Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Kom endelig i gang med sesong 3 av Burn Notice i går. Det blir spennende å se videre.

Og forhåpentligvis, så er episode 11 av 24 lastet ned, så jeg kan se den i kveld.

Er det noen som følger med på Spartacus? Har hørt fra en på jobben at det skulle være en bra serie. Skjekke litt på nett, og det så litt bra ut, men lurer på hva folk her synes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen, og bra twin peaks er!

Den desidert beste serien jeg noen gang har vært borti.

LYNCH IS FAKKING AMAJSING!!!!!!!!!!

Denne scenen er ubeskrivelig. Serien er ubeskrivelig.

Min lenke

Før dette hadde jeg aldri sett noe av Lynch.

Alikevel følte jeg et så sterkt nærvær. Følte meg liksom så "hjemme" hele tiden. At jeg hadde kjent han i mange år.

Atmosfæren er helt fantastisk gjenom hele serien. Karakterene,musikken! Fy faen meg alt klinger! Dette er helt fantastisk. Rett og slett! :)

Fikk nettopp hjem Twin Peaks Definitive Gold Box Edition. Er på episode 24. Veldig, veldig bra, men føler det dabber litt av med mordersaken om Lora og "den onde ånden" eller hva du skal kalle det. Håper virkelig det skjer noe helt sykt mot slutten nå! =)

Lenke til kommentar

Så akkurat siste episode av Six Feet Under. Jeg har ikke ord, for en fantastisk slutt på en fantastisk serie! WOW!! Denne serien er topp 3 hos meg nå, sammen med Sopranos og The Wire. Dere HBO-fans der ute må faktisk se denne med en eneste gang!

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

MÅ dere spoile Twin Peaks? Til og med microdoser at plottet kan ødelegge. Spoilertag folkens!

Holder for tiden på med sesong 2 av 24, spennende!

Så nettopp ferdig episode 26! HAR STORE FORVENTNINGER TIL DE 3 SISTE EPISODENE (!!!)

Lenke til kommentar

Ja er vel det mest spennende i min samling og.

Kan ikke alle legge ut bilde av sin samling av serier da. Så får vi se hva de andre har?

Tror jeg må se de tre første episodene av Twin Peaks på nytt igjen jeg nå. Så får jeg hele handlingen samtidig. Er så mange serier jeg må følge med på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...