Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+alsdf

Kan legge til at der er en film også.

Fire Walk with Me. Ser på denne som en slags Prolog til serien :thumbup:

Dette er rett og slett en legendarisk serie. Alt er perfekt i mine øyne. Og mystikken?! Fantastisk. Skal dog være ærlig og si at den trenger en runde til hos meg, mye "abstrakt" materiale. Men dette bare forsterker min kjærlighet til serien :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Milde måne, nå er det ikke lenge til The Pacific.

Jeg vet! :D Gleder meg som en mann!

Hva betyr egentlig closed captioning?

Det betyr undertekster som man må velge å vise.

Wikipedia

Det er riktig, men ikke helt utfyllende.

I tillegg til vanlig teksting av samtale så tekstes alt som skjer av lyd.

F.eks. kan det stå:

"<Torden>"

Eller:

"<Sirene>"

Lenke til kommentar

Karra sammen 3 første episodene av "How to make it in America" i går kveld. Ble positivt overrasket og likte serien fra første øyeblikk.

Har selv vært i NY 2 ganger, og besøkt de stedene som folk normalt sett ikke drar til og tenker på når man er der. Var veldig kult å få ennå bedre innblikk i det daglige. Serien har sine småplukk av feil, men har et stort potensiale til å bli en fin hit.

Lenke til kommentar

Tviler på at Happy Town er en serie som er noe særlig vitsen å sette seg inn i. Ny serie, med et sånt plot på enten ABC eller NBC er dømt til overleve bare en halv sesong. Selvfølgelig kan serien få noen seere, men tviler på at de blir store nok til at serien faktisk klarer å overleve.

Jeg liker selv How To Make It In America stort. Også fordi jeg også har et lite forhold til byen selv(har en kamerat som bor og studerer der). Men ikke det vi ser i serien, så det er noe av det som appelerer meg til serien, i tilegg til det at vi han fra American Pie og Luiz Guzman(fra Oz).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Husker hvor skummelt det var da X-files kom for første gang.....nå ler jeg meg fillete av den scenen hvor fyr'n blir overfalt av kakerlakker :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...