ilpostino Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Netflix Norge? Netflix ja. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Yes, enda ikke spoilet for ukas episode av GoT! Gleder meg til å se den etter jobb i dag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Herre min hatt jeg sliter med å holde interessen underveis i siste sesong av Orange is the new black.. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Herre min hatt jeg sliter med å holde interessen underveis i siste sesong av Orange is the new black.. Ga opp etter et par tre episoder, forsøker igjen til vinteren dersom det ikke er noe annet å se på. Synes ikke serien er dårlig, det begynner bare å bli litt mye av det samme hvert år, og årets sesong var kjedeligere enn normalt. Når man snakker om kjedelig, måtte også gi opp The Last Tycoon og et par andre serier, som i grunn ikke var så ille, men rett og slett for kjedelige. Det skjer jo aldri noe, time etter time. The Defenders var grei nok, de første episodene var langtekkelige, og åtte episoder var jammen nok, selv om det ble noe bedre i de siste episodene. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Si meg en ting. Jeg oppdaget at serien "Vikingarna" som er på NRK nettTV var på Netflix, men med navnet Norsemen. Har de spilt inn serien på både Norsk og Engelsk?? Først trodde jeg at det kanskje var dubbet, men det ser ikke slik ut. Så hvorfor i all verden har de gjort det. o_O Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Ikke uvanlig at serier endrer navn over landegrensene. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 De spilte inn samtidig med tanke på internasjonalt salg om jeg husker riktig. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Ikke uvanlig at serier endrer navn over landegrensene. Er ikke det at de skiftet navn, det skjønner jeg. Men at de spilte inn to versjoner av serien, en de snakker Norsk (NRK Nett-tv) og på Netflix hvor de snakker Engelsk. Må jo være ekstremt tungvindt når de kunne bare brukt undertekst som i f.eks. Lillyhammer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Åja, trodde det var samme norske som låg tilgjengelig på Netflix jeg Beklager! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Ikke uvanlig at serier endrer navn over landegrensene. Er ikke det at de skiftet navn, det skjønner jeg. Men at de spilte inn to versjoner av serien, en de snakker Norsk (NRK Nett-tv) og på Netflix hvor de snakker Engelsk. Må jo være ekstremt tungvindt når de kunne bare brukt undertekst som i f.eks. Lillyhammer. Er vel fordi det gjør det lettere å selge til f.eks. USA hvor de ofte ikke er interessert i fremmedspråklige ting som er tekstet, men heller vil kjøpe ideen og lage sin egen versjon. 2 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Serien ble spilt inn både på norsk og engelsk! https://www.nrk.no/kultur/_vikingane_-er-kjopt-av-netflix-1.13581791 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Filmen Kon-Tiki ble også spilt inn på norsk og engelsk, om hverandre. Med de samme skuespillerne. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Anbefaler serien The Tick til fans av superhelter. Er bare seks episoder så langt, hver på litt under en halvtime. Men synes serien var morsom, har bra flyt og bra skuespillere, og ligger rimelig fint mellom rent idioti og seriøst drama. Er basert på tegneserier, og hadde en animasjonsserie på 90-tallet, samt en rimelig ræva live-action film i 2001, eller der omkring. Seks episoder til kommer tidlig i 2018. Gleder meg som en unge. https://www.youtube.com/watch?v=g0pct131wLw Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Animasjonsserien mener jeg at jeg likte da jeg var yngre. Ser fram til å se serien, så synd den er på Amazon Endret 27. august 2017 av Tomeito Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Mr. Mercedes er etter min mening definitivt den beste nye serien så langt i år. Det kommer jo en del nye serier neste måned som også ser lovende ut, men kommer helt klart til å følge med på Mr. Mercedes utover høsten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Ville langt ifra kalle den årets beste nye serie, men det er en god serie allikevel. Endret 27. august 2017 av Maury Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Noen tips om hvordan man kan få sett Fire, Walk with me? Regner med at det har relevans til tråden. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Ville langt ifra kalle den årets beste nye serie, men det er en god serie allikevel. Jeg synes nå det, det meste annet av nye serier jeg har sett i år har i beste fall vært middelmådig, flere av de helt elendige. Hva mener du er de beste nye seriene i år? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) FYI for de som lurer på The Expanse på Netflix, så kommer sesong 2 8. september på tjenesten (samme dag som sesong 4 av fantastiske BoJack Horseman). Endret 28. august 2017 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå