Gjest Slettet+alsdf Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kan legge til at der er en film også. Fire Walk with Me. Ser på denne som en slags Prolog til serien Dette er rett og slett en legendarisk serie. Alt er perfekt i mine øyne. Og mystikken?! Fantastisk. Skal dog være ærlig og si at den trenger en runde til hos meg, mye "abstrakt" materiale. Men dette bare forsterker min kjærlighet til serien Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Så at det var en film og ja. Men den kan jeg vel se etter å ha sett serien eller? Siden den ble laget etter serien var ferdig så er vel ikke det noe problem Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 PS: Se filmen ETTER serien!!! (VELDIG viktig) Selv synes jeg egentlig filmen ødela litt, da _alt_ ble avslørt. Men jojo, helt ok film. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ok. Var planen å se filmen etterpå uansett. Hoho, gleder meg til å få pakke i posten Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva betyr egentlig closed captioning? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Da skulle jeg være "up to date" på 24, HIMYM, TBBT og T&AHM Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Milde måne, nå er det ikke lenge til The Pacific. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Så akkurat siste episoden i House sesong 5, og må si jeg ble litt satt ut. Kan nesten ikke vente til jeg får startet på sesong 6 om et par uker. Hvorfor vente så lenge? Hva betyr egentlig closed captioning? Det betyr undertekster som man må velge å vise. Wikipedia Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Milde måne, nå er det ikke lenge til The Pacific. Jeg vet! Gleder meg som en mann! Hva betyr egentlig closed captioning? Det betyr undertekster som man må velge å vise. Wikipedia Det er riktig, men ikke helt utfyllende. I tillegg til vanlig teksting av samtale så tekstes alt som skjer av lyd. F.eks. kan det stå: "<Torden>" Eller: "<Sirene>" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Poirot ble servert "faggots" og "spotted dick" av inspektør Japp.....paging dr Freud Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Syns Twin Peaks er oppskrytt , så det 2 år siden & det var ikkeno spesielt imo :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ja den er ikke for alle.. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noen som har tenkt å se Happy Town når det kommer? Tror det skal være inspirert av Twin Peaks. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noen som har tenkt å se Happy Town når det kommer? Tror det skal være inspirert av Twin Peaks. Ikke hørt om, men har iaff god nok grunn til å se den nå. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Satser på at de klarer å innfrir forventningene nå da. Forresten en liten artikkel om serien her Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hmm, kan da ikke være så ille det der. Får vel ta en titt når det kommer ut. Takker for info Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Karra sammen 3 første episodene av "How to make it in America" i går kveld. Ble positivt overrasket og likte serien fra første øyeblikk. Har selv vært i NY 2 ganger, og besøkt de stedene som folk normalt sett ikke drar til og tenker på når man er der. Var veldig kult å få ennå bedre innblikk i det daglige. Serien har sine småplukk av feil, men har et stort potensiale til å bli en fin hit. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Tviler på at Happy Town er en serie som er noe særlig vitsen å sette seg inn i. Ny serie, med et sånt plot på enten ABC eller NBC er dømt til overleve bare en halv sesong. Selvfølgelig kan serien få noen seere, men tviler på at de blir store nok til at serien faktisk klarer å overleve. Jeg liker selv How To Make It In America stort. Også fordi jeg også har et lite forhold til byen selv(har en kamerat som bor og studerer der). Men ikke det vi ser i serien, så det er noe av det som appelerer meg til serien, i tilegg til det at vi han fra American Pie og Luiz Guzman(fra Oz). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Husker hvor skummelt det var da X-files kom for første gang.....nå ler jeg meg fillete av den scenen hvor fyr'n blir overfalt av kakerlakker Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Snart er første sesong av The Wire ferdig nedlastet, I'm überstoked! Kjøper alle sesongene på DVD hvis jeg liker det jeg ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå