017 av Jotun Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Over 400 i måneden hvis du skal ha alt. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Helt enig. Dette var elendig. Har større tro på den som begynner på tv2 på Torsdag. Den heter "Grenseland" De tre første episodene legges ut på Sumo torsdag Betaler ikke for Sumo, det blir for dyrt. Ring en venn. Det er også for dyrt. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Jeg har ikke engang oversikt over alt jeg har abonnemang på. xD Er jo stort sett netflix og HBO det går i. Men en gang i blant er det noe å se på hos de andre også. Er vell Amazon prime som har det aller dårligste utvalget. Men de er igjen veldig billig, så det bryr jeg meg ikke så mye om. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Har Amazon Prime nå og det er andre fordeler med Prime også om en f.eks ser en del på Twitch eller spiller diverse spill Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Haha. Når folk faktisk snakker om en norsk serie så er det nesten bare slakt (utenom SKAM da). Jeg har ikke noe formening om Monster egentlig, da det ikke er min kopp te (himla lei krim for tiden og, selv om jeg elsket Mindhunter). Men Grenseland virker bedre enn Monster, og jeg som er ganske lei spesielt skandinavisk krim klarte å like Grenseland nok (selv om den har sinne meh-øyeblikk). I det minste kommer Dag-gutta med ny serie i utkanten av året som virker bra, men det er kanskje en serie for oss "gamlinger". MyAnna Burning er en av de beste kvinnelige skandinaviske skuespillerne som jobber utenfor Skandinavia nå, og Anders Baasmo Christiansen er en skuespiller som enkelte ganger har overrasket meg iforhold til mange andre norske skuespillere. Så spent hva re-teamingen med Christiansen, Burning, Øystein Karlsen og Schau blir til. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Er det noe info om hva denne serien vil handle om? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Ja, vi har skrevet litt om den. Også Aftenposten (men bak betalingsmur tror jeg). Men bascially så er det nærmest en norsk utgave av You're The Worst i ånden til Dag. Det høres ikke kanskje så veldig spennende ut kanskje, men jeg er spent etter å ha sett flere klipp av serien (kanskje er jeg litt svak for skuespillerne og). Så får se hva det endelig resultatet. Serien burde komme i desember på NRK. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 You're the worst er ganske gøy synes jeg. Dag er også det, så da har jeg troa! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Det er samme skuespiller som spiller Crixus i Spartakus som Allanon i The Shanara chronologes. Litt rart å se han i rollen som Allanon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Narvestad tilbake , ho ho Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Det er samme skuespiller som spiller Crixus i Spartakus som Allanon i The Shanara chronologes. Litt rart å se han i rollen som Allanon. Og rover-jenta Eretria er jenta fra Pans Labyrint. Alvekongen er også fra Spartacus, selv om han bare var med noen få episoder. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Premiere på Grenseland i kveld. Har jobbet med innspillingen av serien, så er veldig spent. Har ikke sett noe av de ferdige episodene, kun ute på opptak. Regner med at den får slakt her, som det meste annet som er norskprodusert 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Elska Stranger Things sesong 2. Helt nydelig! Sitter igjen med veldig mye av den samme følelsen som da jeg så filmer som Big Trouble in Little China, The Goonies, Back to the Future, Gremlins, Raiders of the Lost Ark osv. for første gang. Ikke ofte jeg har opplevd det over de siste 10-15 åra. Den siste der. Vakkert! 3 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Så akkurat ferdig Midnattssol på Netflix, gikk glipp av den når den gikk på andre kanaler tidligere. Ganske så brukbare saker synes jeg, et kraftig løft fra Monster når det gjelder manus og troverdighet. Litt småfjernt innimellom slik at man skjønner at det ikke er Hollywood Samtidig var serien også flott filmet og presenterte landskapet med fantastiske bilder - slik som Monster. Brukbar surround også til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå