jae-ols Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Når det gjelder The Blacklist, Megan Boone er ingen stor skuespiller. Det blir veldig livløst og ordinert. Har ikke det som kreves for rollen. Men Diego Klattenhoff er utrolig bra. Dette er basert på to sesonger. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 The Blacklist er en håpløst dårlig serie, med håpløst dårlige skuespillere. Man kan jo undres hvordan Megan Boone i det hele tatt har fått rollen. Det må da ha vært bedre alternativ. Hele serien reddes dog av James Spader, som er genial, og gjør at det i det minste er verdt å se. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvorfor ser dere på dårlige serier? 5 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 For å ha noe å sutre om på diskusjon . no ! 2 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 The Blacklist er en håpløst dårlig serie, med håpløst dårlige skuespillere. Man kan jo undres hvordan Megan Boone i det hele tatt har fått rollen. Det må da ha vært bedre alternativ. Hele serien reddes dog av James Spader, som er genial, og gjør at det i det minste er verdt å se. Helt enig Megan Boone er fryktelig dårlig, det var skuffende. Ikke særlig bra serie, men grei underholdning. Spader er veldig god. Hva har denne dama gjort før? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Synes The Blacklist er bra. Ikke redemption da. Begynte å grine ene gangen Endret 9. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Blacklist er brukbar, men utrolig dårlige skuespillere. Det trekker voldsomt ned. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 James Spader er grunnen til at jeg ikke vil se den serien. Synes han er utrykksløs og kjedelig. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 James Spader er grunnen til at jeg ikke vil se den serien. Synes han er utrykksløs og kjedelig. Noen skrev at han "redder" serien. Det var Adeno. Ellers mye dårlig skuespill. Minner litt om Olsen banden. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Etter 7 episoder med The Expanse, synes jeg ikke den er helt det store. Nesten slik jeg ikke vet om jeg ønsker å se den ferdig. 3 ep. til så er du ferdig med sesong 1, og det anbefales. Og sesong 2 er enda bedre. Får gi det en sjanse da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 The Blacklist er sånn serie som kunne vært veldig god popcorn-underholdning, istedenfor har det blitt noe av de kjedeligste på TV. Jeg kan ikke fatte at James Spader spiller en så utrolig kjedelig karakter, som i utgangspunktet har en ganske spennende bakgrunn. Det er bare som TV-forfatterne til serien vil lage en steril CSI-serie ut av det, framfor å ha det gøy. Hvis man vil ha litt "actionkomedie", så utvikler Lethal Weapon seg til å bli noe overraskende grei underholdning, tross for hvor lite inspirerende serien i utgangspunktet er. To hovedkarakterer som balanseres veldig godt sammen på skjermen. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvis man vil ha litt "actionkomedie", så utvikler Lethal Weapon seg til å bli noe overraskende grei underholdning, tross for hvor lite inspirerende serien i utgangspunktet er. To hovedkarakterer som balanseres veldig godt sammen på skjermen. Har kun sett de to første episodene av den første sesongen, og det må være noe av det mest talentløse jeg har sett. Bare det å erstatte Mel Gibson med Clayne Crawford, av alle, og Danny Glover med, grøss, Damon Wayans, gjør at jeg ikke har noen store planer om å se mer. Generelt sett, dersom det er noe familien Wayans har fingrene sine borti, så er det elendige greier. 2 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 The Blacklist er sånn serie som kunne vært veldig god popcorn-underholdning, istedenfor har det blitt noe av de kjedeligste på TV. Jeg kan ikke fatte at James Spader spiller en så utrolig kjedelig karakter, som i utgangspunktet har en ganske spennende bakgrunn. Det er bare som TV-forfatterne til serien vil lage en steril CSI-serie ut av det, framfor å ha det gøy. Hvis man vil ha litt "actionkomedie", så utvikler Lethal Weapon seg til å bli noe overraskende grei underholdning, tross for hvor lite inspirerende serien i utgangspunktet er. To hovedkarakterer som balanseres veldig godt sammen på skjermen. Det er din mening, jeg mener noe annet. Det er grei underholdning. Bedre en mye annet. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Første episoden av Blacklist er best, resten er litt meh! Jeg liker ihvertfall den typen ting Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 2 dager til Mr. Robot sesong 3. Veldig spent på den. Sesong 2 var veldig meh. Så er det 3 dager til Mindhunter av David Fincher. Det gleder jeg meg veldig til! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Mr. Robot utgår for min del. Orker rett og slett ikke å ta opp igjen sesong 2, urk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Jeg synes sesongavslutningen på sesong 1 var såpass sær at jeg ikke har giddet å se sesong 2. Det er flere her inne som har sagt den har vært litt meh. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Enig med alle ang. mr. Robot, men legger til sesong 1 i den karakteristikken. Sesong 3 blir copy/paste av sesong 2? Hva mer kan de få ut av dette....(?) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Enig med alle ang. mr. Robot, men legger til sesong 1 i den karakteristikken. Sesong 3 blir copy/paste av sesong 2? Hva mer kan de få ut av dette....(?) Hvorfor det? Martin Wallström var nesten det beste med sesong 1 synes jeg, og han var jo nesten ikke med i sesong 2. Forhåpentligvis og sannsynligvis ser vi mer av Tyrell nå (og mindre av Darlene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå