Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler meg selv ganske tålmodig. Jeg og fruen skulle gi serien en sjanse siden folk hadde sagt positive ting om dem. Men, som nevnt ble vi ikke ferdig med første episoden. Vet ikke hvordan du kan dra konklusjonen om at jeg/vi ikke eier tålmodighet, det kan jo bare være at vi virkelig ikke likte det vi så, og synes det bare var dumt og kjedelig..?!

Den kan ta seg opp, ikke umulig, men serien var langt fra gøy og fristet dessverre ikke til fortsettelse.

Lenke til kommentar

Hæ? Jeg sa ingenting om at du var utålmodig. 

EDIT: Så jeg skrev du nå, ikke man som var meningen. 

Jeg snakker av egen erfaring, at man må nesten sette seg til ro noen ganger. Som regel har serier som har startet tregt og jeg må være i "mood" for endt opp med å være de mest givende seriene for meg personlig, ala Mad Men, The Leftovers, og jeg tror det gjelder litt for Black Sails (som jeg har forsøkt sånn i ganske hektiske perioder i ny og ne å prøve å komme inn i, men klarer det ikke selv om serien burde være for meg).

BoJack Horseman var også en slik serie. Startet som en quirky og litt lame animert serie med noe god Hollywood-satire, før den vokste til å bli noe helt annet enn hva Netflix promoterte serien med å være (i en positiv forstand).

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Du har nok rett i det du sier, Maury..

Archer er en serie jeg hadde gått glipp av om jeg ikke hadde prøvd en tur til. Så den en gang, en episode alene, men fenget ikke så veldig. Dog, mer enn BoJack.. La den fra meg. Så fikk jeg med madamen til å se sammen, og vi digger den nå..

Noen serier er det godt å ha noen å le med..

:)

Lenke til kommentar

[klipp]

Men Israelske Fauda er bra greier. [klipp]

Ja den har jeg hørt bra ting om.

Hva med: 

Saints and Strangers 

Hatfields & McCoys

Det var disse feide-seriene jeg tenkte på

Imdb-omtale sier at Las chicas del cable er litt over middels..

Jeg har også en mistanke om at den er litt såpete...(?)

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Jeg skrev neste ukes episode. Så ja, den som slippes på Netflix her hjemme tirsdag/sendes natt til tirsdag amerikansk tid.

Altså episode 4. Hvordan har du fått sett den allerede?

Se signaturen hans

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...