Mala Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg kan bare gi deg ett tips; Følg med. Vekk med mobiltelefoner og nettbrett, det vil du ha mye igjen for etter hvert som historien utvikler seg. Her er det mange familienavn,forhold og steder å holde tritt på. Og selvsagt er det ganske sløvt å avfeie en serie etter 2 episoder. 5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Se ferdig sesong 1 hvertfall. Og jeg synes GoT er en serie som bare blir bedre og bedre. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg syntes faktisk at første sesong av GoT var bånn. Skjønte ikke at folk så på dette liksom.. Men fikk beskjed om at det tok seg opp i 2. sesong, og det synes jeg det gjorde Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Kjenner faktisk ingen som har gitt Game of Thrones en ordentlig sjanse og ikke likt det. Altså sett noen episoder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Personlig var det vel sesong 2 som var den dårligste sesongen synes jeg, hvis jeg husker riktig (hvis jeg ikke forveksler med sesong 4). Det var en sesong der serien måtte håndtere et til dels dårlig kildemateriale fra George R.R. Martin. Var mye unødvendig "loking" med enkelte karakterer. Fjorårets sesong var min favorittsesong av serien. Var gøy å oppleve sesongpremieren for første gang på storskjerm i dag på Colloseum Kino. Er nok den serien som har fungert best på kino av hva jeg har sett. Nest-best har vært Marco Polo, som hadde et flott lyddesign og kulisser, tross for være en serie jeg kjeda meg nesten ihjel av. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Synes faktisk de siste sesongene har vært de beste. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Kommer en ny stor fantasyserie, Kingkiller Chronicles. Men jeg tviler på at den kan sammelignes med LOTR eller GoT. Den har mye mer til felles med Harry Potter, men ikke for barn... Med mye fokus på musikk, realistisk(!) magi og dyp worldbuilding... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg kan bare gi deg ett tips; Følg med. Vekk med mobiltelefoner og nettbrett, det vil du ha mye igjen for etter hvert som historien utvikler seg. Her er det mange familienavn,forhold og steder å holde tritt på. Og selvsagt er det ganske sløvt å avfeie en serie etter 2 episoder. Følg godt med på alt ned stark foretar seg. Hovedpersonen i serien. 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Liker man ikke de første episodene av GoT har jeg liten tro på at det blir noen favoritt. Formelen med vold, sex og intriger satt til en middelaldersk fantasy-verden er hva serien spiller på hele veien gjennom. Lenger ut i serien er det en del uthaling/filler som det er verdt å holde ut med for å få med seg høydepunktene, men de første episodene er rimelig tighte og synes man det er tungt allerede her tror jeg ikke det er noe vits. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Er det flere enn meg som synes at "Good Karma Hospital" er en døll feelgood-serie for sippete kjerringer? Den er så pusete at jeg orker ikke se reklamene for den engang. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Sexen forsvinner ærlig talt ganske fort... Akkurat som i livet... 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Tror det var noen her som nevnte at HBO-appen til Samsung tv'en h*ns har blitt oppdatert. HBO-appen til PS4 har også blitt oppdatert og gir bedre bilde. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Er det flere enn meg som synes at "Good Karma Hospital" er en døll feelgood-serie for sippete kjerringer? Den er så pusete at jeg orker ikke se reklamene for den engang. Ja, jeg har sett det samme i enkelte andre serier - at det er mye sex i de første episodene for så å ebbe ut. Jeg lurer på om dette er bevisst for å holde på oppmerksomheten til seerne frem til de kan få i gang plottet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 The Good Karma Hospital er en familieserie som sendes på lørdager originalt i UK rett etter nyhetene. Så det er hva man burde forvente. Husk nå at TV2 Sumo akkurat nå er i et kjøpemodus med at de kjøper opp veldig mye billig innhold, som The Good Karma Hospital ganske sikkert er. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Kommer en ny stor fantasyserie, Kingkiller Chronicles. Men jeg tviler på at den kan sammelignes med LOTR eller GoT. Den har mye mer til felles med Harry Potter, men ikke for barn... Med mye fokus på musikk, realistisk(!) magi og dyp worldbuilding... DENNE gleder jeg meg til - hvis de får til castingen av Kvothe! Gleder meg også til tredjeboka, når enn den kommer.... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Kommer en ny stor fantasyserie, Kingkiller Chronicles. Men jeg tviler på at den kan sammelignes med LOTR eller GoT. Den har mye mer til felles med Harry Potter, men ikke for barn... Med mye fokus på musikk, realistisk(!) magi og dyp worldbuilding... DENNE gleder jeg meg til - hvis de får til castingen av Kvothe! Gleder meg også til tredjeboka, når enn den kommer.... Er ikke så bekymra for casting av Kvothe som jeg er av stemningen... Veldig delikat balanse mellom humor og tragedie, thriller og drama i denne bokserien... Kan bli veldig mange drafts av pilotepisoden, tenker jeg meg... Kvothe er grei: Tom Hiddleston som Kote og antageligvis en helt ukjent person som young Kvothe. University-aged Kvothe sliter jeg med, og jeg tviler faktisk på at de finner noen kjente som passer der heller... Men å finne en god skuespiller er ikke halvparten så vanskelig som å lage en god tv-serie... Endret 18. juli 2017 av Shruggie Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Helt enig, men caster de en ung Kvothe som virkelig ikke passer, blir kanskje serien usebar uansett. Men har troa. Virker som en overkommelig bokserie å lage tv-serie av. Ikke sånn som WoT, som jo det har vært rykter om å lage en tv-serie av også i over 20 år. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Wheel of Time ser jeg ikke som tv-serie i det hele tatt, historien er alt for lang og komplisert. Gentlemen Bastards, derimot! Det hadde blitt serie, det! Endret 18. juli 2017 av Shruggie Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 A Series of Unfortunate Events, er en tullserie og intro sangen minner meg om Badger Badger (Gikk tom for noe å se på Netflix) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Har gitt Silicon Valley et forsøk den siste uken. Liker det veldig godt! Ser det er en del sesonger, håper de klarer å levere jevnt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå