Filmvenn Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 The Deuce virker meget lovende etter første episode. Håper den ikke får samme skjebne som Vinyl. Tilsynelatende allerede fornyet for sesong 2. https://twitter.com/AoDespair/status/887987465755258880 Men selvfølgelig Vinyl ble jo fornyet. Men igjen Vinyl hadde også tydelig kaos bak kulissene som ble ganske problematisk når showrunneren, Terence Winter kasta inn teppet. Og han var egentlig den trejde showrunneren til serien hvis du regner med før piloten ble spilt inn. Pluss at den hadde et mye større budsjett enn av The Deuce har. The Deuce hadde nærmest talt en plettfri produksjon for sesong 1. Ingen store re-castinger. Ikke noe delays, og HBO kunne ha hatt premiere på serien i april om de ville. Pluss at David Simon og George Pelecanos er BFF's, og begge har et godt og langt forhold til HBO (Simon forklarer seg selv, mens Pelecanos jobba med Simon på The Wire, Treme og bidro på manuset for en av episodene til The Pacific). Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Breaking Bad. Better Call Saul. Game of Thrones. Twin Peaks. The Wire. Sopranos. House of Cards. Gi meg tips til en serie som hører hjemme i denne listen på lik linje med disse jeg har nevnt. Altså noe top notch greier. Trenger nye ting å se på! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Black Sails og The Americans, kanskje?! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Er det en Nytt på nytt-oppgave? For House of Cards hører så definitvt ikke hjemme der. 2 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Breaking Bad. Better Call Saul. Game of Thrones. Twin Peaks. The Wire. Sopranos. House of Cards. Rome, Men vær tolmodig til du blir kjent med folket http://www.imdb.com/title/tt0384766/ Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Hva med Spartacus? http://m.imdb.com/title/tt1442449/?ref=m_nv_sr_1 Kremserie! Ellers synes Strike Back er verdt en sjekk Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 (endret) Breaking Bad. Better Call Saul. Game of Thrones. Twin Peaks. The Wire. Sopranos. House of Cards. Rome, Men vær tolmodig til du blir kjent med folket http://www.imdb.com/title/tt0384766/ Trenger ikke vente så veldig. Det er rett på det! Mye bedre enn House of Cards,men så stoppet ikke House of Cards i tide da. Endret 8. september 2017 av maanemann Lenke til kommentar
hightow Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Breaking Bad. Better Call Saul. Game of Thrones. Twin Peaks. The Wire. Sopranos. House of Cards. Gi meg tips til en serie som hører hjemme i denne listen på lik linje med disse jeg har nevnt. Altså noe top notch greier. Trenger nye ting å se på! Fargo, Narcos, Ozark, Patriot, The Night Manager, True Detective, Westworld f.eks 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Jeg synes faktisk Rome hadde for høyt tempo. Det var utrolig mye handling pakket inn i hver episode. Jeg synes ikke House of Cards har tapt seg. Siste sesong var spennende og ga mersmak. Spartacus er absolutt underholdende, men en mer lettbeint "tits'n blood"-serie. True Detective har en fantastisk første sesong. Den andre kan man trygt droppe. Ellers kan jeg også anbefale Fargo, The Americans og Narcos. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Støtter Fargo. Alle tre sesongene er gull. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 (endret) Er det en Nytt på nytt-oppgave? For House of Cards hører så definitvt ikke hjemme der. Har bare sett 2 og en halv sesong, så jeg veit ikke jeg? Synes det har vært bra til nå. Narcos har jeg sett, en av mine favoritter. Skal begi meg ut på ny sesong snart. Blir Fargo neste da. Tusen takk! Endret 8. september 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Synes Power tapte seg ganske så raskt. Tror jeg plikt-ser ferdig sesong 2 og legger den død. Er nå i gang igjen med Narcos. Elsket de to første sesongene, men er ikke helt inne i sesong 3 enda. Savner Murphy. Særlig som voiceover i bakgrunnen. Det var liksom Narcos. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Funker like bra med Pena som voiceover sesong 3 da. Narcos sesong 3 er kanonbra. Hadde ikke veldig store forhåpninger for å være ærlig, men leverer varene så det holder. 2 episoder gjenstår Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Fargo et latterlig bra, og serien blir bare bedre og bedre med hver sesong. Hører latterlig gode ting om Narcos sesong 3, og alle jeg snakker med mener det er den desidert beste sesongen til nå. Og det her er folk jeg stoler på når det kommer til film og serier. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Synes Fargo var latterlig oppskrytt. Bra serie, men ikke så bra. Men vet jeg er en av få som mener dette. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Sesong 1 av Fargo var strålende. Sesong 2 var grei. Sesong 3 var fryktelig kjedelig. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Gi meg tips til en serie som hører hjemme i denne listen på lik linje med disse jeg har nevnt. Altså noe top notch greier. Trenger nye ting å se på! BrainDead ................................................................................................................................................................ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Begynt på The Americans nå, og for en start. Bare sett to episoder men allerede så er det fantastisk synes jeg. Holder det seg slik forstår jeg godt hypen rundt det Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Det holder seg ikke slik, det blir bedre. 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Enig med Comma og Isbilen, samt Sparta som anbefalte Americans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå