Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettopp ferdig første episode av Twin Peaks, og må si at det var vel enda bedre enn jeg hadde håpet på. Synes det var utrolig spennende og fikk veldig lyst til å se videre med en gang, men nå er det vel leggetid snart.

Ble sinnsykt skremt på slutten av episoden, når det er noen som plukker opp det smykket.

Artig med de norske folkene som var med og da, ikke at jeg vet hva de gjorde der da.

Lenke til kommentar

Fy faen, og bra twin peaks er!

Den desidert beste serien jeg noen gang har vært borti.

LYNCH IS FAKKING AMAJSING!!!!!!!!!!

Denne scenen er ubeskrivelig. Serien er ubeskrivelig.

Min lenke

Før dette hadde jeg aldri sett noe av Lynch.

Alikevel følte jeg et så sterkt nærvær. Følte meg liksom så "hjemme" hele tiden. At jeg hadde kjent han i mange år.

Atmosfæren er helt fantastisk gjenom hele serien. Karakterene,musikken! Fy faen meg alt klinger! Dette er helt fantastisk. Rett og slett! :)

Endret av spetwols
Lenke til kommentar

Den linken du har der er en STOR SPOILER egentlig. Kanskje du burde varsle om det.

Ellers så er den scenen noe av det beste i TV-historien.

Bare jeg som ikke skjønnte den scenen der? Noen har dødd, så begynner de og grine og lage noen rare lyder? :p Spessielt dama.

Etter og ha sett et par klipp på youtube, så ser Twin Peaks alt for kjedelig ut for meg. :S Men mulig jeg får laste ned episode 1 og se om den er noe, før jeg utaler meg alt for mye. ^^

Lenke til kommentar

Twin Peaks er så mye mer enn en tv-serie, det er så stort. Det er helt sinnsykt hvor mye jeg virkelig forguder serien. Følelsene mine tar helt av når jeg ser på det. Karakterene og musikken, det er virkelig det beste noen gang i film/tv-serie-verden, av alt.

erlend89: kult at du likte det!

Lenke til kommentar

erlend89: kult at du likte det!

Det synes jeg og :D Kommer vel til å like serien like mye som du tydeligvis gjør etter å ha sett litt lenger, selv om det virker vanskelig :)

Har to episoder til som er klare til å settes i gang, så da får jeg vel bare kjøre på da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...