InsertNumLock Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Javell, noen som har fått sett The Pacific alt? Må vente helt til 17.00 før jeg får sett det :/ Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Den store dagen er her. The Pacific nytes selvfølgelig på kvelden, til beleilig tid. Som med alt av serier og filmer. Storgleder meg. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 How I met your mother falt i favoritt lista mi etter første episode. ^^ Så nesten hele sessong 1 denne helga. The Pacific og idag ja. :O Trodde det var enda lenge til jeg, for det virker ikke lenge siden jeg så at det var en måned igjen. xD Jaja, skal ikke klage på det. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Da var hele første sesong av The Wire sett. Gleder meg som en liten snørrunge på lillejulaften til de neste sesongene! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Serr. Nå klikker det for hue mitt. Jeg skrøyt skikkelig om twin peaks til broren min, så skulle han få låne den. Så kommer han inn idag tidlig og vekker meg for det første, så sier han: Herregud, twin peaks var skikkelig rævva ass. Gammalt dritt bare jo. Så har han lagt fettmerker over hele boksen. For en forbanna tulling. Han er jo 4 år eldre en meg også. Udugelig film smak. Trur at det har seg sånn at det er noe som heter bra filmsmak og noe heter dårlig. De som lider av dårlig filmsmak har store problemer og vite hva kvaliteter i filmer er. De lærer seg til og lære dritt filmer. Eneste filmene broren min har i samlinga si er: Steven Segal, Vann damme og Arnold. lol. Jeg kan jo bare drite i det. Men alikevel det irriterer meg bare så jævlig at jeg ikke klarer det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Alle har forskjellig smak. Bare fordi du mener at én type filmer er god filmsmak, så er det din mening. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Men Twin Peaks er jo GENIALT... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Folk her inne har virkelig vanskelig for å forstå at smaken er som baken :!: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hatt noen sånne episoder jeg og spetwols, lært meg til å ignorere det. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kommet til episode 9 på Twin Peaks nå, og jeg har store problemer med å slutte å se på om kveldene, selv om jeg vet at det blir et helvete å stå opp om morran. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Spør han hvorfor han ikke liker den. Gir han en god grunn, slå deg til ro med at han bare har en litt annerledes smak enn deg. Sier han bare den var for gammel eller inneholdt for lite action, er ikke det godt nok. Da tror jeg han bare ikke er typen som setter pris på kvalitetsfilm/serie. Be ham gå tilbake til CIA :!: Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Alle har forskjellig smak. Bare fordi du mener at én type filmer er god filmsmak, så er det din mening. Har man den instillingen, kan man drite i alt som heter Oscar, drite i og dele inn i bra, dårlig osv. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Man må få lov til å si at en serie,film,musikk er god/dårlig uten å måtte skrive at det er sin egen mening og pjattet om at smak er subjektivt hver jævla gang. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå ble pcen med alle Twin Peaks episodene ødelagt, great. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ser Pacific ut? Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ser Pacific ut? Gleder meg som en unge. Ser veldig bra ut. Ikke helt BoB. Men nesten. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kommet til episode 9 på Twin Peaks nå, og jeg har store problemer med å slutte å se på om kveldene, selv om jeg vet at det blir et helvete å stå opp om morran. Nyt det mens du kan, du kommer snart til såpeserie-delen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Konge! Skal vente til serien er ferdig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå