Filmvenn Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Ja, eller de som ser Okkupert. En serie man nesten må glemme norsk for å kunne se... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Overrasket over hvor mye jeg likte Star Trek: Discovery. Hadde en uggen følelse på serien etter alt styret med produksjonen og at Bryan Fuller stakk fra serien, men etter de to første episodene og teaseren om hva som kommer jeg litt overrasket over mye jeg likte hva jeg så. Ikke perfekt serie, men jeg er optimistisk etter hva jeg har sett og skuespillerne involvert. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Å faen, visste det var noe jeg hadde glemt... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Er Leftovers avsluttet med sesong 3? har blandede følelser om den seongen, fra genial til forvirrende Lenke til kommentar
Utah Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Er Leftovers avsluttet med sesong 3? har blandede følelser om den seongen, fra genial til forvirrende Jepp, er nok det! 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Sett de to første episodene av Star trek. Med Star trek og Expanse er det bra science fiction serier på gang nå. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Av og til lurer jeg på om HBO Nordic bare viser samme bilde på alle mørke scener, og skifter ut lyden. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Kanskje å få øya til å fokusere på annet enn spill når man ser noe så kan det hjelpe og. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Hawaii Five 0 (classic): "You Sold Me Out!!" Wo Fat minner meg om Krekar : samme hva de gjør så er han stadig på frifot Endret 26. september 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Kanskje å få øya til å fokusere på annet enn spill når man ser noe så kan det hjelpe og. Vanskelig å kjøre PIP med to digitale kilder. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Har fått sett den første episoden av Young Sheldon nå, og likte det mer enn jeg fryktet. Til tross for at dette er en prequel til Big Bang Theory er det ikke en komedie, men virker mer som en dramaserie. Og merkelig nok funket det for meg. Er selvsagt for tidlig å dømme en serie etter en episode, men blir nok å se mer etterhvert. TBBT har jeg for øvrig ikke sett på lenge. Tror det siste jeg så var når Leonard og Penny giftet seg (eller var det Howard og Bernadette? Vetta fanken, bryr meg ikke stort.) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Har nettopp sett ferdig Big Little Lies. Jeg gir den karakter: Det beste som går på HBO Nordic. Helt fantastisk, elsker den. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Ser det er en ny Mike Judge-serie på HBO Nordic (originalt Cinemax): "Mike Judge Presents: Tales from the tour bus". Noen som har noen erfaringer eller noe peil på hva dette er for noe? Navnet "Mike Judge" øker interessen fort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 https://m.youtube.com/watch?v=supWaeV_F_E Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Ser det er en ny Mike Judge-serie på HBO Nordic (originalt Cinemax): "Mike Judge Presents: Tales from the tour bus". Noen som har noen erfaringer eller noe peil på hva dette er for noe? Navnet "Mike Judge" øker interessen fort. Jeg likte den. Men nå er kanskje litt sær, men viser en side av country-musikken i USA som blir aldri nevnt, dysset ned, eller rett og slett oversett. Mens folk klikka på tekstene til N.W.A. og hiphop-musikken så var det ingen som brydde seg, eller var negativ når det kom til en ganske populær country-artist som bokstavelig talt skøyt ned folk og var involvert i FBI-raid av MC-klubber. Endret 26. september 2017 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Haha, Big Mouth som kommer på fredag er overraskende bra. Søtt og jævla rart om puberteten. Merkelig å gå fra å se Kristen Wiig spille en kaldblodig morder i en film samme dag som du hører henne låne bort stemmen som en pratende vagina i Big Mouth. https://www.youtube.com/watch?v=oTC7wQMHHEA Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Hahahaha, fantastisk! Den går rett inn på watchlisten. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre på søndag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Har nettopp sett ferdig Big Little Lies. Jeg gir den karakter: Det beste som går på HBO Nordic. Helt fantastisk, elsker den. Var litt sen med å se den selv, men du verden den engasjerte! Fenomenal introlåt også Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Ja den såg eg med kona nettopp. Såg på hu avskyen hennes ovenfor Skarsgård sin karakter. Han spiller bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Kanskje hvis Locklear hadde fått sin egen sitcom så hadde hun kommet på rett kjør igjen mht rus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå