MKej Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 (endret) Endret 10. juli 2017 av MKej Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Også kommer en vis Netflix-serie tilbake med en ny sesong i september. "Back in the 90s I was in a very famous TV show (Waaaah!)" Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 The Expanse er herlig! Gleder meg skikkelig til sesong 3. Når kommer egentlig sesong 2 på Netflix? Ser Netflix også har fått Killjoys inn i katalogen. Første sesongen var litt meh.. Men synes det tar seg opp utover sesong 2. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Såg HBO appen på Samsung TV'er hadde fått seg en facelift når jeg såvidt var innom i går kveld. Tenker at det sikkert ikke kan bli verre enn det var, men er det noen som har fått litt driftstid med den nye appen? Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Såg HBO appen på Samsung TV'er hadde fått seg en facelift når jeg såvidt var innom i går kveld. Tenker at det sikkert ikke kan bli verre enn det var, men er det noen som har fått litt driftstid med den nye appen? HBO Nordic app'en på PS4, next up! (på overtid at det blir gjort noe med den ihvertfall. Dog ikke mye som tyder på at det er tilfelle at det blir gjort noe). Noen som vet om hvor mange HBO N. ab. som er på Samsung TV (Tizen) kontra PS4? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 (endret) Game of Thones starter... Cmore bestilt i 3 måneder 200 kr totalt.. Endret 16. juli 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 (endret) Vurderer å gjøre det samme. Off-the-back-of-a-truck fungerer jo, men når det IKKE fungerer er det så irriterende... Men det blir HBO Nordic for meg, ikke CMore. Endret 16. juli 2017 av Shruggie Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Å laste ned pirat sluttet jeg med når de nye lovene kom.. Jeg har ikke savnet det i det hele tatt, da både filmer og netstream og tv har blitt mye mer tilgjengelig og billigere.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Hvilke lover? Kan ikke se at noe er forandret Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Hvilke lover? Kan ikke se at noe er forandret Lovene er vel forandret slik at man nå kan bli fysisk tatt, før så kunne ikke feks Telenor utgi informarsjon om deg. Å bruke fake ip adresse kan gjøre folk mer intressert i deg også, blir samme som kriminelle som bytter telefon altfor ofte. Det er jo å be om å bli etterforsket.... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 (endret) Jeg tror ikke det har noe å si.. man blir nok ikke tatt om man ikke aktivt laster opp en del. Men etisk har det blitt et problem for meg, nå som jeg har netflix, spotify og blurays.. Dersom titler ikke er å få tak i så blir settingen noe annet, men isåfall har distributør en fordel av at tittel blir spredd og kjent. Men det er ikke ofte... Endret 16. juli 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Problemet med Netflix er at seriene ligger stort sett 1 sesong bak Amerikanerne og filmene kommer etter at de har kommet på blu-ray Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 (endret) Problemet med Netflix er at seriene ligger stort sett 1 sesong bak Amerikanerne og filmene kommer etter at de har kommet på blu-ray Jeg har ikke noe problem med dette, ser bare omtrent Serier fra Netflix på netflix, og kanskje en Netflix film en gang i blandt. Storfilmer ser jeg helst på bluray, det er sjelden de har noen storfilmer på netflix som jeg ikke har i hylla selv. Endret 16. juli 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Noen som vet når (norsk tid) game of thrones blir tilgjengelig på hbo eller cmore? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Netflix abb, går ut i slutten av Juli, men kommer nok til å subbe igjen når Stranger Things kommer ut i slutten av Oktober Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Noen som vet når (norsk tid) game of thrones blir tilgjengelig på hbo eller cmore? https://www.nextgot.com/ Litt under 6 timer 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Inatt 3 på Cmore.. Imorgen 2100.. Er det tilgjengelig over nett på CD? fra imorgen? Kona jobber sent og vil gjerne se, husker ikke hvordan nett on demand funker på CD.. Sverige da.. Men skulle gjelde det samme som i Norge vil jeg tro... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Men slippes hele sesongen nei eller blir det en episode i uka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå