Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 http://www.youtube.com/watch?v=EUPa6txDw_g&list=UUSS5dxNuo9x2iGHPL7r-NPQ&index=103&feature=plcp 14.9.67 : Enter Batgirl ! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Håper resten av Fargo er bare Lorne Malvo som hyggelig tannlege Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Vice Principals er tilbake! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Som forventet. Etter bare 2 episoder har HBO fornyet The Deuce til sesong 2. Dette skjer når noen leverer en serie som får noe gode seertall, god kritikk, og aldri har noe store problemer under produksjonen. Rett og slett for David Simon vet hvordan man skal lage TV. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Fryktelig usikker på The Deuce etter to episoder, varmer vel bare opp.. Endret 20. september 2017 av b-real Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Er så langt veldig nøgd med det jeg har sett altså, så dette er selvsagt gode nyheter Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Expanse S3 har vært ute lenge, bare ikke i NorgeHelt 100% feil. Beklager, tenkte på Dark Matter Kjedelig at serien ble kansellert akkurat i det det begynte å bli litt interessant. Fant den ikke på Netflix heller. Fant derimot gamle Firefly... Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Ny The Punisher trailer ? https://youtu.be/lIY6zFL95hE 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Mhmm... Er det en voldelig film mon tro? Vanskelig å se ut fra traileren.... Edit: Serie seff... Takk tomeito. Endret 20. september 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Frank Castle kan jeg like å se på ja, Harry og fet trailer Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Mhmm... Er det en voldelig film mon tro? Vanskelig å se ut fra traileren.... Edit: Serie seff... Takk tomeito. Det bør det jo være. I tegneserien er han ikke fremmed for å bruke lethal force som det heter på godt norsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Duck Tales 30 år ! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 En av tidenes beste animasjonsserier og min favoritt fra Disney... Spent på den nye serien, men er ikke så begeistret for animasjonsstilen til den (basert på traileren)- sikkert fordi jeg er så glad i den gamle! Men voicecasten er ganske kul. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Den nye serien er ikke verst, men som Barks-blodfan er det vanskelig å elske den fullt og helt. I likhet med gamle Ducktales tar nyversjonen seg litt for store friheter - det er liksom ikke det "ekte" Andeby, dette her, heller løselig basert på det. Og jeg skjønner virkelig ikke vitsen med å beholde Donalds tullestemme nå som han er fast aktør. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Nei, huff. Jeg googlet Duck Tales 2017 og den tegnestilen var helt krise. Generelt synes jeg nivået på animasjon og tegneserier har gått ned de siste 10-20 årene. Det er blitt mindre håndtegnet og mer data-animasjon, som gir en veldig glatt og plastikkaktig stil som for meg føles kald og livløs, og det som er håndtegnet er mindre detaljert, med tynnere strek og få animasjoner per bilde. Dette selvfølgelig for å spare penger. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Mener å ha lest at de har lagt opp til denne tegnestilen for å ligne mer på Barks. Men basert på det lille jeg har sett, mangler den nye "varmen" i animasjonen til originalserien Jeg likte faktisk at de tøyet litt på Andebyuniverset, selv om jeg også mener at de fint kunne klart seg med bare Barks (og en del Don Rosa). Endret 21. september 2017 av Tomeito Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Det er stor forskjell på tegneserier og animasjon, det er ikke alt som fungerer i 2D som lar seg gjøre i en verden med dybde og rotasjon som jo en tegnefilm er. Når det er sagt, var Barks først animatør, noe tegningene hans bærer preg av. Det er en helt annen dynamikk i Barks-serier enn noen andre Disney-tegnere, så han er et godt utgangspunkt. Gamle Ducktales var likevel litt "saturday morning cartoon", og hadde kanskje ikke helt budsjettet det burde hatt. Den nye stilen er mer kompromissløs animasjonsvennlig, og jeg synes den fungerer. Klart den er uvant, men det er jo ganske store variasjoner blant Donald-tegnere ellers også. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Punisher ser sykt kult ut. Akkurat som jeg hadde håpet. Frank Castle blir jo mer eller mindre voldspsykopat etter at familien hans blir drept, så det skulle bare mangle... godt å se Netflix ikke holder igjen noe særlig... Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Når kommer sesong 2 med The Crown? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå