Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe... Kommer uansett 3 episoder før eg kommer hjem fra jobb, så da kan resten også vente.

Samme gjorde eg med BoB. Takk og lov! (dvs: alle på en gang tilgjengelig. Var ikke helt samme opplegget mtp tiden den gikk i ;))

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Fikk Band of Brothers i posten i dag.

Sliter med å finne ut hva jeg skal se nå. Er så mange serier jeg må følge med på, men jeg prøver å se en av gangen ellers så glemmer jeg bare hva som har skjedd.

Har kommet til episode 15 av Twin Peaks, og holder også med på 24 sesong 8, Burn Notice sesong 3, The Pacific, og snart altså Band of Brothers :)

Har mye å glede meg til... :D

Lenke til kommentar

Ser bakover i tråden at det er flere enn meg som sørger over siste episode av Med Hjartet På Rette Staden, trodde det kun var meg og pensjonistene som fulgte med på den serien jeg... Uansett, siden jeg har fulgt med på serien hver lørdag siden jeg var rask nok til å lese undertekstene fant jeg ut at det ikke bare kan stoppe der, og jeg trengte mer. Så jeg heiv meg rundt og undersøkte litt og fant ut at sesong 1 og 2 er utgitt kun i finland. Jeg fant de på cdon.fi, sendte mail om du kunne sende til norge, men de tok visst det neste steget og la den ut på cdon.no. Jeg sier bare løp og kjøp!

http://cdon.no/film/heartbeat_-_season_1-7524754

Cover osv er på finsk, men det er selvfølgelig de orginale britiske stemmene.

Lenke til kommentar

Sett ferdig piloten nå. Likte den veldig. Piloten fikk 80/100 på Metacritic, noe som er veldig bra og gjør den til den mest likte nye serien etter The Pacific nå i "midseason" blant kritikerne.

Uansett bra å ha Timothy Olyphant ordentlig tilbake på skjermen. Savner serier som The Shield og Deadwood, så det var en perfekt liten erstatter for begge, synes jeg. Er litt som SoA og, at den veksler bra mellom humor, drama og action. Får håpe Goggins blir med videre, han var konge i serien og har savnet han litt siden Shield.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Noen som kan gi meg en liten kort anmeldelse (eller linke til en) av Flight of the Conchords eller hva det heter?

Lenke til kommentar

Etter eg har sett chuck blei jo eg heilt i chuck modus og søkte rundt etter alle skuespilleren i serien. Og fant ut eg skal sjå firefly. Tenker eg begynner i helga, gleder meg veldi. Men eg trur det episode oppsette eg har fått er feil, korleis er første episode, eller finnes det ei liste ein plass?

Lenke til kommentar

Se Firefly i DVD-rekkefølgen. Serien ble sendt i helt fucka rekkefølge på TV.

Greit for det oppsette eg lasta ner var ikkje likt det som viste på imdb, detter er da blu ray versjonen, men da berre følger eg den eg da.

1000 innlegg :)

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Det er korrekt. Husk å se filmen Serenity etterpå også. :yes:

Det er den tenkte handlingen i videre sesong(er) komprimert til en gilm.

ok berre for å være sikker her.

Den aller første episoden heiter Serenety, men det er OGSÅ ein film etterpå som heiter serenety?

Lenke til kommentar
ok berre for å være sikker her.

Den aller første episoden heiter Serenety, men det er OGSÅ ein film etterpå som heiter serenety?

Det stemmer. Pilotepisoden heter Serenity og filmen heter Serenity.

ok, tusen takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...