jae-ols Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Her er mannen vi snakker om. Jon Hamm. Bildet ble lite av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Begynte på første episode av 13 Reasons Why akkurat.. Særdeles bra førsteinntrykk. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Så 13 Reasons Why siste dagene i påska. Veldig bra serie! Veldig rar følelse underveis, følte jeg måtte se neste episode med en gang, men samtidig klarte jeg ikke å gjøre det. Er som alle serier fra VGS/High School, man kjenner seg igjen i veldig mye som skjer og i enkelte av karakterene. Men når det er et slikt tema blir det noe helt annet. Ser dog at det har fått noe kritikk for hvordan de fremstiller det med selvmord, mens andre hyller det. Men det er vel slik det alltid vil være med slike serier. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Hypet for mer Silicon Valley om et par dager! Artig og rar serie jeg virkelig har fått sansen for. Silicon Valley er genial ... 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Annbefaler også 13 reasons why. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Så 13 Reasons Why siste dagene i påska. Veldig bra serie! Veldig rar følelse underveis, følte jeg måtte se neste episode med en gang, men samtidig klarte jeg ikke å gjøre det. Er som alle serier fra VGS/High School, man kjenner seg igjen i veldig mye som skjer og i enkelte av karakterene. Men når det er et slikt tema blir det noe helt annet. Ser dog at det har fått noe kritikk for hvordan de fremstiller det med selvmord, mens andre hyller det. Men det er vel slik det alltid vil være med slike serier. Den var så utrolig kjedelig, snakk om sirup. Hektet av etter en episode, det skjedde jo ingen ting. Dårligste til nå. Nei det er Americanos. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Der ble jeg overbevist om å sjekke 13 reasons why... 3 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Der ble jeg overbevist om å sjekke 13 reasons why... Det må du gjerne gjøre, men det er elendig. Jeg tar ikke feil. Du må bare se til du blir blå....... Er det mulig? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Du har aldri tatt feil i hele ditt liv, du. 8 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Siden jae-ols synes den er dårlig, fikk jeg lyst til å se den. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Jeg og kona liker Orphan Black...... Vel ikke helt avhengig da, men vi følger med... Endret 22. april 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Siden jae-ols synes den er dårlig, fikk jeg lyst til å se den. Hva har du imot meg pottifar? Har jeg gjort deg noe? Liker du ikke det jeg skriver? du er ikke bedre en andre, tross arrogansen. Jeg har vel like mye peiling på film som deg. Og den serien er bare helt rævva, du får bare bli pottsur. Endret 22. april 2017 av jae-ols Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Du har aldri tatt feil i hele ditt liv, du. Jo engang. Jeg tippet feil dato på jordskjelvet i Colombia. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Siden jae-ols synes den er dårlig, fikk jeg lyst til å se den.Hva har du imot meg pottifar? Har jeg gjort deg noe? Liker du ikke det jeg skriver? du er ikke bedre en andre, tross arrogansen. Jeg har vel like mye peiling på film som deg. Og den serien er bare helt rævva, du får bare bli pottsur. Det er bare det at du har en tendens til å ikke like serier jeg liker, og da er sjansen stor for at jeg liker nettopp den serien. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Siden jae-ols synes den er dårlig, fikk jeg lyst til å se den.Hva har du imot meg pottifar? Har jeg gjort deg noe? Liker du ikke det jeg skriver? du er ikke bedre en andre, tross arrogansen. Jeg har vel like mye peiling på film som deg. Og den serien er bare helt rævva, du får bare bli pottsur. Det er bare det at du har en tendens til å ikke like serier jeg liker, og da er sjansen stor for at jeg liker nettopp den serien. Jeg liker Mad Men, Prison Break, House of Cards, The Crown, Happy Valley osv. osv. Mye bra her. Men jeg likte ikke 13 reasons, desverre. Fikk aldri taket på den. The Fall er en bra serie og The Killing. Og ikke å forglemme LOST,Sopranos, The Wire. Endret 22. april 2017 av jae-ols Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Folk har forskjellige smak, jesus christ, get over it. Etter som barnetv er tingen å se på for tiden så har jeg fått sansen for den russiske Masha og MishkaNorsk tale: http://tv.nrksuper.no/serie/masha-og-mishkaEngelsk tale: 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Har sett tre episoder av Westworld. Når blir det bra? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Har sett tre episoder av Westworld. Når blir det bra? Aldri? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Synes serien er bra jeg. Utenom det vanlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå