Gouldfan Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Jeg likte ikke Black Mirror, var veldig "Engelsk" og teit.... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Sjeldent jeg er enig, men er enig med deg der Gouldfan. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Hvis du synes de to første var kjedelig, så tror jeg heller ikke resten er noe for deg.. Har selv sett 6 episoder nå, og det liker den særdeles godt, men jeg synes den var fantastisk fra de første minuttene.. Bra at folk kan ha forskjellige meninger. Så resten er like kjedelig? Flott at du synes den er bra. Jeg ser noe annet. Jeg kan ikke si at "resten er like kjedelig", siden jeg synes den var alt annet enn.. Men, serien har samme feel som de to første episodene du har sett. Likte du ikke dem, liker du nok ikke resten. Selvfølgelig er det en historie der som blir mer spennende underveis for oss som liker serien, men serien er fortsatt den samme. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Siden jae-ols synes den er dårlig, fikk jeg lyst til å se den.Kun sett 3 episoder, men dette er bra greier! Veldig godt lagt opp slik at man hele tiden blir nysgjerrig på retningen videre Tar det seg opp etter tre episoder? De to første var utrolig kjedelig. Men mulig jeg må se mer av denne serien. Bra at noen liker den. Men meningene er vidt forskjellige og slik skal det være.Du falt jo av etter en episode? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Tidligere har jae-ols skrevet at han ikke liker serier hvor de "onde" vinner, og det forklarer greit hvorfor han ikke liker alle bra serier. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Tidligere har jae-ols skrevet at han ikke liker serier hvor de "onde" vinner, og det forklarer greit hvorfor han ikke liker alle bra serier. Gjør du narr av meg? Utrolig nobelt gjort. At vi har forskjellig smak må du bare akseptere. Er dette så vanskelig å forstå? Liker du serier der avskummet går vinnende ut? Men jeg likte jo Sopranos! Så det du skriver stemmer ikke. Hva er en bra serie? Kom med eksempel. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Siden jae-ols synes den er dårlig, fikk jeg lyst til å se den.Kun sett 3 episoder, men dette er bra greier! Veldig godt lagt opp slik at man hele tiden blir nysgjerrig på retningen videre Tar det seg opp etter tre episoder? De to første var utrolig kjedelig. Men mulig jeg må se mer av denne serien. Bra at noen liker den. Men meningene er vidt forskjellige og slik skal det være.Du falt jo av etter en episode? Jeg så to!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Ok. Ikke lett å skjønne det når du skriver at du falt av etter en episode. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Ok. Ikke lett å skjønne det når du skriver at du falt av etter en episode. Beklager så mye, håper du tilgir meg. Jeg så desverre to episoder. Alle kan skrive feil. Men det skal ikke gjenta seg. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Westworld var strålende. Engasjementet dalte litt midtveis, men tok seg opp igjen på slutten. 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Tidligere har jae-ols skrevet at han ikke liker serier hvor de "onde" vinner, og det forklarer greit hvorfor han ikke liker alle bra serier.Gjør du narr av meg? Utrolig nobelt gjort. At vi har forskjellig smak må du bare akseptere. Er dette så vanskelig å forstå? Liker du serier der avskummet går vinnende ut? Men jeg likte jo Sopranos! Så det du skriver stemmer ikke. Hva er en bra serie? Kom med eksempel. Nei, helt motsatt. Jeg forsvarte hvorfor du ikke liker visse serier vi andre liker. Beklager hvis du trodde at jeg gjorde narr av deg. Du har skrevet at du ikke liker serier der de onde vinner her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1742042&hl= Det er helt innafor å like happy endings 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) Ble endelig ferdig med å se The Simpsons i kronologisk rekkefølge i går. Nå skal jeg starte med det samme med Family Guy Endret 23. april 2017 av Nettels Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Ser serier som Westworld (og OA) mens jeg spiller WoW Serier som jeg ikke ville ha sett ellers Lurer litt på hva som skjer i S2 av Westworld.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Du hører på serien mener du? Går ikke å spille WoW og se en så kompleks serie som Westworld samtidig og få til begge på et akseptabelt nivå. 8 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Veldig lett faktisk, men ja jeg må sette serien på pauser innimellom, men så lenge jeg driver solo så går det fint an å se på serier samtidig og få med seg alt som er viktig Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Noen tanker om Fargo siden sesong 3 nå er i gang? Jeg følte meg som en av få som ikke var særlig begeistret for sesong 1. Synes serien var helt grei, men levde ikke opp til 'hypen' for min del, så opplevde den som en skuffelse. Startet på sesong 2, men gav meg etter en episode. Vurderer allikevel å gi sesong 2 en sjanse til. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Happy Endings var en av de beste sitcoms siden Friends Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) https://www.yahoo.com/celebrity/erin-moran-apos-happy-days-024745538.html Lillesøstra til Richie i Happy Days er død , HD er jo klassiker de luxe....... (Richie ble spilt av Ron Howard) Endret 24. april 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Har kommet ny sesong av Bosch på HBO Nordic. God amerikansk krimserie. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Har kommet ny sesong av Bosch på HBO Nordic. God amerikansk krimserie. Den er kul! Hieronymus bosch. Tenk å hete Hieronymus. Hieronymus. Taste it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå