ilpostino Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Såvidt jeg vet er sesong 5 det siste som ligger på norsk Netflix. Jeg synes det har tatt alt for lang tid før nye sesonger har dukket opp på Netflix. HBO er det enste jeg har utenom så jeg vet ikke hvordan det står til på andre strømmetjeneter. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Suits er dritbra. Men er du into drager og pupper så skjønner en det. Endret 2. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Drager? Hvis ikke det er en metafor for noe, er det noe som har kommet etter s2.... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Suits har bare gått i en evig sirkel siden sesong 2 med små twister i mellom. 1. De får en sak 2. "Ånei, noe skjer. Vi blir saksøkt av et annet firma imens denne saken pågår". Mike krangler, Louis krangler, Harvey krangler. 3. Mike finner løsninga plutselig ut av intet, og de vinner saken og vinner mot firmaet. 4. Rinse and repeat De har ikke klart å komme ned noe friskt og nytt, og det de prøver på føles utrolig påtvunget og halvhjertet. 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Du glemte at noen prøver på en hostile takeover av firmaet. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Men tenk hva Suits har betydd for antall søkere til rettsvitenskap! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Usj, når man hører jusstudenter som nevner at Suits har bra juss og ikke klarer å si hvorfor....Det er litt som de som trodde CSI var så realistisk med tanke på IRL rettsmedisin/rettsgenetikk. Forresten sistnevnte er bra toucha på denne uka på Last Week Tonight. Elsker når LWT lager parodier på Lov & Orden og CSI-serier med forskjellige temaer. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Usj, når man hører jusstudenter som nevner at Suits har bra juss og ikke klarer å si hvorfor.... I Suits virker det mer som om du har en god sak hvis du har noe dritt på noen som du bruker for å inkrementere eller diskreditere motparten eller få de med på et eller annet fishy som virker til din fordel. Endret 4. oktober 2017 av ilpostino Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Haha, herlig å ha Nathan for you tilbake. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Den episoden var faktisk helt vill. Nathan For You er serien hvor jeg enten ler, eller sitter og måper over hvor mye absurde ting som skjer. Er noe helt spesielt med den serien Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 The Deuce. Jeg hadde store forventninger til denne og det er jo ingen dårlig serie heller, men jeg savner fortsatt dybden og kompleksiteten i The Wire. Så langt er det mest som en samling småinteressante historier som ikke har veldig mye med hverandre å gjøre, men det kommer kanskje til å forandre seg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Tønes har laget "seriesang". https://open.spotify.com/track/4nuoySYybOBiETb0CryFgi Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 9 dager til Riverdale sesong 2! 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 The Crown kommer snart på Netflix. Det blir utrolig bra. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Etter 7 episoder med The Expanse, synes jeg ikke den er helt det store. Nesten slik jeg ikke vet om jeg ønsker å se den ferdig. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Er The Blacklist en bra serie? . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 The Expanse var sånn, "dette kan bli bra, dette kan bli bra....dette....kan...meeeh.." 3 Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Etter 7 episoder med The Expanse, synes jeg ikke den er helt det store. Nesten slik jeg ikke vet om jeg ønsker å se den ferdig. 3 ep. til så er du ferdig med sesong 1, og det anbefales. Og sesong 2 er enda bedre. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Gladnyhet. Vietnam kommer på NRK 17. oktober. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå