jae-ols Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg ser nå Millenium serien igjen. Fantastisk bra filmer. Sett de flere ganger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Stilig. Du anser de som en tv-serie nesten? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Stilig. Du anser de som en tv-serie nesten? Synes du det var rart? Jeg anser det som en tv-serie ja. Tre filmer går i ett som en serie. Så sånn er det. Utrolig bra forøvrig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Stilig. Du anser de som en tv-serie nesten? Filmene har også blitt TV-sendt som en TV-serie, så kan godt hende at han er kjent med de tre filmene som en seks-delers miniserie. Listet på blant annet IMDB og wikipedia som en miniserie. Endret 27. september 2017 av """ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Det er da en trilogi? Vi snakker om Menn som hater kvinner og de to andre? har dere sett den kule tv serien Gudfaren? Endret 27. september 2017 av Jotun Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Jepp, Millenium er tre filmer, som også ble delt opp i en seks delers miniserie når den ble vist på TV. http://www.imdb.com/title/tt1634549/episodes?season=1&ref_=tt_eps_sn_1 Det var jo også en TV serie som gikk i tre sesonger, som ikke har noe med Larssons bøker å gjøre. Endret 27. september 2017 av adeneo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Beklager. Trodde han snakket om filmene med hun rapace dama. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Han gjorde også det. Det er tre filmer, og disse tre filmene ble sendt på TV, men da delt opp i seks episoder, som en miniserie. Det kan da umulig være vanskelig å forstå, Millenium-trilogien er de tre filmene Menn som hater kvinner Jenta som lekte med ilden Luftslottet som sprengtes I "TV-versjonen" ble hver film delt i to deler, for å gi kortere episoder, og en miniserie på seks deler. Jeg nevner kun ovenfor at det faktisk finnes en annen TV-serie med samme navn, som er nesten femten år eldre enn filmatiseringen av Larssons bøker. Endret 27. september 2017 av adeneo Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Beklager. Trodde han snakket om filmene med hun rapace dama. Det gjør han. Men i 2010 ble filmene sendt som en TV-serie på 6 deler (hver film delt i to) som til sammen er 110 minutter lenger enn de tre filmene kombinert. Ok? Endret 27. september 2017 av """ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Aha. Så de har spilt inn ekstra stæsj og laget tv-serie av det? Visste eg ikke. Så det var denne han snakket om. Da er det greit. For de tre filmene blir bare rart å omtale som en tv-serie. Endret 27. september 2017 av Jotun Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Jeezes ! http://www.imdb.com/title/tt1634549/episodes?season=1&ref_=tt_eps_sn_1 De tre filmene er også en miniserie, da med noe nytt materiale tillagt de allerede 7 timene filmene varer. Endret 27. september 2017 av adeneo Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Vet ikke om ha snakker om Dragon Tattoo Trilogy: Extended Edition, som er trilogien som vist på TV, eller den vanlige filmtrilogien, men kjenner jeg jae-ols snakker han om sistnevnte og ser på alle trilogier+++ som TV-serier. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Jeezes ! http://www.imdb.com/title/tt1634549/episodes?season=1&ref_=tt_eps_sn_1 Ja som eg skriver. Visste ikke dette kjære adeneo. Og de tre filmene uten dette såkalte ekstra stoffet og klippingen midt i er ikke en tv-serie. Da er det mye rart som er en tv serie av filmer som er laget. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Vel, dette er de tre filmene, akkurat det samme, men som en TV-serie. Det er de samme scenene og de samme skuespillerne. Filmene ble slått sammen til totalt syv timer, deretter ble tidligere materiale som var klippet vekk lagt til for nesten ytterligere to timer, så til slutt delte man det hele i seks episoder, og vips så var det en TV-serie. Dette er ikke unormalt, mange filmer deles opp og sendes på TV som miniserier i stedet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Jepp. Som sagt: Rart å kalle det en tv-serie. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Over til noe annet: Hva syns dere om nye Star Trek? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Aah..... Den skal sees første av i kveld! Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) The Orville er bedre ! Endret 27. september 2017 av adeneo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) The Orville er bedre !Mnja..to helt forskjellige sjangere egentlig så jeg vil ikke si meg helt enig i det. edit: Missforstå meg rett, syns Orville er underholdene og kan bli bra på sikt. Endret 27. september 2017 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå