Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såg HBO appen på Samsung TV'er hadde fått seg en facelift når jeg såvidt var innom i går kveld.

Tenker at det sikkert ikke kan bli verre enn det var, men er det noen som har fått litt driftstid med den nye appen?

Lenke til kommentar

Såg HBO appen på Samsung TV'er hadde fått seg en facelift når jeg såvidt var innom i går kveld.

Tenker at det sikkert ikke kan bli verre enn det var, men er det noen som har fått litt driftstid med den nye appen?

HBO Nordic app'en på PS4, next up! (på overtid at det blir gjort noe med den ihvertfall. Dog ikke mye som tyder på at det er tilfelle at det blir gjort noe). Noen som vet om hvor mange HBO N. ab. som er på Samsung TV (Tizen) kontra PS4?

Lenke til kommentar

Hvilke lover?

Kan ikke se at noe er forandret

Lovene er vel forandret slik at man nå kan bli fysisk tatt, før så kunne ikke feks Telenor utgi informarsjon om deg.

Å bruke fake ip adresse kan gjøre folk mer intressert i deg også, blir samme som kriminelle som bytter telefon altfor ofte.

Det er jo å be om å bli etterforsket....

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det har noe å si.. man blir nok ikke tatt om man ikke aktivt laster opp en del.

Men etisk har det blitt et problem for meg, nå som jeg har netflix, spotify og blurays..

Dersom titler ikke er å få tak i så blir settingen noe annet, men isåfall har distributør en fordel av at tittel blir spredd og kjent.

Men det er ikke ofte...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Problemet med Netflix er at seriene ligger stort sett 1 sesong bak Amerikanerne og filmene kommer etter at de har kommet på blu-ray

Jeg har ikke noe problem med dette, ser bare omtrent Serier fra Netflix på netflix, og kanskje en Netflix film en gang i blandt.

Storfilmer ser jeg helst på bluray, det er sjelden de har noen storfilmer på netflix som jeg ikke har i hylla selv.   :)

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...