Spartapus Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Da jeg så tittelen trodde/håpet jeg et øyeblikk at denne serien var basert på gode gamle Defenders of the Earth, med Flash Gordon, Mandrake, Phantom og Lothar. Dessverre var ikke det tilfellet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Gleder meg til The Defenders! Håper bare det blir mer likt Daredevil, Jessica Jones og Luke Cage enn det blir Iron Fist. Klarte ikke se mer enn en episode av sistnevnte. Tragisk i forhold til de andre som jeg likte så godt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Ga opp Iron Fist etter 20 min. Usikker på om jeg greier å pine meg gjennom hele dritten. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Jeg orker ikke i alle fall. Enten så leser jeg en "recap" av hva man trenger å vite før Defenders kommer, men mest sannsynlig så tror jeg ikke at man trenger å vite noe fra Iron Fist. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Gleder meg til The Defenders! Håper bare det blir mer likt Daredevil, Jessica Jones og Luke Cage enn det blir Iron Fist. Klarte ikke se mer enn en episode av sistnevnte. Tragisk i forhold til de andre som jeg likte så godt. Etter å ha sett de 4 første episodene så kan jeg si at det er mye mer likt de tre første, men den skuffer litt, fordi den bruker litt for mye tid på å samle alle de 4 heltene for en "miniserie" på 8 episoder. I det minste liker jeg Iron Fist bedre her, og med Luke Cage med deres bromance som er noe av det beste med de første 4 episodene, pluss naturligvis Jessica Jones som er så mye mer morsommere karakter enn de 3 andre hovedkarakterene, tross i grunn en mørkere karakter også. Hovedskurken er også litt skuffende, siden selv om Sigourney Weaver kan gjøre det meste så innser jeg etter de første episodene av The Defenders hvor drittlei jeg er The Hand som skurker i disse Marvel-seriene, og hvor mye bedre skurker seriene har hatt med spesielt Kilgrave, Fisk og Cottonmouth. Håper hvis det blir en ny Defenders-serie at de er ferdig med The Hand, og heller viser noen ymse mektige Marvel-skurker som f. eks The Hood eller noe, som passer som en mektig skurk for disse 4. Har skrevet et lengre inntrykk her om de første 4 episodene til The Defenders. Endret 28. juli 2017 av Maury Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Takk for info og inntrykk Maury! Skal lese innlegget også. Alltid kjekt å få inntrykk fra noen man "kjenner" (kjenning på forumet i noen år i alle fall). Må være gøy for deg å se serier tidligere hele tiden også Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Har kun sett 20 min av Iron Fist her og. Men skulle det ikke bli egen the punisher? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Jo. Skal etter planen komme i løpet av 2017. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Har kun sett 20 min av Iron Fist her og. Men skulle det ikke bli egen the punisher? Kommer ca. november. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Har fulgt med på GoT uten å egentlig være spesielt interessert, aldri gitt meg de store opplevelser, bortsett fra noen av dragescenene som jeg synes er litt gøy. Et par pupper her og der er jo også litt ålreit. Ikke noe har begeistret meg så mye som første sesong av The Walking Dead! Koste meg voldsomt, så ble de andre sesongene bare kjedelige. Som The Days of our lives, bare med zombier. De fleste nye serier blir etter sesong 1 som Days of our lives etter sesong 1 har jeg inntrykk av. Sesong 1 lurer deg til å tro at det skal fortsette å være action og spenning i hver episode, og så blir det bare mer og mer prat, mer og mer intriger! Kjedelig!! (ihvertfall i denne sjangeren). Har begynt å se litt på gamle serier, The Wire, Six Feet under osv. Men gir også nye seier en sjanse som Leathal Weapon (veldig lovende), Preacher, Timeless er litt artig, Supernatural og Mr Robot for å nevne noe. Bruker både Netflix, Viaplay og HBO så er mye å velge mellom. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Liker man ikke de første episodene av GoT har jeg liten tro på at det blir noen favoritt. Formelen med vold, sex og intriger satt til en middelaldersk fantasy-verden er hva serien spiller på hele veien gjennom. Lenger ut i serien er det en del uthaling/filler som det er verdt å holde ut med for å få med seg høydepunktene, men de første episodene er rimelig tighte og synes man det er tungt allerede her tror jeg ikke det er noe vits. Første epsode av GoT sesong 1 synes jeg var bra, men ikke helt oppe sammen med andre storserier. Jeg synes faktisk at de trengte større budsjett (kostymer etc. virka rimelige spesielt for Night's watch, samt effekter). Utover i serien merker man at budsjettet har vokst. Så hvis det er det man reagerer på så kan et være greit å holde ut om ikke annet pga det gode manuset. Endret 1. august 2017 av maanemann Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Game of Thones starter... Cmore bestilt i 3 måneder 200 kr totalt.. Regner ikke med at det inkluderer TV2 Sumo eller annen streaming? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Game of Thones starter... Cmore bestilt i 3 måneder 200 kr totalt..Regner ikke med at det inkluderer TV2 Sumo eller annen streaming?Skulle ønske jeg hadde norsk tv her i Sverige. Canal Digital parabol Svensk. CD sier at norsk tv skal komme, men vurderer å skaffe antenne og norsk dekoder. Men vi ser etter leilighet i byen, og da blir det så mye styr.. Det jeg savner er spesielt, norske tv nyheter, norsk sport og norske tvshow. Endret 29. juli 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) VPN Har du Canal digital parabol, last ned appen deres og du kan se på norske kanaler, over VPN såklart. Endret 30. juli 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 VPN Har du Canal digital parabol, last ned appen deres og du kan se på norske kanaler, over VPN såklart. Anbefalinger på VPN mottas med takk... Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Game of Thones starter... Cmore bestilt i 3 måneder 200 kr totalt..Regner ikke med at det inkluderer TV2 Sumo eller annen streaming?Skulle ønske jeg hadde norsk tv her i Sverige. Canal Digital parabol Svensk. CD sier at norsk tv skal komme, men vurderer å skaffe antenne og norsk dekoder. Men vi ser etter leilighet i byen, og da blir det så mye styr.. Det jeg savner er spesielt, norske tv nyheter, norsk sport og norske tvshow. Ah OK. Så du må se GoT når det går direkte du da? Grunnen til at jeg spør er at jeg ønsker å streame C More innhold uten å ha TV2 Sumo (som jeg hadde veldig dårlig erfaring med når det var nytt) på en Internet linje eller Get boks. TV2 Sumo mangler jo også Game of Thrones og da kan man lure på hva annet de mangler fra C more utvalget... Endret 30. juli 2017 av maanemann Lenke til kommentar
0laf Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 VPN Har du Canal digital parabol, last ned appen deres og du kan se på norske kanaler, over VPN såklart. Da må man jo også være kunde i Norge, ellers vil man logge inn i appen med sitt svenske abonnement, å fremdeles få svenske kanaler. Canal Digital tillater egentlig ikke at kunder som bor i Sverige har norsk abonnement, noe som er bare tull etter min mening. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) VPN Har du Canal digital parabol, last ned appen deres og du kan se på norske kanaler, over VPN såklart. Anbefalinger på VPN mottas med takk...Brukte Mullvad: https://www.mullvad.nettil å se på norske kanaler når jeg var i Spania. Fungerte fint det. Ellers har jeg og god erfaring med IPVanish: https://www.ipvanish.com Velger du en av dem er du safe på en god og kjapp VPN. Men ja, som sagt over meg her så er det vel slik du ikke får norske kanaler gjennom appen siden du er svensk kunde ... men med VPN kan du jo kjøpe TV2 sumo, cmore, i tillegg Dplay som gir TVNorge og Discovery Networks kanaler som TVNorge, FEM, MAX, VOX, Discovery, Eurosport osv. Endret 30. juli 2017 av Lami Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Game of Thones starter... Cmore bestilt i 3 måneder 200 kr totalt..Regner ikke med at det inkluderer TV2 Sumo eller annen streaming?Skulle ønske jeg hadde norsk tv her i Sverige. Canal Digital parabol Svensk. CD sier at norsk tv skal komme, men vurderer å skaffe antenne og norsk dekoder. Men vi ser etter leilighet i byen, og da blir det så mye styr.. Det jeg savner er spesielt, norske tv nyheter, norsk sport og norske tvshow. Ah OK. Så du må se GoT når det går direkte du da? Grunnen til at jeg spør er at jeg ønsker å streame C More innhold uten å ha TV2 Sumo (som jeg hadde veldig dårlig erfaring med når det var nytt) på en Internet linje eller Get boks. TV2 Sumo mangler jo også Game of Thrones og da kan man lure på hva annet de mangler fra C more utvalget... Nei vi kan sef se på nett også, bare koblet dekoderen til ruteren med en internet LAN? Ledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå