Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

How I met your mother falt i favoritt lista mi etter første episode. ^^ Så nesten hele sessong 1 denne helga. :p

The Pacific og idag ja. :O Trodde det var enda lenge til jeg, for det virker ikke lenge siden jeg så at det var en måned igjen. xD Jaja, skal ikke klage på det. :D

Lenke til kommentar

Serr. Nå klikker det for hue mitt.

Jeg skrøyt skikkelig om twin peaks til broren min, så skulle han få låne den.

Så kommer han inn idag tidlig og vekker meg for det første, så sier han: Herregud, twin peaks var skikkelig rævva ass. Gammalt dritt bare jo. Så har han lagt fettmerker over hele boksen.

For en forbanna tulling. Han er jo 4 år eldre en meg også. Udugelig film smak.

Trur at det har seg sånn at det er noe som heter bra filmsmak og noe heter dårlig. De som lider av dårlig filmsmak har store problemer og vite hva kvaliteter i filmer er. De lærer seg til og lære dritt filmer. Eneste filmene broren min har i samlinga si er: Steven Segal, Vann damme og Arnold. lol.

Jeg kan jo bare drite i det. Men alikevel det irriterer meg bare så jævlig at jeg ikke klarer det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Spør han hvorfor han ikke liker den. Gir han en god grunn, slå deg til ro med at han bare har en litt annerledes smak enn deg. Sier han bare den var for gammel eller inneholdt for lite action, er ikke det godt nok. Da tror jeg han bare ikke er typen som setter pris på kvalitetsfilm/serie. Be ham gå tilbake til CIA :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...