erlendo89 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kom endelig i gang med sesong 3 av Burn Notice i går. Det blir spennende å se videre. Og forhåpentligvis, så er episode 11 av 24 lastet ned, så jeg kan se den i kveld. Er det noen som følger med på Spartacus? Har hørt fra en på jobben at det skulle være en bra serie. Skjekke litt på nett, og det så litt bra ut, men lurer på hva folk her synes. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Fy faen, og bra twin peaks er! Den desidert beste serien jeg noen gang har vært borti. LYNCH IS FAKKING AMAJSING!!!!!!!!!! Denne scenen er ubeskrivelig. Serien er ubeskrivelig. Min lenke Før dette hadde jeg aldri sett noe av Lynch. Alikevel følte jeg et så sterkt nærvær. Følte meg liksom så "hjemme" hele tiden. At jeg hadde kjent han i mange år. Atmosfæren er helt fantastisk gjenom hele serien. Karakterene,musikken! Fy faen meg alt klinger! Dette er helt fantastisk. Rett og slett! Fikk nettopp hjem Twin Peaks Definitive Gold Box Edition. Er på episode 24. Veldig, veldig bra, men føler det dabber litt av med mordersaken om Lora og "den onde ånden" eller hva du skal kalle det. Håper virkelig det skjer noe helt sykt mot slutten nå! =) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 MÅ dere spoile Twin Peaks? Til og med microdoser at plottet kan ødelegge. Spoilertag folkens! Holder for tiden på med sesong 2 av 24, spennende! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Spoilertags er her av en grunn! Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Så akkurat siste episode av Six Feet Under. Jeg har ikke ord, for en fantastisk slutt på en fantastisk serie! WOW!! Denne serien er topp 3 hos meg nå, sammen med Sopranos og The Wire. Dere HBO-fans der ute må faktisk se denne med en eneste gang! Endret 12. mars 2010 av jonastra Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Oi, Six Feet Under er det lenge siden jeg har sett! Så til sesong 3 for et par år siden, men så gikk det helt i glemmeboka. Tror jeg skal fortsette nå, som du sier er det en veldig god serie. Takk for påminnelsen Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Da har du mye i vente. Jeg har lenge hørt om mange som mener den har tidenes slutt noensinne laget, og jeg sier meg helt enig med de som mener det! Sykt, rett og slett! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Holder på med fjerde sesong av Six Feet Under selv, og det er definitivt en av de beste HBO-seriene. Ingenting slår Oz dog. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvis jeg fortsetter å lese denne tråden kommer sosiallivet mitt til å forsvinne, får tips til serier omtrent hver dag. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Men mange serier som ikke er så bra også, da Kommer an på smaken, egentlig. Er du (u)heldig så liker du 90% eller mer av alle seriene, og det blir jo fort tidkrevende Godt at Futurama kommer tilbake ihvertfall! Gleder meg veldig til det comebacket der. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 MÅ dere spoile Twin Peaks? Til og med microdoser at plottet kan ødelegge. Spoilertag folkens! Holder for tiden på med sesong 2 av 24, spennende! Så nettopp ferdig episode 26! HAR STORE FORVENTNINGER TIL DE 3 SISTE EPISODENE (!!!) Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Holder for tiden på med sesong 2 av 24, spennende! Den beste sesongen å se på DVD. Bare å skippe alle Kim-scenene. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 WWII in HD http://www.imdb.com/title/tt1489097/ Noen som har sett den? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Herlig! Har den selv, muligens det beste jeg eier av serie bokser. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Beste jeg eier er vel Oz-boksen(den med hele serien), og jeg har samme Twin Peaks boks. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har også den gyldne boksen der. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ja er vel det mest spennende i min samling og. Kan ikke alle legge ut bilde av sin samling av serier da. Så får vi se hva de andre har? Tror jeg må se de tre første episodene av Twin Peaks på nytt igjen jeg nå. Så får jeg hele handlingen samtidig. Er så mange serier jeg må følge med på. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Husk at det er den originale piloten du må se, ikke den internasjonale (tror det var det den het). Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Skulle gjerne sett Twin Peaks igjen, på Blu-Ray. Men det skjer vel ikke på ei stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå