Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynt å bli litt hektet på The Expanse! Så 1.5 episode for noen måneder siden uten å bli heelt fengt av serien. Ga den en sjanse igjen og fått sett litt mer nå. Tok seg opp en del synes jeg. Er ikke vant til å se sci-fi med litt lavere budsjett nå til dags, men etter man godtok at CGI-en blir litt åpenlys så ble det litt lettere å se på også. Fortsatt på sesong en da, så har en del igjen. 

Lenke til kommentar

Bare å registrere seg og sikre seg med betalingsmidler og kjøre på :) Gleder meg særdeles mye til TP ja :wee:

Må vel laste ned ett eller annet tillegg til nettleseren muligens også for at streamingen skal fungere, men det får man slengt i trynet som regel.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er Twin Peaks ute i morgen kveld?

De to første episodene bør være klare i morgen formiddag, men HBO Nordic er ganske trege på å legge ut nytt materiale, så det er vanskelig å vite med sikkerhet. For håpe de er klare på ettermiddagen, i hvert fall.

Endret av tlwrtpmc
Lenke til kommentar

Er Twin Peaks ute i morgen kveld?

De to første episodene bør være klare i morgen formiddag, men HBO Nordic er ganske trege på å legge ut nytt materiale, så det er vanskelig å vite med sikkerhet. For håpe de er klare på ettermiddagen, i hvert fall.

Wow. 

Dette blir evig bra! :) 

Strengt tatt har jeg lave forventninger, men er forsiktig optimist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...