Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offisielt grønt lys for sesong 3 av True Detective med Mahershala Ali i hovedrollen.

tumblr_ocoituaw1v1ubn6jto1_500.gif

Ali vil spille etterforsker Wayne Hays. Et mysterium som går tiår tilbake blir bakteppet i en sesong som vil fortelle en historie over tre tidsperioder. Handlingen foregår i Ozark-området, sentralt i USA som består av Arkansas, Missouri og Oklahoma. 

Nic Pizzolatto skriver nok en gang manus, han har skrevet samtlige episoder. Deadwood-skaper David Milch har bidratt på episode 4. Jeremy Saulnier (Green Room/Blue Ruin) vil stå for regi, sammen med Pizzolatto.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Offisielt grønt lys for sesong 3 av True Detective med Mahershala Ali i hovedrollen.

tumblr_ocoituaw1v1ubn6jto1_500.gif

Ali vil spille etterforsker Wayne Hays. Et mysterium som går tiår tilbake blir bakteppet i en sesong som vil fortelle en historie over tre tidsperioder. Handlingen foregår i Ozark-området, sentralt i USA som består av Arkansas, Missouri og Oklahoma. 

Nic Pizzolatto skriver nok en gang manus, han har skrevet samtlige episoder. Deadwood-skaper David Milch har bidratt på episode 4. Jeremy Saulnier (Green Room/Blue Ruin) vil stå for regi, sammen med Pizzolatto.

Så bedre enn sesong 2 tror du?

En av flere ting som gjorde sesong 1 bra var at settingen passet utrolig bra til det kriminelle som skjedde eller omvendt. Ble en veldig atmosfære. LA er litt oppbrukt som setting, så kanskje Ozark kan bidra med mer stemning igjen? Det funka jo i Netflix' Ozarks synes jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Ozark er en utrolig bra serie.

Helt grei for min del, men jeg tror de ødela noe av marketing for meg ved å kjøre den like "det er som Breaking Bad, mannen må gjøre alt for sin familie".

Jason Bateman overbeviser heller ikke som hovedrolleinhaer syns jeg.."å faen, det skjedde" og så går det 4 min og så er han like apatisk og gjør like lite. Scenene med vannet hvor han står og prøver å være dyster virket på meg grei men når jeg tenker på de etter å ha sett sesongen ferdig så virket det bare...hvor ble den dystre stemningen av? Gikk fra å kjenne på følelsene til bare "øøøh, vi har det travelt..more bad shit..jaok..what's next?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...