maanemann Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Hatfields and McCoys er genuint det dårligste jeg har sett mer enn 50 min av. Nesten så dølt at det at det ikke er til å tro. Katastrofalt kjedelig. Og karakterdrama er atpåtil tingen min. Ok, takk! Hvis ingen er uenig i det, stryker jeg det av listen over ting å se. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) Billions...woah. Synd jeg ikke kan få tillit til Damian Lewis,som skuespiller Endret 1. mai 2017 av b-real Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Har begynt igjen å se Star Trek Voyager å Star Trek Next Neneration med ps vr, Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Morsom episode den nye av Simpsons Likte deres vri av fenomenet Pokemon Go. Og jeg lo godt når Homer måtte bade i tomatsaus pga en skunk Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Billions...woah. Synd jeg ikke kan få tillit til Damian Lewis,som skuespillerWhat? Major Winters jo.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Helt ærlig så liker jeg Billions jævlig godt, faktisk. Nølte litt med å starte på den helt i starten, men trosset den lunkne omtalen her inne og ble overrasket. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Jeg liker billions, men jeg er litt svak for serier fra finansverdenen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 (endret) Billions...woah. Synd jeg ikke kan få tillit til Damian Lewis,som skuespillerWhat? Major Winters jo.. Joda,han er det men jeg er noen splitt sekunder jeg ikke kjøper rollen som han spiller i Billions. Er bare en magefølelse, har ikke noe helt konkret å komme med :S Endret 2. mai 2017 av b-real Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Enig. Jeg falt av serien etter den der Metallica episoden.. Alle andre i serien er gode, men Damian Lewis passer ikke i en slik rolle. Kanskje han funker for de som ikke har sett Band Of Brothers? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Har sett Band of Brothers over en håndfull ganger ++ Så kanskje jeg er unntaket da 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Har sett Band of Brothers over en håndfull ganger ++ Så kanskje jeg er unntaket da Jeg og tydeligvis. Lenke til kommentar
ayy Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Har sett første episode av American Gods. Fikk høre det var en skikkelig sær serie og da måtte jeg bare sjekke den ut! Joda den er spesiell. Er ganske glad i serier som handler om det absurde, og som ikke nødvendigvis har noe svar eller en dypere mening. Type Twin Peaks. Vet ikke om jeg kan anbefale dere å se den da. Vil tro det er ganske love it or hate it serie. Har bare sett en episode så kan ikke si så mye om plottet heller. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Neste ukes episode av Better Call Saul er kanskje den mest Breaking Bad-ish episoden av serien til nå. Mye snadder i episoden. Knallepisode! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Har sett første episode av American Gods. Fikk høre det var en skikkelig sær serie og da måtte jeg bare sjekke den ut! Joda den er spesiell. Er ganske glad i serier som handler om det absurde, og som ikke nødvendigvis har noe svar eller en dypere mening. Type Twin Peaks. Vet ikke om jeg kan anbefale dere å se den da. Vil tro det er ganske love it or hate it serie. Har bare sett en episode så kan ikke si så mye om plottet heller. American gods, basert på Neil Gaiman boka eller? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Ja. Neil Gaiman er også produsent på serien, skulle skrive en episode, men valgte heller å bruke tiden han hadde til promotering og skape en original karakter for serien. 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Gleder meg til å få sett American Gods. Bare jeg får sett den.. Går på en tjeneste jeg ikke har, og vet ikke om jeg gidder å skaffe meg den med det første Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Vi ser på en serie på Netflix, Greenleaf. Egentlig nokså god. Det står at det er en Netflix-serie. Jeg vet at sesong 2 holder på å gå nå, men den er ikke på Netflix. Noen som vet hvorfor? Er det ikke slik at Netflix-serier som regel blir sluppet i sin helhet? Og, hvordan har det seg at Netflix-serie ikke sendes på Netflix, hvor går den da? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Det er ikke en Netflix-serie i grunn. Netflix har bare kjøpt eksklusive rettigheter til serien, som gjør at de får serien etter sesongen er sendt i USA og at de kan stemple Netflix-logoen på det. Netflix er ikke involvert i produksjonen, men er med å betale. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Begynt på The Leftovers, ikke så mye å forstå etter noen episoder?? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Hva er det du sliter med å forstå? Serien er om menneskene som sitter igjen med håpløshet, frustrasjon og sorg etter noe uforklarlig har skjedd, og frykten for at det kanskje kan skje igjen. Pluss at den går inn på tro, enten det er i religion, familie eller i andre mennesker. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå