Dubious Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Stranger Things kan sees flere ganger Kanskje det blir gjensyn med begge sesonger i romjula, viss jeg klarer å vente så lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 (endret) https://m.youtube.com/watch?list=PLD9BF76C13FC75853&v=YVqFbWvDVjw Endret 29. oktober 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Hvilken rollefigur spiller Ewan McGegor? Jeg tipper han kan være Ray. Sett to episoder og det er veldig lovende. "Pratmakeren" er en fin fyr.Hva mener du? Han spiller Emmit og Raymond. Er det noe å tippe? Svakeste sesongen forøvrig Ja jeg tipper. Kjente han ikke igjen skjønner du. Hvordan kan han være to stk. i samme scene? Det er jo umulig.Javel så er det en svak sesong. Tuller du? Jeg er dønn seriøs. Skjønner at fu er oppskjørtet, men ta det med ro. Ingen grunn til å hisse seg opp. Jeg kjente han bare ikke igjen. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Tuller du?Gammelt jungelordtak sier ikke mat trollet. Nei vi skal ikke mate deg. Er det trolling å spørre om noe? Tåler du ingen ting? Det må¨være lov på et forum å spørre om ting. Enkelte arrogante personer kaller det da trolling. Helt håpløst. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Hvilken rollefigur spiller Ewan McGegor? Jeg tipper han kan være Ray. Sett to episoder og det er veldig lovende. "Pratmakeren" er en fin fyr.Hva mener du? Han spiller Emmit og Raymond. Er det noe å tippe? Svakeste sesongen forøvrig Ja jeg tipper. Kjente han ikke igjen skjønner du. Hvordan kan han være to stk. i samme scene? Det er jo umulig.Javel så er det en svak sesong. Tuller du? Jeg er dønn seriøs. Skjønner at fu er oppskjørtet, men ta det med ro. Ingen grunn til å hisse seg opp. Jeg kjente han bare ikke igjen. Hva er det som er tull? Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Det folk reagerer på er at du ikke skjønner hvordan en skuespiller kan spille to forskjellige roller i en og samme scene. Hva er det du ikke forstår? Dette "trikset" har jo blitt gjort på film og serier i en evighet allerede. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Jeg vet heller ikke hvordan de gjør det, sånn egentlig, hadde ærlig talt ikke fått med meg at det var samme fyr heller, hæhæ, jaja Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Det folk reagerer på er at du ikke skjønner hvordan en skuespiller kan spille to forskjellige roller i en og samme scene. Hva er det du ikke forstår? Dette "trikset" har jo blitt gjort på film og serier i en evighet allerede. Javel. Også? For meg var det nytt. Ingen grunn til å gå av skaftet. Jeg synes bare det var utrolig merkelig. Så nå er det ute av verden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Moderatormelding Denne diskusjonen slutter dere med med en gang. Der er ikke konstruktivt for tråden. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Tanker om Sleepy Hollow? Bra serie eller? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Ok, blir elendig. Ikke kast bort tiden. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Ble vel kansellert den serien og? Jeg hoppa av i sesong 3 faktisk.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Ble kansellert ja. Men med god grunn. Hvordan de ville forsette med serien fra sesong 4 var nesten som å pisse på fansen som har fulgt med siden dag 1. Store spoilere fra sesong 3-finalen, men det er godt begrunnet her for de som skulle bry seg: http://www.vulture.com/2016/04/sleepy-hollow-just-lost-any-faith-fans-had-left-in-it.html?mid=twitter_vulture Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Gleder meg til Crown kommer. Den beste av alle serier. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Stranger Things fikk meg til å tenke på Eerie, Indiana fra 1991. Noen som husker den? Husker jeg digga Eerie, Indiana når det gikk på TV Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Fikk et tips om Happy Valley i tråden. Har nå sett sesong 1 og er enig i at dette er et solid stykke drama. Meget bra. Godt i gang med sesong 2 nå, men spørs om den må vike for Stranger Things en liten stund. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Jenteserie, men verdt å sjekke ut allikevel. På ingen måte en stor serie, men tidvis grei underholdning. Jeg og kjæresten min oppdaget at det vi trodde var sesongfinalen var nest siste episode av sesong 1, så vi plukket opp tråden igjen forrige helg. Er fristet til å trekke tilbake anbefalingen min. Satt med en halvflau følelse gjennom hele siste episode og starten av sesong 2. Føler det er noe barnslig og overdrevent dramatisk over hele serien. Veldig 'amerikansk'. Kunne potensielt vært veldig bra. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 (endret) Fargo er utrolig voldelig og er skremmende. VM. Varga er en merkelig type. Tenner på tørk og snakker veldig rart. Langt unna nivået på 1 og 2. At dette har skjedd tidligere, tviler jeg sterkt på. Slike ting skjer ikke i den virkelige verden. Endret 30. oktober 2017 av jae-ols 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå