Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

c7d1931d5d7752e3fb69f3597f9d0f79.jpg

Det kommer vel sannsynligvis mer SOA på TV, både en prequel, "First Nine" er på vei

ef14f1ce79b896cf489f47320311d723--charli

Og en egen serie om Mayans MC ....

mayans-mc.jpg

Dette er feil. 

Mayans MC er det en mulighet for at kommer til TV-skjermen, men serien har ikke enda fått grønt lys. Og selv om det ligger an til det, så er det ikke en garanti enda.

First Nine ble derimot lagt på is ganske tidlig. Kurt Sutter har selv sagt dette, og det er derfor han har fokusert mer og mer på Mayans MC. Dette er også mer en tanke enn det er prosjekt som er satt i utvikling.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Dette er feil. 

Hvordan er det feil, jeg skrev at de "sannsynligvis" kommer? Ingenting er sikkert før de er sendt.

Mayans er under produksjon, og har vært det lenge. Det var vel noe utbyttinger og "reshoots" som gjorde at man var forsinket, men den er fortsatt ikke garantert enda.

"First Nine" er vel noe mer usikkert, og det har vel også vært snakk om "Redwood Original", med en ung Jax, men hva som blir noe av er det ingen som vet enda, derav uttalelsen ... "Det kommer vel sannsynligvis mer SOA på TV", dog var det noe tidlig å hevde at "First Nine" er på vei, men det er lov å håpe, hadde heller sett "First Nine" enn "Mayans MC".

Endret av adeneo
Lenke til kommentar

Hvordan er det feil, jeg skrev at de "sannsynligvis" kommer? Ingenting er sikkert før de er sendt.

Mayans er under produksjon, og har vært det lenge. Det var vel noe utbyttinger og "reshoots" som gjorde at man var forsinket, men den er fortsatt ikke garantert enda.

"First Nine" er vel noe mer usikkert, og det har vel også vært snakk om "Redwood Original", med en ung Jax, men hva som blir noe av er det ingen som vet enda, derav uttalelsen ... "Det kommer vel sannsynligvis mer SOA på TV", dog var det noe tidlig å hevde at "First Nine" er på vei, men det er lov å håpe, hadde heller sett "First Nine" enn "Mayans MC".

Overså at du skrev sannsynligvis. Beklager. 

Personlig synes jeg Mayans MC er mye mer interessant enn nok en gjeng med hvite anti-helter, eller psykopater. En gjeng vi allerede har blitt flesket ut bakgrunnen til ganske godt igjennom Sons of Anarchy.

Slik Mayans MC i grunn skal takle meksikanske kartell og hevn for å ha ødelagt en familie o.s.v. høres mye mer interessant ut, og mer relevant for dagens USA enn hva First Nine har noe særlig potensiale til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg Mayans MC er mye mer interessant enn nok en gjeng med hvite anti-helter, eller psykopater. En gjeng vi allerede har blitt flesket ut bakgrunnen til ganske godt igjennom Sons of Anarchy.

Nja, kan kanskje være enig i det.

For meg personlig ville jeg synes det var mer interessant å se hvordan SoA ble til, altså slik det var tiltenkt, helt fra John Teller og Piney kom hjem fra Vietnam og startet det hele.

For massene, og særlig USA hvor meksikanske gjenger og karteller nå faktisk er realiteten, så er nok Mayans et mer lettsolgt konsept som sannsynligvis drar flere til skjermen, så jeg er enig at det på mange måter er mer interessant.

Jeg kommer uansett til å se, å håper det blir bra.

Kurt Sutter er jo den galeste av alle i SoA (Otto), slik at så fremt han står bak spakene, så blir det høyst sannsynlig severdig.

Endret av adeneo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Batman:_The_Animated_Series_episodes

Skumleste episoder var nok Moon of Wolf og Avatar med Ra's al Ghul.....

Heart of Ice , fantastisk.....

The Underdwellers var den første jeg så, et stort øyeblikk i livet mitt!

House & Garden (Giftige Eføy med mann og barn , her er det noe som skurrer :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Er positiv til alt som har med vold å gjøre på skjermen, gjerne ekstremt mye og av den grafiske sorten. Mmmmmh!

Det sier alt om en fyr som deg! Du må få deg et liv.  :nei:

De som foretrekker å se det på skjermen er de som har et liv, resten sitter i fengsel eller havner der snart

Lenke til kommentar

Har ikke noe å bidra med når det kommer til Defenders.

Jeg sa heller ikke at du sa at det var filmet der. Men hva som har vært bra med True Detective er hvordan serien har hele tiden hatt interesse for å filme utenfor de vanlige stedene. Louisiana som i sesong 1, og selv om den brukte Los Angeles-området i sesong 2, så gjorde den gode forsøk på å filme mer steder enn vanlig rundt om Los Angeles og de småbyene i nærheten.

Var noe intervju rundt sesong 2 hvor Pizzolatto har nevnt andre steder han har hatt interesse av å ha en sesong til, hvor jeg mente Alaska var en av dem. [klipp]

Jeg leste både Serienytt og NRK sin omtale av Defenders nå. Ingen av omtalene går veldig i dybden på eventuelle utfordringer/ting som måtte trekke ned. Greit nok. Siden ingen protesterte på det kan vi vel da si at det er likeså greit at det lages serier rundt hver enkelt superhelt enn dem som gruppe(?)

Alaska kunne absolutt vær en spennende og god setting for True Detective, ja.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Er positiv til alt som har med vold å gjøre på skjermen, gjerne ekstremt mye og av den grafiske sorten. Mmmmmh!

Det sier alt om en fyr som deg! Du må få deg et liv.  :nei:

De som foretrekker å se det på skjermen er de som har et liv, resten sitter i fengsel eller havner der snart

Tror ikke det nei. Å sitte å glo på en skjerm må være meningsløst. Da har du ikke mye å henge fingrene i. Men hver sin lyst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...