Bone Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Begynte på BoJack.. Orket ikke å se hele første episode. Mulig det tar seg opp. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Eier man ikke tålmodighet er det ikke den beste serien å se nei. Mye av kommentarene på Reddit eksempelvis oppsummerer mye av hvordan serien starter litt elendig, og blir til noe veldig spesielt. https://www.reddit.com/r/television/comments/427r28/bojack_horseman_really_surprised_me_with/ Endret 30. april 2017 av Maury Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Føler meg selv ganske tålmodig. Jeg og fruen skulle gi serien en sjanse siden folk hadde sagt positive ting om dem. Men, som nevnt ble vi ikke ferdig med første episoden. Vet ikke hvordan du kan dra konklusjonen om at jeg/vi ikke eier tålmodighet, det kan jo bare være at vi virkelig ikke likte det vi så, og synes det bare var dumt og kjedelig..?! Den kan ta seg opp, ikke umulig, men serien var langt fra gøy og fristet dessverre ikke til fortsettelse. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Hæ? Jeg sa ingenting om at du var utålmodig. EDIT: Så jeg skrev du nå, ikke man som var meningen. Jeg snakker av egen erfaring, at man må nesten sette seg til ro noen ganger. Som regel har serier som har startet tregt og jeg må være i "mood" for endt opp med å være de mest givende seriene for meg personlig, ala Mad Men, The Leftovers, og jeg tror det gjelder litt for Black Sails (som jeg har forsøkt sånn i ganske hektiske perioder i ny og ne å prøve å komme inn i, men klarer det ikke selv om serien burde være for meg). BoJack Horseman var også en slik serie. Startet som en quirky og litt lame animert serie med noe god Hollywood-satire, før den vokste til å bli noe helt annet enn hva Netflix promoterte serien med å være (i en positiv forstand). Endret 30. april 2017 av Maury Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Hvor går The Leftovers? Ikke på Netflix. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 The Leftovers er på HBO Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Du har nok rett i det du sier, Maury.. Archer er en serie jeg hadde gått glipp av om jeg ikke hadde prøvd en tur til. Så den en gang, en episode alene, men fenget ikke så veldig. Dog, mer enn BoJack.. La den fra meg. Så fikk jeg med madamen til å se sammen, og vi digger den nå.. Noen serier er det godt å ha noen å le med.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 BoJack kom jeg aldri i gang med og syns ikke det var noe what so ever. Archer er absolutt god humor å få med seg! Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) [klipp] Men Israelske Fauda er bra greier. [klipp] Ja den har jeg hørt bra ting om. Hva med: Saints and Strangers Hatfields & McCoys Det var disse feide-seriene jeg tenkte på Imdb-omtale sier at Las chicas del cable er litt over middels.. Jeg har også en mistanke om at den er litt såpete...(?) Endret 30. april 2017 av maanemann Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Hatfields and McCoys er genuint det dårligste jeg har sett mer enn 50 min av. Nesten så dølt at det at det ikke er til å tro. Katastrofalt kjedelig. Og karakterdrama er atpåtil tingen min. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Better Call Saul er heldigvis tilbake. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Neste ukes episode av Better Call Saul er kanskje den mest Breaking Bad-ish episoden av serien til nå. Mye snadder i episoden. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Neste ukes episode av Better Call Saul er kanskje den mest Breaking Bad-ish episoden av serien til nå. Mye snadder i episoden. Neste uke? Neste episode som blir sluppet i usa? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) Jeg skrev neste ukes episode. Så ja, den som slippes på Netflix her hjemme tirsdag/sendes natt til tirsdag amerikansk tid. Endret 1. mai 2017 av Maury 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Jeg skrev neste ukes episode. Så ja, den som slippes på Netflix her hjemme tirsdag/sendes natt til tirsdag amerikansk tid. Altså episode 4. Hvordan har du fått sett den allerede? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Jeg skrev neste ukes episode. Så ja, den som slippes på Netflix her hjemme tirsdag/sendes natt til tirsdag amerikansk tid. Altså episode 4. Hvordan har du fått sett den allerede? Se signaturen hans Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Slet selv med å komme inn i Bojack, og la det fra meg etter et par episoder. Tok det opp igjen ved en senere anledning, og det angrer jeg ikke på for å si det mildt. Noe av det bedre jeg har sett. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Jeg ser på animerte serier nå og da, men jeg blir sjelden like glad i de som jeg blir i vanlige serier. Min konklusjon er at jeg ikke lever meg inn i de fordi jeg ikke ser skuespillere på skjermen, men bare hører stemmene deres. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Samt at det meste minner om "Family Guy" enten i dårlige vitser eller i tegnestilen. Skaper dårlig utgangspunkt. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Silicon Valley er rett og slett en herlig serie! Digger den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå